פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

מה החשיבות של מנועי החיפוש, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד פרסום במנועי החיפוש יקדם את העסק שלכם

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן

מדויק

פרסום במנועי החיפוש מאפשר להציג את המודעות רק לקהל רלוונטי, לפי שעות, למשך זמן מוגדר ובהתאם למטרת הקמפיין. בזכות הכלים השונים אפשר לדעת טרם השקת הקמפיין מה צפי העלויות והרווחים כך שלא תשארו מופתעים.

ממוקד

קידום של מהלכים שיווקיים דורש מאמץ רב תחומי על מנת שהם יצליחו. מנועי החיפוש מאפשרים לכם למנף קמפיינים קטנים וגדולים תוך מיקוד בחוזקות והייחודיות שלהם. בזכות הכלים הקיימים כמו מודעות מותאמות, קהל מטרה, מילות מפתח ועוד.

מניב

גם עסק קטן יכול להראות כמותג ענק ומרשים. אין צורך בסכומי פרסום גדולים על מנת שהעסקים הקטנים/בינוניים יוכלו לתת פייט לתאגידים הגדולים. בעזרת קידום ממומן איכותי ומהימן תוכלו לשפר את יחס ההמרה של העסק שלכם תוך זמן קצר.

למה צריך פרסום בגוגל ומנועי חיפוש?

מתי לאחרונה פגשתם מישהו שרכש מוצר או שירות ולא חיפש אותו ברשת לפני? כנראה שלא במאה הזו. וברור גם למה – בימינו, פרסום בגוגל מאפשר לכם להציג את ההצעה שלכם לאנשים הנכונים בזמן הנכון ביותר, בין אם בתוצאות החיפוש ובין אם באתרים רלוונטים. החוק הכי חשוב כשמדובר במנועי חיפוש הוא שאין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. הדרך לפסגת תוצאות החיפוש כרוכה באופטימיזציות רבות, עבודת מחקר מעמיקה, שימוש בביטויי מפתח חכמים, הצעות מחיר מדויקות ותאמינו או לא גם יצירתיות. בין אם אתם עסק קטן או חברה גדולה ומוכרת, פרסום בגוגל ומנועי חיפוש שונים תשפר את התנועה לאתר שלכם וכיוצא בזה תגדיל את ההכנסות (CRO) בעלות מינימלית שמסוגלת להשפיע לטווח הארוך. אנחנו נשמח לדאוג שאתם תהפכו למותג, שמי שמחפש ימצא אתכם ושתשארו בטופ לאורך זמן.

יתרונות וחסרונות בפרסום בגוגל ומנועי חיפוש

יתרונות

  • מיתוג
  • חשיפה רבה
  • חסכוני לעומת הכלים המסורתיים
  • לידים איכותיים
  • קביעת תאריך תחלה וסיום
  • קמפיין ממוקד
  • מדידת הכנסות מפרסום (ROAS)
  • שיפור ROI - החזר השקעה
  • יצירת קהלים מדויקים

חסרונות

  • תחומים תחרותיים יקרים
  • קידום אורגני זוכה ליותר הקלקות
  • תחזוקה שוטפת ורציפה
  • דורש מיומנות גבוהה
  • תלוי זמן ותקציב

איך אנחנו עושים את זה

העובדה הנכונה ביותר לעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו היא שאין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. אופטימיזציה למנועי החיפוש היא עבודה ממוקדת לטווח ארוך, מזל שהצוות שלנו מנוסה ומעורה בכל הטרנדים והחידושים החמים כדי ששום דבר לא יחמוק על ידינו. אנחנו מבינים מנועי חיפוש והם מבינים אותנו (או יותר נכון את התוכן הרלוונטי שאנו מספקים להם). תהליך הלמידה שלנו איכותי ומעמיק כדי שנוכל לעשות את האופטימיזציות הנכונות לנוכחות הדיגיטלית שלכם. 
בשלב הראשוני אנחנו לומדים את המשפך השיווקי של האתר, חוקרים את התחום, מייצרים היררכיה של לידים עד לשלב ההמרה ויוצרים קהלים.
לאחר מכן, בשלב השני, מחלקים תקציבים לפי הצרכים של רשת החיפוש, רשת המדיה של גוגל (GDN) ו-Discovery.
שלב שלישי, זהו השלב בו מרכזים ומסדרים את מילות המפתח לפי קריטריונים של מחיר, תחרותיות, חשיפות ופרמטרים חשובים נוספים.
בנקודת זמן זו, כאשר יש לנו בסיס חזק לקמפיינים מבחינת תקציבים, חלוקה לשטחי פרסום ומילות המפתח עוברים לבניית מסרים והקמת הקמפיין.
הקמה של קמפיין דורשת זיקוק של המסרים המרכזיים, בניית מודעות, קביעת הצעות מחיר בכל הרמות (מילות מפתח, תקציב יומי, קמפיין, אד גרופ ופרמטרים נוספים), עיצובים לרשת המדיה והכל תחת בקרה וארגון ללא פשרות.
לאחר העלייה של הקמפיינים לאוויר אנו מספקים בהתאם לדרישות דוחו”ת מסודרים ומפורטים לגבי התנהלות הקמפיינים – חוזקות, חולשות, שינויים שבוצעו, המלצות לעתיד, ביצועים.     

בין לקוחותינו

שאלות נפוצות - חנויות שופיפיי

תחום זה מוכר יותר בשם PPC – Pay Per Click, ובעברית תשלום עבור לחיצה. ייתכן ששמעתם פעם את המושג “קידום ממומן”. מטרת העל של קידום ממומן היא להשיג תוצאות מיידיות, ממוקדות ואם נעשה בצורה נכונה גם מדויקות. מחיר לקליק היא שיטת התשלום שמתבצעת בקידום ממומן במנועי החיפוש, רק ברגע שלחצו על המודעה המפרסם מחויב. הופעה של מודעה בראש תוצאות החיפוש הינו היתרון המשמעותי ביותר של קמפיין PPC מוצלח. המודעות מבוססות על מילות מפתח שגולשים מחפשים במנועי החיפוש השונים, כך שככל שתבחרו במילים נכונות עבור השירות שלכם תשפרו את יחס ההמרה (ROI).   

קידום אורני, SEO, הוא קידום לטווח הארוך דורש יותר השקעה והבנה מעמיקה של מנועי החיפוש. קידום ממומן מאפשר לכם להקים קמפיינים קצרי טווח, להופיע לפני התוצאות האורגניות (משמעותי מאוד למובייל), לשלם רק במידה והקליקו על המודעה ולאסוף דאטה על הגולשים. ההבדל במודל הכלכלי בין הקידומים הוא שהאורגני הינו חינמי (מלבד שעות העבודה של איש ה-SEO כמובן), לעומת הקידום הממומן שמתבצע בשיטת החיוב של PPC – Pay Per click (מחיר לפי הקלקה). הדרך לניצחון היא שילוב בין השניים, במידה והתקציב מוגבל תצטרכו לסנן ולזקק את המטרות המרכזיות על מנת להבין איזה קידום מתאים לצרכים שלכם. 

הופעת מודעה בעמוד הראשון של גוגל תלויה במספר רב של גורמים כמו תחרות, הצעות מחיר על מילות מפתח, מתחרים, ציון האיכות של המודעה, אלגוריתם של גוגל, רלוונטיות וזה רק על קצה המזלג. מי שמבטיח לכם שתוך חודש המודעה שלכם תהיה ראשונה בעמוד הראשון כדאי שתקחו אותו בערבון מוגבל. אבל, בעזרת תכנון נכון, מחקר מעמיק וחלוקת תקציבים התואמת את התחום תוכלו לראות תוצאות כבר בחודש הראשון של הקמפיין.

אין לכך תשובה חד משמעית מכיוון שמחיר פרסום בגוגל מושפע מהמון גורמים כמו עלות מילות המפתח, תחרותיות בתחום, כמות ביטויים שמקדמים, ציון האיכות של הקמפיין, סוג הקמפיין, מטרות והמיקום שרוצים להשיג. כמובן שאלו לא כל הפרמטרים ויש היבטים נוספים כמו האם לחצו על המודעה (רק אז מתבצע התשלום) וכולי, אבל למנהל קמפיינים יש שליטה כמה כסף להוציא ביום, שגוגל יכולים לחרוג עד 20% יותר מהתקציב שנקבע, ולכן בזכות מחקר מעמיק והסתכלות רוחבית אפשר לספק הצעת מחיר שתניב תוצאות מספקות, בהתאם למטרות שהצבתם.  

באופן כללי התשובה היא כן, אל האם זה מומלץ? לדעת רבים התשובה היא לחלוטין לא. כמו שרובכם יודעים, באמצעות חיפוש קצר בגוגל/יוטיוב תוכלו לבנות אפילו מטוס בעצמכם, אבל הזמן שתשקיעו בבניית המטוס יגזול מכם את כל הזמן של להבין איך מטיסים אותו. כלומר, ייתכן ותצליחו ללמוד דבר או שניים על קידום ממומן במנועי חיפוש אבל עד שתקצרו את הפירות ותעשו זאת בצורה הנכונה ביותר תבזבזו המון כסף (זה בלתי נמנע בתהליך הלמידה של הכלים הללו) ותשקיעו זמן יקר שחשוב לעסק/חברה שלכם. חברה חיצונית אמינה ואיכותית תספק לכם תוצאות יקרות ערך כבר בחודש הפעילות הראשון לצד דוחו”ת מפורטים שישפרו את הביצועים שלכם במרחב הדיגיטלי.

פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

אחרי שלמדתם קצת מה החשיבות של מנועי החיפוש, יתרונות, חסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות האם אתם מוכנים שכולם יכירו אתכם?

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג’אם פלאן