gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

בניית אתרים בעיצוב אישי

תוכן עניינים:

אתר אינטרנט הוא חלון הראווה שלכם, במקרים רבים הוא אפילו החלון היחיד כשחברה מתנהלת באופן אינטרנטי בלבד, ללא חנויות פיזיות. ככל שהחברה גדלה, כחלק מפעולות השיווק, חשוב לבדל אותה ממתחריה. אתר אינטרנט ייחודי בעיצוב אישי, שלא נראה כמו אתרים אחרים, אלא אופיין ועוצב באופן המתאים ספציפית לחברה או ארגון מסוימים, יכול ליצור בידול משמעותי ונראה לעין בקרב הלקוחות. מה כולל תהליך בניית אתרים בעיצוב אישי ומה היתרונות והחסרונות באתר מסוג זה? בכתבה הבאה:

בניית אתרים בעיצוב אישי - שלב אחר שלב

שלב 1: היכרות והגדרת מטרות

בין אם אתם זקוקים לבניית חנות וירטואלית, אתר תדמית או כל אתר אחר, כדי להתאים לכם אתר באופן אישי נרצה בתור התחלה להכיר אתכם, אבל ממש. בשלב הראשון נבין מי החברה, מה היא מציעה, מי קהל היעד שלה, מה מאפיין את קהל היעד, מה מטרת האתר – למה אנחנו מקימים אותו, מה הציפיות שלנו. וגם נבין מה השפה העיצובית שמאפיינת את החברה – האם יש כבר ספר מותג? מה צבעי הלוגו? מה הסגנון העיצובי הקיים? ככל שנכיר את החברה, את השפה העיצובית, את מטרות האתר ואת המשתמשים טוב יותר, נגיע לתוצאה הרצויה הסיום התהליך. תהליך זה נקרא אפיון אתר וזהו שלב הכרחי לבניית אתרים בעיצוב אישי.

בניית אתרים בעיצוב אישי

שלב 2: סקיצה ראשונית ומקצה שיפורים

בשלב השני, ניצור עבורכם סקיצה ראשונית, לרוב מדובר בעמוד הבית שנעצב באופן ייחודי בהתאם למחקר שביצענו בשלב הראשון. לאחר שנקבל מכם פידבק, נוכל להמשיך לאפיין ולעצב גם את שאר העמודים הפנימיים באתר. בסיום עיצוב התבניות העיצוביות האתר עובר לשלב ההטמעה והיישום.

שלב 3: עליית האתר לאוויר

בשלב השלישי, האתר יקבל חיים, כאשר המתכנתים שלנו יהפכו את הסקיצות העיצוביות לאתר פעיל, הכולל מערכת לניהול התוכן. הקמת האתר כוללת את כל המאפיינים הטכניים שיהפכו את האתר לנוח ונעים לגלישה ויתרמו בסופו של דבר להשגת היעד שהצבנו מלכתחילה – בין אם זה הגדלת נתח הלקוחות, שיפור יחס המרה ועוד. 

יתרונות של בניית אתרים בעיצוב אישי

הפלטפורמות השונות לבניית אתרים, כמו וורדפרס, שופיפיי ואחרות, מציעות גם תבניות עיצוב מוכנות, שקל לעבוד איתן, והן גם מתאימות בחלק גדול מהמקרים, אז למה בכל זאת כדאי להשקיע בבניית אתרים בעיצוב אישי? הנה כמה מהיתרונות הבולטים:

  • אפיון אתרים ייחודי – תהליך האפיון של האתר נעשה באופן ייחודי לחברה שלכם. תהליך האפיון הוא תהליך מורכב, שבודק פרמטרים שונים אשר מטרתם להביא לשיפור חווית משתמש. בעת בניית אתר בעיצוב אישי ניתן דגש לאפיון נכון של האתר, שימלא בצורה הטובה ביותר את הצרכים של החברה ואת מטרות האתר.
  • עיצוב המותאם לשפה העיצובית של המותג – בניית אתר בעיצוב אישי יתכתב עם הערכים העיצוביים והשיווקיים המאפיינים את החברה, כך שהלקוחות "ירגישו בבית" כשהם גולשים באתר. הכל ירגיש להם מוכר ונכון, ויהיה קל יותר למשוך לקוחות קיימים ולהעלות את זמן השהייה באתר.
  • עיצוב על-פי תבנית – כאשר מדובר על בניית אתרים בוורדפרס למשל, ניתן לבנות אתר על פי תבנית, שמאפשרת חופש עיצובי גדול יותר. היתרון בכך הוא שמצד אחד ישנה פלטפורמה נוחה לעבודה ומצד שני לא מוותרים על העיצוב הייחודי.
  • בולטות ובידול – האתר לא ייראה כמו אתרים אחרים, הוא יהיה ייחודי וימשוך את העין, וזה טוב במיוחד בסביבה תחרותית. ככל שהעיצוב יהיה מושקע, כך יהיה קל יותר למשוך לקוחות חדשים ולשמר את הותיקים.
  • תוכן – עוד משהו שמיוחד בבניית אתרים בעיצוב אישי הוא השליטה בתוכן, הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הנראות וסידור התוכן בעמודים הוא בידיים שלכם. אתם יכולים לבחור לשים מעט טקסט בעמוד הבית ויותר טקסט וגרפיקה באחד העמודים הפנימיים וכן הלאה. בנוסף, התוכן נועד גם הוא לשפר את חווית המשתמש באתר.
  • קידום אתרים SEO – ככל שהעיצוב יהיה ייחודי ולא שבלוני והתוכן יהיה מקורי, כך הקידום האורגני יהיה קל יותר. אנשים נמשכים אל אתרים ייחודיים, איכותיים ושונים, ובעקבות כך מנועי החיפוש מדרגים אותם גבוה יותר בתוצאות האורגניות.

אנחנו ב- GemPlan מומחים בפתרונות דיגיטליים מ- א' ועד ת'.
כשאנחנו בונים אתרים בהתאמה אישית, אנחנו עושים זאת באמצעות צוות מקצועי, שמבצע את כל התהליך: החל ממחקר, אפיון האתר, עיצוב, פיתוח והטמעת הפיצ'רים, הזנת התכנים, אופטימיזציה וקידום אתרים, התאמה רספונסיבית ועוד. חשוב לנו שטביעת האצבע שלכם תורגש בכל אחד משלבי התהליך, כדי שהאתר ייצא ייחודי כמו שחלמתם וישיג את יעדיו. 

יש לנו ניסיון של שנים רבות עם לקוחות מתחומים שונים ואנחנו מאמינים באנשים וביכולת שלהם ליצור דברים מעניינים.
מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לבניית אתר בעיצוב אישי?
השאירו פרטים בטופס למטה ובואו ניפגש 🙂  

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא