gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אוטומציה שיווקית - Marketing Automation

מה החשיבות של אוטומציה שיווקית, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד אוטומציה שיווקית תקדם את העסק שלכם

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

אפליקציות ווב
Orderandorganization

סדר וארגון

אוטומציה שיווקית לעסק מייצרת סדר פעולות אוטומטיות המקשרות בין כל הכלים השיווקים שלכם. כך שתתרכזו במה שחשוב באמת.

קשר עם הלקוחות

כלי שעוזר לכם לנהל בצורה יעילה ונכונה את הלקוחות שלכם, כך שלקוח זמני יהפוך ללקוח חוזר. לקבל לקוחות זה החלק הפשוט, לשמר אותם זה אוטומציה שיווקית/מרקטינג אוטומיישן.

חיסכון במשאבים

ברגע שפעולות יומיומיות נעשות באופן אוטומטי נחסך לכם זמן, כסף ואנרגיה. אוטומציה שיווקית מאפשרת לכם לנהל בצורה אפקטיבית את כל המשימות.  

למה צריך אוטומציה שיווקית (Marketing Automation)?

המפתח להצלחה היום, בעולם בו הלקוחות שרויים בעודף מסרים, הוא ליצור קשר אישי וישיר איתם. אוטומציה שיווקית (בחוגים מסוימים נקראת מרקטינג אוטומיישן) מייעלת ועוזרת לכם לנהל נכון את הנקודות בהן אתם יוצרים אינטרקציה עם הלקוח. במסע המשתמש ובפאנלים השונים שיצרתם במהלך בניית האסטרטגיה השיווקית יש שלבים שהלקוח הפוטנציאלי עובר, אם תצליחו לטפל בפעולות היומיומיות האלו באופן אוטומטי תחסכו המון משאבים, כשלים ובסופו של דבר כסף. היתרון הגדול בכלים דיגיטליים הוא ההבנה שאפשר לגרום לפעולות פשוטות אשר חוזרות על עצמן להתבצע באופן אוטומטי, אותן פעולות הן מה שגורמות לארגון שלכם להיות יעיל יותר, ריווחי יותר ומסודר הרבה יותר.

עיקרי הדברים

יתרונות וחסרונות של אוטומציה שיווקית/מרקטינג אוטומיישן

יתרונות

חסרונות

איך חברת Gemplan מבצעת מרקטינג אוטומיישן בהצלחה?

כחברה המתמחה בעולם הדיגיטלי על שלל גווניו, אוטומציה שיווקית הינה חלק מהיומיום שלנו וחלק בלתי נפרד מהצלחתם של לקוחותינו, לכן קודם כל חשוב לנו מאוד להכיר אתכם ואת האפליקציה/עסק שלכם. בלעדיכם אין לקוחות וכנראה שגם להיפך, בלי הלקוחות הקיום של העסק שלכם בסיכון. על ידי כמה שלבים פשוטים נוכל לייצר אוטומציה שיווקית לארגון שלכם שתקל על פעולות היום-יום ותגדיל את קהל הלקוחות, אלו הם השלבים:
1. שיחת היכרות אנחנו עסק שמאמין באנשים וכדי שנדע כיצד לייצר אוטומציה שיווקית מותאמת לכם באופן איכותי ומניב, מן נראוי, שקודם כל נכיר אחד את השנייה (אפשר גם בוידאו וגם פרונטלית אנחנו לא מתביישים).
2. קווים מנחים יחדיו נבין מהם היעדים והמטרות המרכזיות (לידים, מכירות, הרשמות וכו'), שנוצרות בשלב בניית האסטרטגיה השיווקית, על ידי מחקר של העסק ונקודות המפגש עם הלקוחות שלכם. כל אלו יעזרו לנו בבחינה של הארגון וקביעת ההיררכיה ופיצוח של הבנת חווית/התנהגות הצרכן.
3. ביצוע יישום של המסקנות משלב הקווים המנחים והמחקר. שימוש בכלים לאוטומציה שיווקית/מרקטינג אוטומיישן בהתאם לצרכים שלכם כמו אוטומציה של מיילים, הודעות, ניהול פגישות, מעקבים משלוחים, לידים וכיוצא בזה.
4. (אופציונלי) תמיכה לטווח הארוך  במידה ותרגישו שאתם צריכים אותנו גם בשלבים מאוחרים יותר של הארגון נשמח להיות שם בשבילכם, כי אוטומציה שיווקית משתנה ומתפתחת ביחד איתכם. 

בין לקוחותינו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

שאלות נפוצות - אוטומציה שיווקית/מרקטינג אוטומיישן

בעולם של היום אינטראקציה עם לקוחות פוטנציאלים ומשימות ארגוניות נעשות באמצעות המון כלים ופלטפורמות כמו פייסבוק, גוגל, מיילים, אינסטגרם, הודעות, טלגרם ועוד. אוטומציה שיווקית ועסקית מחברות ומקשרות באופן אוטומטי, ללא מגע אדם, בין המערכות השונות. כמו למשל, בן אדם שהשאיר פרטי מייל בעמוד נחיתה, אשר נשלחים באופן אוטומטי למערכת CRM שמתזמנת שליחה מיידית של ניוזלטר. כך שהקישוריות הזאת מתבצעת ללא התערבות מגע אדם והסיכוי לטעויות וכשלים קטן, והלקוח מקבל יחס אישי, איכותי ובזמינות גבוהה.


ישנם המון כלים וממשקים שעוזרים לבצע אוטומציות לתהליכים רבים שהם נחלתם של כל עסק, מארגונים עצומים ועד לעסקים קטנים. כמה מהמוכרים ביותר הם: Zapier, MailChimp, HubSpotMarketo וכל כלי המשמש כ-API (application )programming interface 

לא, ישנם מערכות ייעודיות שמספקות שירותי אוטומציה לפעולות רבות ומגוונות היוצרות התממשקות בין שלל הכלים והפלטפורמות. אך, חשוב לזכור שהכרות עם שפות תכנות שונות יכולה לעזור בביצוע פעולות המותאמות במיוחד לצרכים שלכם, שאין אותן בכלים הקיימים.

השלב הראשוני והחשוב ביותר באוטומציה ובשיווק בכלל הינו האפיון של מה שאנחנו רוצים לבצע. בהתאם למוצר/עסק/ארגון ולפעולות שקיימות בו. האם יש לכם ניוזלטר שתירצו שישלח באופן אוטומטי? לידים שיכנסו לקבוצת רשימות ללא מגע אדם? שליחת חשבונית באופן מיידי? וזה רק על קצה המזלג. סריקה חכמה של מסע הלקוח והפיכת פעולות יומיומיות לאוטומטיות תחסוך מכם הרבה – ותרוויחו הרבה יותר!

תלוי מאוד במורכבות והתחכום של האוטומציה. אם הותקנה לכם אוטומציה פשוטה שמבצעת פעולה בסיסית וישירה כמו התממשקות למערכת CRM לא תזדקקו ליותר מידי תמיכה. אוטומציות מורכבות יותר, אשר משיגות תוצאות טובות וריווחיות יותר, דורשות תחזוקה וקשר עם החברה שבנתה את האוטומציה. 

אחרי שלמדתם קצת מה החשיבות של אוטומציה שיווקית, יתרונות, חסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות האם אתם מוכנים לשפר את ההכנסות של העסק שלכם?

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

גלו עוד על אוטומציה שיווקית

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא