gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך להגדיל את התנועה האורגנית לאתר? 10 דוגמאות לכותרות ממירות

תוכן עניינים:

לכותרות משכנעות בתוצאות החיפוש יש את הכוח להעלות את שיעור ההקלקות של האתר שלכם. זה אומר שיותר מהאנשים שיחפשו ביטוי רלוונטי למות שלכם, יראו את הדף שלכם בתוצאות החיפוש ובאופו ישיר גם יותר ילחצו וינחתו באתר. זה אומר יותר תנועה עבורך, גם אם הדירוג שלך נשאר זהה! בואו נראה איך עושים את זה נכון. אגב אם אתם עושים קמפיינים ממומנים, גם מיקום המודעה יכולה להגביר את שיעור ההלקלקות, לחצו כאן למידע נוסף.

בחור מעיין בתוצאות החיפוש בגוגל

מהן תגיות מטא (Meta Tags)?

תגיות מטא הן פיסות קוד HTML בדף אינטרנט ספציפי. הן אינן גלויות לגולש. תגיות המטא העיקריות שחובה להכיר בעולם ה-SEO הם תגיות המטא הבאות:

META TITLE

תגית זו אינה באה לידי ביטוי בגוף הדף אליו נכנס הגולש, אלא תגית זו נמצאת "מאחורי הקלעים" בחלק ה-HEAD של מסמך ה-HTML.

כיצד תגית זו באה לידי ביטוי בקוד של הדף – אנו נמחיש זאת בהתאם לתמונה כאן למטה מתוך תוצאות החיפוש של גוגל:

<title> GemPlan – ג'אם פלאן | יוצרים הצלחות דיגטליות | תאמו שיחה </title>

META DESCRIPTION

בדומה למטא טייטל, גם תגית זו אינה באה לידי ביטוי בגוף הדף אליו נכנס הגולש, אלא תגית זו נמצאת "מאחורי הקלעים" בחלק ה-HEAD של מסמך ה-HTML, נהוג לשבץ אותה קצת מתחת למיקוטם של תגית ה-META TITLE.

כיצד תגית זו באה לידי ביטוי בקוד של הדף – אנו נמחיש זאת בהתאם לתמונה כאן למטה מתוך תוצאות החיפוש של גוגל:
<meta name="description" content="הנכסים הדיגיטלים שלכם צריכים להמיר גולשים ללקוחות ולהציג את המותג של החברה בגאווה. GemPlan היא חברה לפיתוח ושיווק נכסים דיגיטליים שחוברת לחברות ומותגים כדי להגשים את המטרות העסקיות באמצעות כלים הדיגיטליים. רוצים לצמוח בראש שקט? תאמו שיחה">

דוגמא להופעתם של תגיות מתא בגוגל

 

למה זה חשוב? כיצד הכותרות והתיאור מתחת משפיעים על שיעורי ההקלקה?

אופטימיזציה של תגיות המטא עליהם פירטנו בפסקה הקודמת עבור כל דף עוזרים להגדיל את שיעור הקליקים והתנועה האורגנית. התגיות הספצפיות האלה צריכים לבצע שימוש בביטויי מפתח רלוונטיים ומושכים. (אגב, אנו ממליצים לכם גם לקרוא בהחרבה את המדריך שכתבנו שיעזור לכם לעשות מחקר מילות מפתח.)
בכל פעם שגולש מקליק על האתר שלכם דרך מנוע החיפוש הוא מקבל החלטה, עומדות בפניו כמה אפשרויות ואנחנו רוצים שהוא יבחר בנו ולכן יש צורך לחזק את הבחירה.

כללי מפתח לכתיבת תגיות מתא

  • מטא טייטל – בין 30-60 תווים, כותרות ארוכות יותר לא יוצגו כראוי בתוצאות החיפוש.
  • מטא דסקריפשן – עד 160 תווים.
  • הכללת מילות מפתח בכותרות ובתאורים – כשמישהו כותב שאילתא הוא באופן לא מודע יבחר בכותרת שמכילה את השאילתא שלו.
  • הכניסו את שם המותג (מומלץ בסוף הכותרת).

טיפים ודוגמאות לכתיבת כותרות שיעלו את אחוז ההקלקה שלכם:

השאירו סקרנות 

תנו טיזר קטן בכותרת אך הקפידו על להשאיר סקרנות שתגרום לגולשים להקליק כדי לקבל את התשובה המעמיקה לשאלה שלהם

דוגמה לתגיות מתא מסקרנות

ניתן לראות בדוגמא, שנתנו טיזר לנושא המאמר מבלי לפרט יותר מידי מהן ההשפעות, מי שחיפש את מילת המפתח "בינה מלאכותית" או "ההשפעה של בינה מלאכתוית על חיינו" ירגיש שהוא יקבל את התשובה המלאה במאמר שלנו, שזאת המטרה של SEO.

פנייה אישית

לפנות לצד האנושי, מאחורי העכבר יש אנשים. גם במאמרים מאוד טכניים אפשר להוסיף התייחסות לפן האנושי.

תגיות מתא הפונות לרגש

שימו לב שבכותרת הזאת, השתמשו במילה Honest כלומר, זה לא עוד מאמר טכני שבוט כתב, זה ביקורת כנה ולכן ישר מחברת אותנו למקום האישי.

לחלוק פרטים

בשיטה הזאת נרצה לתאם ציפיות עם הגולש. כלומר, נכתוב לו בצורה ברורה ובהירה מה הוא הולך לקבל עם יקליק על העמוד שלנו. כדאי לכתוב כמה אפשרויות מתוך הבנה שיש יותר מציפייה אחת לכל שאילתא.

יצירת אמינות

להסביר לגולש למה בעצם כדאי לו לסמוך עלייך, למה התשובה שלך לשאלה שלו היא התשובה הטובה ביותר במיוחד אם הכותבים שלכם הם כותבים ולא אנשי מקצוע:)

הוסיפו לכותרות שלכם נתונים אמיתיים, במעמד קבלת ההחלטב על איזה תוצאה להקליק חשוב להעביר לגולש שאתם התוצאה האמינה והמתאימה עבורו

זווית נכונה לפנייה

הכותרת היא בשביל הקהל שלכם, מצאו את הזווית הנכונה להציג את הערך עבורו

לפעמים מה שנראו לנו כמו ערך לא בהכרח הערך שקהל היעד שלנו מחפש. לדוגמא, אם אתם רוצים לשווק מדריך לכתיבת מאמר, תשאלו את עצמכם איך זה יפתור לקהל היעד את הכאב. האם זה יעזור לו להגשים יעדים? האם זה יקצר את העבודה שלו? האם זה יעשיר את הידע שלו? תמיד תחפשו את הזווית הכי נכונה עבור הקוראים.

לכו על המספרים הגדולים

לפעמים כשיש מבחר כל כך גדול בתוצאות החיפוש הדרך לעקוף את המתחרים זה לנקוב במספר הגבוהה ביותר. המוח האנושי אוטומטית ילך למספר הגדול.

טיפ זהב: תמיד לפני שאתם מנסחים כותרת לעמוד, תכתבו את הביטוי הרלוונטי בגוגל ותראו מה המתחרים עושים. לרוב, לא צריך להמציא את הגלגל פשוט לעשות קצת יותר טוב מאחרים. עוד טיפ קטן מאיתנו, תקראו את המדריך המפורט ומהפכני שכתבנו לביצוע מחקר מתחרים

תנו מענה להתנגדות עוד לפני שהיא צצה

מטרת הכותרת היא לגרום לגולשים להקליק ולבחור בעמוד שלנו מבין התוצאות, אך זה רק תחילתו של המשפך. אחרי שהקליקו אלינו נרצה לגרום להם לבצע פעולות באתר ולכן יש חשיבות גדולה מי מקליק ובאיזה רמת מוכנות הוא מדיע לאתר שלנו. לרוב נדע להגיד מראש מהן ההתנגדויות הנפוצות שקהל היעד שלנו חווה בזמן קבלת ההחלטה ולכן אפשר לתת לה מענה עוד בשלב הקליק

תגיות מתא לדף הבית של האתר טריפ גרנטי

בדוגמא הזאת ניתן לראות שבכותרת הוסיפו את השמפט" ממש אין צורך בהסברים" מאחר ואחת ההתנגדויות במעמד רכישת ביטוח ביטול טיסה זה חוסר הוודאות אם הסיבה לביטול תתקבל או לא.

רלוונטיות

במידה והשירות או המידע שאתם נותנים צריך להיות עכשווי, כדאי להתייחס לזה בכותרת. תארו לעצמכם שאתם מחפשים מאמר על החידושים שיש בשוק בתחום ה-AI, יהיה לכם מאוד חשוב לדעת שזאת המילה האחרונה ושהמידע הכי עדכני שיש. להוסיף את השנה לכותרת יכול להגדיל את יחס ההמרה. אם כבר ב-AI עסקיננו, כאן תמצאו את כל המאמרים שכתבתנו בנושא.

פנייה ישירה לקהל היעד שלכם

במידה קהל היעד שלכם הוא מנהלות רווחה או משאבי אנוש הוסיפו לכותרת שלכם "במיוחד למנהלות HR"

ברגע שמנהלת משאבי אנוש יראו פנייה ישירה מפה הדרך לקליק מהירה. כמו שלמיד שקוראים בשם שלכם אתם מסתובבים גם אם אתם לא בטוחים שזה עבורכם.

שימוש בFOMO

FOMO הוא קיצור של FEAR OF MISSING OUT או בעברית, הפחד מהחמצה. מכירה מוקדמת, עד גמר המלאי, הנחות לחודשי הקיץ ומשפטים כמו פעם בחיים ואסור להחמיץ מעוררים אצלנו, בני האדם את הרצון להימנע מהחמצה ולהבטיח את מקומינו ואת המחיר הזול ביותר.

איך מגדירים כותרות באתר?


ברוב המוחלט של המקרים, לא תזדקקו לעורך HTML מיוחד כדי ליצור ולערוך תגיות מטא.

ישנם מספר רחב של תוספים שעוזרים לנו להגדיר את המטא דאטה של העמוד, החלק המאתגר יותר הוא לבחור את המילים הנכונות ולעקוב אחר יחס ההקלקה כדי לדעת איפה עלינו להשתפר.

אם בא לכם שנחשוב יחד איתכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר ונבנה עבורכה את המטא טייטל שיגדיל את כמות התנועה שמגיעה אליכם לאתר ובהתאמה גם יקרב אתכם ליעדים העסקיים שלכם

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
Progressive Web Apps
בניית אתרי שופיפיי

בניית אתרים בעיצוב אישי

אתר אינטרנט הוא חלון הראווה שלכם, במקרים רבים הוא אפילו החלון היחיד כשחברה מתנהלת באופן אינטרנטי בלבד, ללא חנויות פיזיות. ככל שהחברה גדלה, כחלק מפעולות

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא