קידום אתרים אורגני - SEO

למה צריך קידום אורגני SEO, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד קידום אורגני יכול להגדיל לכם את ההכנסות!

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן

חסכוני

בשונה מקידום ממומן המושתת על הצעות מחיר ותקציבים גדולים, שירותי קידום אתרים אורגני דורש מקצועיות, השקעה והתמדה.
מנועי חיפוש הם בסך הכל אלגוריתמים הסורקים מיליוני אתרים ושולפים את המתאימים ביותר לפי פרמטרים שהוזנו מראש. 

מקדמי אתרים של Gemplan, מטמיעים את הפרמטרים הרלוונטים להגדלת הסיכוי שהלקוחות ימצאו אתכם.

אמין

כ-70% מהאנשים מודעים לעובדה שמנועי חיפוש מציגים בתוצאות הראשונות מודעות של אתרים ששילמו כדי להיות שם. התוצאות האמינות שזוכות לקליקים רבים הן המודעות הראשונות שמופיעות לאחר המודעות הממומנות, שם אתם רוצים להיות.

בעזרת מקדם אתרים מקצועי או חברת קידום אורגני –  SEO מדויק ואיכותי יקדם אתכם למקומות הראשונים ויגדיל משמעותית את התנועה לאתרכם.

מיתוג

בניית אסטרטגיית קידום אורגני מעמיקה מאפשרת גם לעסק קטן להראות כמותג ענק ומרשים.
השקעות כספיות רבות מנוצלות לקידום ממומן שזה שוק רווי ותחרותי מאוד, SEO לוקח אמנם זמן אבל ההשפעה שלו היא ארוכת טווח.

חברת קידום אתרים אורגני מאפשרת לעסקים הקטנים/בינוניים לתת פייט לתאגידים הגדולים ביותר.

למי מתאים שירותי קידום אתרים אורגני?

מתי לאחרונה פגשתם מישהו שרכש מוצר או שירות ולא חיפש אותו ברשת לפני? כנראה שלא במאה הזו. וברור גם למה – בימינו, פרסום בגוגל מאפשר לכם להציג את ההצעה שלכם לאנשים הנכונים בזמן הנכון ביותר, בין אם בתוצאות החיפוש ובין אם באתרים רלוונטים.
מחקר שנעשה מצא כי 64% מהתנועה לאתר מתבצעת מהתוצאות האורגניות ולא מהמודעות הממומנות. אין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. הדרך לפסגה האורגנית כרוכה באופטימיזציות רבות, עבודת מחקר מעמיקה, לינקים לאתרי שותפים ותאמינו או לא, גם יצירתיות. 

בין אם אתם עסק קטן או חברה גדולה ומוכרת, עבודת SEO מבוקרת ונכונה תשפר את התנועה לאתר שלכם וכיוצא בזה תגדיל את ההכנסות (CRO) בעלות מינמלית שמשפיעה לטווח הארוך.
אנחנו נדאג שאתם תהפכו למותג, שמי שמחפש ימצא אתכם, שתשארו בטופ לאורך זמן ותוכלו לצמצם בקידום הממומן.

עיקרי הדברים

יתרונות וחסרונות בקידום אתרים אורגני

יתרונות

  • מחזק אמינות
  • קידום חינמי
  • מיתוג
  • לידים ללא עלות
  • השפעה לטווח הארוך
  • חיבור לרשתות חברתיות
  • שיפור ROI - החזר השקעה

חסרונות

  • תוצאות לא מיידיות (חצי שנה לפחות)
  • אי יכולת בהצבת יעדים
  • תחזוקה שוטפת ורציפה
  • לא מתאים לפרסום נקודתי

למה כדאי לבחור בג'אם פלאן כחברת קידום אתרים?

העובדה הנכונה ביותר לעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו היא שאין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. אופטימיזציה לחיפוש אורגני היא עבודה ממוקדת לטווח ארוך, הצוות שלנו מנוסה ומעורה בכל הטרנדים והחידושים החמים כדי ששום דבר לא יחמוק על ידינו. אנחנו מבינים מנועי חיפוש והם מבינים אותנו (או יותר נכון את התוכן הרלוונטי שאנו מספקים להם). תהליך הלמידה שלנו איכותי ומעמיק כדי שנוכל לעשות את האופטימיזציות הנכונות לנוכחות הדיגטלית שלכם. דרך העבודה שלנו מתחלקת לשתי מוקדי זמן, תהליך ההקמה והפעילות השוטפת.

בתהליך ההקמה: 

  • מבינים ביחד איתכם את המטרות של העסק.
  • חוקרים את התחום ואת קהל היעד (מה הוא מחפש, איפה ומתי).
  • מבצעים סקר שוק על המתחרים ברמת ביטויי מפתח, קישורים חיצוניים, תוכן, נראות אתר, אסטרטגיה וכניסות לאתר.
  • מוצאים הזדמנויות לקידום אורגני בתוצאות החיפוש על ידי מחקר מילות מפתח.
  • בודקים את התשתית ומתאימים אותו לדרישות של קידום SEO בגוגל (מהירות, אבטחה, מפת אתר, תגיות SEO ועוד דברים טכנים) ובדיקת UX.
  • מחברים את האתר לכלים מתקדמים על מנת לבצע ניתוח התנהגות גולשים.
  • מרחיבים את הנוכחות של האתר בפלטפורמות הרלוונטיות לעסק שלכם.

בתהליך העבודה השוטפת:

  • מקפידים על שמירת קשר רציף עם הלקוח.
  • מבצעים אופטימיזציה לכתבות ועמודי אתרים (כותרות, קישורים פנימיים, תגיות מטא, קטגוריות, הפניות 301 ועוד).
  • מתקנים שיכפולי תוכן. 
  • משפרים יחסי המרה (ROI).
  • מוסיפים תגיות אלט לתמונות.
  •  מתקנים שגיאות בקונסולה ושומרים על סטטוס ללא שגיאות.
  •  מבצעים שתפ”ים עם אתרים אחרים.
  • מאתרים ביטויים חדשים והזדמנויות חדשות לקידום אורגני.
  • מפיקים דוחות חודשיים בעלי דאשבורד דינאמי לייב בעזרת המוצר החדשני שלנו: Visual gem
  • משפרים את היררכיית האתר.
  • מבצעים בדיקות שגרתיות ויומיומיות (מהירות אתר, שגיאות וביצועיים במובייל ודסקטופ).

בין לקוחותינו

שאלות נפוצות על קידום אורגני

SEO – Search Engine Optimization, ובעברית מיטוב למנועי חיפוש.
השם המוכר יותר של SEO בישראל הוא קידום אתרים אורגני. מטרת העל של קידום אתר בגוגל היא לשפר את ביצועי האתר בעזרת שינויים שיציבו אותו גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל. 

כיום, התנועה לאתרים (ברובה הכמעט המוחלט) מגיעה ממנועי חיפוש, כאשר רוב המחפשים סומכים יותר על התוצאות האורגניות יותר מהממונות. הקידום האורגני הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות שיווק בדיגיטל של כל עסק, מהקטנים ועד הגדולים ביותר.

יש שני תחומים עיקריים כאשר מדברים על SEO:
1. פעולות מחוץ לאתר (Off-Page SEO)
2. פעולות פנים אתר (On-Page SEO). 

הראשון דומה מאוד להמלצות, רק שבעולם הדיגטלי הן נעשות על ידי שיתופי פעולה עם אתרים חיצוניים שמפנים לאתר שלכם ובעזרת שימוש חכם ברשתות החברתיות.
התחום השני- פנים אתר, מתייחס לפעולות שעושים בתוך האתר במטרה שמנועי החיפוש ידרגו אותנו גבוה יותר – העלאת תכנים, עיצוב, קישורים פנימיים, מהירות טעינה, התאמה למובייל ואפילו תמונות.

ההבדלים העיקריים הם בהיבט של זמן, תקציב, מיקומי תצוגה, הגדרות אתר ושליטה.
קידום אורגני משפיע לטווח ארוך, דורש אופטימיזציות רבות ולמידה של האלגוריתם של מנועי החיפוש לעומת קידום ממומן שמשיג תוצאות מיידיות אבל מסתיים כאשר התקציב של הקמפיין נגמר.
קידום ממומן עולה לא מעט כסף והצעות המחיר משתנה בהתאם לתחום ולגודל התחרות, קידום אורגני לעומתו לא עולה כסף כלל חוץ משעות העבודה של איש ה-SEO. 

מנועי החיפוש מציגים בראש ובראשונה את התוצאות הממומנות ורק לאחר מכן את התוצאות האורגניות. בעבר זה היווה חיסרון אך כיום אנשים נוטים יותר להקליק על תוצאות החיפוש האורגניות.
בכדי שקידום אתר אורגני יהיה משמעותי ונכון, האתר צריך להיות מעובה עם המון תוכן רלוונטי שימשוך את הגולש.
קמפיין של קידום ממומן יכול לעבוד גם על דף נחיתה בודד ועם תוכן מועט אבל נקודתי. יכולות השליטה על התנהלות הקמפיין גבוהות יותר בקידום ממומן אך כמו שציינו הן נקודתיות ולזמן מוגדר מראש, קידום אורגני מושפע מהמון גורמים וגם משינויים באלגוריתם של מנועי החיפוש ולכן העבודה בו היא יותר סזיפית אבל ללא ספק משתלמת.

גוגל לא חושפים את כל הפרמטרים שהם לוקחים בחשבון במתן הדירוג שלהם לאתר, אבל יש כמה מאפיינים שידועים לכלל ועוזרים למשווקים להציע שירותי קידום אתרים. 

המטרה העיקרית של גוגל היא שהגולשים ימשיכו לחפש במנוע שלהם לכן הם רוצים שהתוצאות שיוצגו יהיו כמה שיותר תואמות לרצונותיו של המחפש.
הדירוג נקבע על ידי בדיקת אמינות, התנהגות הגולשים באתר, חווית המשתמש, רלוונטיות של מילות המפתח, הערך שהגולש מפיק, עידכונים והתאמה של האתר למובייל ועוד.

אין קסמים בקידום אורגני וקשה מאוד להעריך זאת בזמן מסוים מכיוון שקידום אתרים אינו קמפיין פרסומי שמתבצע בפרונט ואפשר למדוד אותו באופן מיידי. מסיבה זו, אף מקדם אתרים SEO לא יכול להבטיח לכם את להיות במקום הראשון של תוצאות החיפוש. אם מישהו הבטיח לכם דבר כזה הוא שקרן או שרלטן – היזהרו.

קידום אתרים אורגני הינו תהליך מתמשך שמתבצע באופן שגרתי הדורש המון השקעה ומחשבה. אם בקידום ממומן המטרה היא התוצאות דווקא בקידום אורגני המטרה היא הדרך, ככל שתלמדו יותר ותשפרו ביטוי פה או קישור חיצוני שם, תשפיעו לחיוב על התהליך. התמדה היא שם המשחק 

מעוניינים בחברת קידום אתרים אורגני?

הבנתם מה זה קידום אורגני, למדתם על יתרונותיו וחסרונותיו ואפילו קיבלתם תשובות לשאלות נפוצות. פנו אלינו כדי שנוכל להיות שותפים להצלחה שלכם.

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן