gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

בניית אתרי תדמית

אתר אינטרנט הוא הכלי השיווקי העיקרי והפנים של כל חברה וארגון בעולם ולרבים יש נטייה להפחית מערך אתר תדמית ואף ולהתפשר על עיצובו או הפונקציונליות שלו.
אנחנו בג׳אם פלאן, מתמקצעים בבניית אתרי תדמית ואתרי E-commerce בעיצוב אישי, רספונסיבי וידידותי למשתמש ולא פחות חשוב – ממיר ומביא תוצאות!

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

בניית אתרים בהתאמה אישית

למה לבנות איתנו אתר תדמית?

  • אפיון והגדרת האתר וקהל היעד
    לפני תחילת התהליך אנחנו לומדים את המטרות והמסרים אותם נרצה להעביר, מגדירים היטב את מי קהל היעד של החברה ומאפיינים את האתר ברמה הטכנית (כמו סוג האתר אותו נרצה לפתח, מבנה האתר, מערכת הניהול שבה ניעזר ועוד)

  • עיצוב מותאם אישי ורספונסיבי
    אנחנו מתאימים את עיצוב אתר התדמית באופן אישי למסרי החברה ודואגים שהוא ישקף את הערכים, המטרות והשאיפות בצורה הנכונה והטובה ביותר תוך התחשבות בקהל היעד

  • ליווי שוטף
    אנחנו איתכם לאורך כל הדרך! החל מאפיון האתר בהתחלה, מענה על שאלות ובדיקות QR לפני עליית האתר לאוויר ואף לאחר סיום התהליך במידה ויש שאלות, סיוע למנהלי האתר והצעת שדרוגים ועדכונים.

עיקרי הדברים

מי אנחנו?

נעים להכיר! אנחנו GemPlan ואנחנו מתמקצעים בהקמת אתרי תדמית ואתרי E-commerce ופיתוח אסטרטגי בסביבה דיגיטלית כבר למעלה מ- 10 שנים.
שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה.
אנחנו מאמינים שעידן הדיגיטל החדש דורש אפיון מדויק ומורכב בכל ההיבטים. לכן, כל אחד מחברי הצוות שלנו מומחה בתחומו, כך שאנחנו משלבים בין מגוון יכולות ומגיעים לאסטרטגיה המתאימה ביותר עבור החברה או הארגון שלכם.

 

למה חשוב להשקיע באתר תדמית?

אנשים רבים נוטים להמעיט בערכו של אתר תדמית ולחפש פתרונות זולים וקצרים רק כדי ״לסיים עם זה״.
אך אתר תדמית הוא לא רק הפנים של העסק – הוא יותר מזה.

אתר תדמית הוא זה שנותן את הרושם הראשוני ללקוח שלכם וזה שיציג אתכם בפניו בצורה מסויימת. איך תרצו שיתפסו את החברה שלכם – יוקרתית? מקצועית? נגישה?

אתר תדמית טוב יעביר את ערך החברה והמסרים המרכזיים. הוא זה שיעזור ללקוח להחליט האם ליצור איתכם קשר, להיעזר בשירות שלכם או לרכוש את המוצרים שלכם.
צריך לזכור, ישנן המון חברות בשוק ואתר תדמית טוב נועד להבליט את היתרונות והערך שלנו על פני המתחרים.

האתרים שבנינו

הלקוחות המרוצים שלנו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

תהליך בניית אתר תדמית אצלנו ב-GemPlan:

היתרון האדיר בבניית אתר תדמית באמצעות חברה חיצונית הוא הרבה מעבר לעיצוב וויז׳ואליות. מומחים בעבודתם ידעו כיצד לבנות אתר שלא רק מביא תנועה וכניסות לאתר התדמית, אלא גם ימיר את אותם הגולשים ללקוחות משלמים ולקוחות חוזרים.

שלבי העבודה שלנו בבניית אתר תדמית:

1. היכרות אישית –אנחנו מאמינים בהיכרות אישית מעמיקה עם החברה. כדי לבנות לכם את האתר המתאים ביותר עבור החברה שלכם חשוב לנו לדעת מהם ערכי החברה ומסריה, מה מאפיין אותה, מי קהל היעד שלה, מה המטרות והיעדים ועוד.

  1. אפיון האתר – תהליך האפיון הוא קריטי ובעצם נוכל להקבילו לעבודתו של אדריכל. בשלב זה נענה על שאלות בסיסיות כמו איזה סוג של אתר נרצה לפתח, מה מטרת האתר, מה יהיה מבנה האתר, איך תיראה מערכת הניהול של האתר ולמי תהיה גישה אליה ועוד.
  2. עיצוב וחווית משתמש – בשלב זה נאפיין את קהל היעד אליו אנו שואפים ונתאים את העיצוב וחחוית המשתמש עבורכם, כלומר: נבין מיהם הגולשים  באתר, מה מאפיין אותם, כיצד הם יעדיפו להשתמש באתר ולא פחות חשוב, אל מי היינו רוצים להגיע.
    בשלב זה ניצור שפה ואלמנטים ויזואלים מותאמים אישית ״ונלביש״אותם על מבנה האתר שיצרנו בשלב האפיון. 
  3. פיתוח – פיתוח אתר תדמית כולל שני חלקים: הראשון הוא ה- Front End (פרונט אנד), שהוא בעצם צד הלקוח, ובמילים אחרות – הפיכת האתר ללייב, הטמעה של כל הרכיבים שאפיינו ועיצבנו בצורה מלאה ורספונסיבית (מותאמת מובייל). החלק השני הוא ה- Back End (בק אנד), שבו אנחנו מייצרים את כל מאגרי הנתונים ודואגים לאתר פונקציונלי, עם מערכת ניהול נוחה ואפקטיבית.
  4. בדיקות QA – מתחילים להתרגש? גם אנחנו בשלב זה נעלה גרסה ראשונית של האתר לאוויר בהשקה שקטה או בגרסת בטא וניתן מענה לכל בעיה או תקלה שתצוץ, עד לעליית הגרסה הסופית של האתר לאוויר והשקתו הרשמית. 
  5. שירות וליווי – אנחנו איתכם גם לאחר עליית האתר לאוויר!
    במסגרת השירות נשמח ללוות אתכם באופן שוטף, לענות על שאלות, להציע פתרונות לבעיות שעולות, לסייע למנהלי האתר ולהציע לכם פיתוחים נוספים ושדרוגים בהתאם לצורך.

מעוניינים לבנות אתר תדמיתי?

אנחנו כאן בשביל לעזור לכם לחשוב, לאפין לעצב ולהקים אתר שיענה על הדרישות ומטרות החברה. דברו איתנו >>

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

גלו עוד על בניית אתרים לחברות וארגונים

בניית אתרי וורדפרס

מה זה Google Web Stories ? ולמה זה חשוב לSEO?

ביום אחד בלבד, יש מעל 500 מיליון צפיות בסטוריז. אין ספק שזאת אחת הדרכים המעודפות עלינו ב2023 לצרוך תוכן. אנשים אוהבים לראות סיפורים מתפתחים, אוהבים

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא