פרסום Cross platforms

מה החשיבות של פרסום רוחבי, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד פרסום רוחבי יקדם את העסק שלכם

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן

חסכוני

פרסום רוחבי איכותי ונכון חוסך מאות ואפילו אלפי שקלים בפרסום של החברה שלכם. על ידי אנאליזה של כל פלטפורמה אפשר לדעת מה כדאי לפרסם, איפה, איזה סוג קמפיין, קהלים לפרסום חוזר וצפי של עלות החזר השקעה.  

ממוקד

לכל פלטפורמה יש מאפיינים ייחודיים לה – הכרה שלהם תדייק את התוכן השיווקי ותגדיל לכם את הרווחים. על ידי התאמה של קהלים ומסרים, ניצול חוזקות הפלטפורמה, חלוקת תקציבים מושכלת וניתוח חכם תפיקו את המירב מהאסטרטגיה הדיגיטלית שלכם.

מיתוג

בזכות שטחי הפרסום הזולים והרבים שקיימים היום ובעזרת תכנון מערך פירסומי מאופיין ומעמיק המותג שלכם ירתום עור וגידים. שפה עיצובית ומילולית, מסרים הדוקים וברורים והשקעה נכונה תהפוך את העסק שלכם למותג שמגיע לו להיות.

למה צריך פרסום רוחבי (Cross Platforms)?

מתי לאחרונה פגשתם מישהו שרכש מוצר או שירות ולא חיפש אותו ברשת או נתקל בו באחד משיטוטיו ברשתות החברתיות לפני? כנראה שלא במאה הזו.
ברור לנו גם למה – בימינו, פרסום במנועי החיפוש וברשתות החברתיות מאפשר לכם להציג את ההצעה שלכם לאנשים הנכונים ובזמן הנכון. מעבר לעובדה שאתם צריכים להיות שם שמחפשים אתכם, וגם כשלא, אתם מוכרחים לדעת מניין מגיעים אליכם הלידים והרכישות. ככל שהנתונים שיש ברשותכם הם מדויקים ומהימנים, כך תדעו כיצד והיכן להשקיע את המשאבים שלכם בצורה נבונה שמניבה תוצאות. על מנת שזה יקרה יש צורך באנאליזות ממושכות ויומיות, בדיקות A/B, מערך מסרים נרחב אך ממוקד, עיצובים מגוונים, בניית קהלים לשיווק חוזר (רימרקטינג) והכרה של הכלים בכל פלטפורמה. בזמן קצר תוכלו לגרום לשיפור ביחס ההמרה (CRO) שיוביל להחזר בהשקעה על המודעות (ROAS) ולבסוף יגדיל משמעותית את החזר ההשקעה (ROI). המנצחים האמיתיים הם אלו שמשקיעים את האסימונים בחוכמה על כמה מספרים ולא אלו שבוחרים מספר והולכים על כל הקופה.

יתרונות וחסרונות בפרסום בגוגל ומנועי חיפוש

יתרונות

  • מיתוג רוחבי
  • פנייה לקהל רחב
  • חשיפה במספר מוקדים
  • לידים איכותיים
  • חסכוני
  • קמפיינים ממוקדים
  • מדידת הכנסות מפרסום (ROAS)
  • שיפור ROI - החזר השקעה
  • יצירת קהלים מדויקים
  • CRO גבוה

חסרונות

  • מעקבים מורכבים
  • סכנה באיבוד נתונים
  • תחזוקה שוטפת ורציפה
  • דורש מיומנות גבוהה

איך אנחנו עושים את זה

נראות דיגיטלית רוחבית (Cross Platforms) היא מצרך נדיר וחשוב בחיינו הדגיטליים. בעוד שכל פלטפורמה לעצמה מספקת כלים אנאליטיים ואפשרויות ניתוח רבות, ההתממשקות בין הפלטפורמות הינה מסובכת ולרוב נעשית באופן ידני. מלבד הצורך של בניית מערך רוחבי מפורט כאשר כל פלטפורמה זוכה לאיפיון קהלים, מסרים שיווקים מותאמים והקמת תשתית חזקה, יש גם צורך במעקב רציף ואנאליזות דחופות למדידת התוצאות. מעבר לפלטפורמות הקיימות ישנם הערוצים הרבים שהצרכן פוגש אתכם, למשל פרסום בכלים המסורתיים או בעמדות המכירה הפיזיות. 
בשלב הראשוני אנחנו לומדים את המשפך השיווקי של האתר, חוקרים את התחום, מייצרים היררכיה של לידים עד לשלב ההמרה ויוצרים קהלים בהתאם לכל פלטפורמה. 
לאחר מכן, בשלב השני, מנפיקים חלוקת תקציבים ראשונית החולשת על הפלטפורמות הקיימות בליווי הצעות לפלטפורמות כדאיות בהתאם לצרכי המותג. החלוקה מתבצעת על פי מאפייני הפלטפורמה, סוג הקהל שמשתמש בה, היכולות שהיא מספקת (שתורמות למשפך השיווקי) וצמוד לתקציב שלכם כמובן. 
שלב שלישי, זהו השלב של בניית המסרים. החלטנו על תקציבים והסכמנו על הפלטפורמות נשאר להחליט על המסרים שיתפרסמו. נשמע את ההצעות שהמותג שלכם מציע, נבחר שלושה או ארבעה מסרים מרכזיים שיוצרים אותו, נתאים כל מסר לפלטפורמה מתאימה וניצור סקיצות לעיצובים. 
שלב רביעי, תכנון של מטריקות המרכיבות דאשבורד מעוצב באופן אישי המציג את הנתונים מהקפיינים משלל הפלטפורמות במקום אחד. מספר הדאשבורדים שאפשר ליצור אינו מוגבל והוא טומן בחובו שיקוף של הצלחת הקמפיינים, פאנלים ומסעות משתמשים. באופן זה אנחנו מאפשרים לכם להיות שותפים מלאים בהבנה של כל תהליך הפרסום של החברה שלכם, כך שהתוצאות מופיעות לכם מול העיניים ותוכלו לקבל תמונה מלאה ואמיתית.
שלב חמישי ואחרון, שלב הקמת הקמפיינים ובמידת הצורך יצירת דף/עמוד למותג.  כתיבת קופי סופי למסרים התפורים במיוחד לכל פלטפורמה. בחירת העיצובים, כולל יצירה של שפה עיצובית אם לא קיימת כזו, ויציקתם בקמפיינים השונים. יצירת הדאשבורדים שתכננו בשלב הרביעי שמאגדים ומציגים נתונים משלל הפלטפורמות והקמפיינים. 

בין לקוחותינו

שאלות נפוצות - חנויות שופיפיי

פרסום רוחבי (Cross Platforms) נוצר מההבנה שהצרכנים חולשים על מספר פלטפורמות במקביל, גולשים ממכשירים שונים ועד לגישה אליהם בנקודות המכירה בחיים האמיתיים. המטרה העיקרית של מפרסם היא להיות במקום בו הצרכן שלו נמצא, כאשר הוא אינו נוכח אך ורק במקום אחד, המפרסם בהכרח צריך להגדיל את טווח הפרסום שלו. השקעה של סך התקציב במקום אחד או אי חשיבה על חילוק תקציבי יעיל בין הפלטפורמות פוגע בביצועי הפרסום ובסופו של דבר בריווחיותו של המותג. כלומר, פרסום רוחבי מתייחס לאסטרטגיה דיגיטלית רחבה שעוזרת להפיק את המירב משלל הערוצים שקיימים.

פרסום רוחבי כאשר הוא מתבצע בצורה חכמה ויעילה מאפשר להמנע מניחושים מושכלים ולהתבסס על נתונים מהשטח. יצירת קהלים לרימרקטינג (שיווק חוזר) מצמצם עלויות בצורה משמעותית ועוזר לדייק מסרים לקהל שהוא “מחומם”, זאת אומרת קהל שהסיכוי שימיר באחד הערוצים גבוה יותר. הגמישות שפרסום רוחבי יוצר היא משמעותית – בנקודת מפגש אחת הוא רואה מסר מסוים ובנקודת מפגש אחרת הוא רואה מסר אחר שביחד מחזקים את הערכים המרכזיים של המותג. שורה תחתונה, השיפור ביחס ההשקעה (ROI) נובע משיפור יחס המרה (CRO) באמצעות קהל רימרקטינג (ממיר יותר ובפחות כסף) וכתוצאה מכך חל שיפור משמעותי בהחזר ההקשעה על מודעה.

אפשרי, אך לא מומלץ. פרסום רוחבי דורש יכולות אנאליטיות גבוהות באופן יומיומי וניתוח חכם ומושכל. בנוסף, צריך הבנה בכל הערוצים שקיימים בכדי לדעת היכן לפרסם, מתי, למי, כמה ואיזה מסרים. בניית קהלים לשיווק חוזר הוא אחד מהכלים החזקים ביותר בתחום ה-Cross Platforms, יצירת הקהלים כרוכה בחשיבה אסטרטגית נכונה והכרה של הכלים המקצועיים לכך. בחירה לא נכונה של קהלים או פלטפורמה ואנאליזות לא מדוייקות עלולים להזיק לפרסום והשיווק של המותג שייצור אפקט הפוך ממה שרציתם – בזבוז תקציבים.

פרסום רוחבי מתפרס על שלל פלטפורמות וערוצים. החשיבה הרחבה שהצרכן לא עובר מסע משתמש לינארי מובילה להבנה שפרסום הוא כמו פאזל. אם לא נתאים כל חלק אחד לחלק השני התמונה המלאה לא תהיה שלמה ולא יהיה סנכרון – בהכרח התוצאות של הקמפיינים יהיו פחות טובות. קידום אורגני או ממומן הם פרסומים נקודתיים, כאשר מתייחסים לכל קמפיין באופן אישי כלומר ברמת המיקרו. פרסום Cross Platform מתייחס לחשיבה ברמת המאקרו, כיצד חיבור של כל הפרסומים יוצרים מסע משתמש מושלם ומביאים את הפרסום למיקסום רווחים שיגדילו בשבילכם את החזר ההשקעה.

פרסום Cross platforms

אחרי שלמדתם קצת מה החשיבות של פרסום רוחבי, יתרונות, חסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות האם אתם מוכנים לקבל יותר מהפרסום שלכם?

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן