gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פרסום ממומן בגוגל - PPC

למה כדאי לפרסם באופן ממומן בגוגל, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין כיצד קידום ממומן בגוגל ובמנועי החיפוש יקדם את העסק שלכם:

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

מדויק

פרסום מודעות בגוגל מאפשר להציג את המודעות רק לקהל רלוונטי, לפי שעות, למשך זמן מוגדר ובהתאם למטרת הקמפיין. בזכות הכלים השונים אפשר לדעת טרם השקת הקמפיין מה צפי העלויות והרווחים כך שלא תשארו מופתעים.

באמצעות פרסום בגוגל, אתם תהיו במקומות הראשוניים בתוצאות החיפוש בדיוק מתי שצריכים אתכם!

ממוקד

קידום של מהלכים שיווקיים דורש מאמץ רב תחומי על מנת שהם יצליחו. מנועי החיפוש מאפשרים לכם למנף קמפיינים קטנים וגדולים תוך מיקוד בחוזקות והייחודיות שלהם. בזכות הכלים הקיימים כמו מודעות מותאמות, קהל מטרה, מילות מפתח ועוד.

קידום ממומן בגוגל נחשב לשחקן מוביל ומנצח בתחום פרסום העסקים באינטרנט. 

מניב

גם עסק קטן יכול להראות כמותג ענק ומרשים. אין צורך בסכומי פרסום גדולים על מנת שהעסקים הקטנים/בינוניים יוכלו לתת פייט לתאגידים הגדולים. בעזרת קידום ממומן איכותי ומהימן תוכלו לשפר את יחס ההמרה של העסק שלכם תוך זמן קצר.

פרסום בגוגל ממומן הינה הדרך המומלצת להגדיל מכירות או המרות בדיגיטל.

למה צריך פרסום ממוקד בגוגל ומנועי חיפוש?

מתי לאחרונה פגשתם מישהו שרכש מוצר או שירות ולא חיפש אותו ברשת לפני? כנראה שלא במאה הזו. וברור גם למה – בימינו, פרסום בגוגל לעסקים מאפשר לכם להציג את ההצעה שלכם לאנשים הנכונים בזמן הנכון ביותר, בין אם בתוצאות החיפוש ובין אם באתרים רלוונטים. החוק הכי חשוב כשמדובר במנועי חיפוש הוא שאין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. הדרך לפסגת תוצאות החיפוש כרוכה באופטימיזציות רבות, עבודת מחקר מעמיקה, שימוש בביטויי מפתח חכמים, הצעות מחיר מדויקות ותאמינו או לא גם יצירתיות. בין אם אתם עסק קטן או חברה גדולה ומוכרת, חברה לפרסום ממומן בגוגל ומנועי חיפוש תשפר את התנועה לאתר שלכם וכיוצא בזה תגדיל את ההכנסות (CRO) בעלות מינימלית שמסוגלת להשפיע לטווח הארוך. אנחנו ב-Gemplan, חברה מובילה לקידום ממומן בגוגל, נשמח לדאוג שאתם תהפכו למותג, שמי שמחפש ימצא אתכם ושתשארו בטופ לאורך זמן.

עיקרי הדברים

יתרונות וחסרונות בפרסום ממומן בגוגל

יתרונות

חסרונות

למה כדאי לבחור בג'אם פלאן כחברה לפרסום ושיווק ממומן במנועי חיפוש?

העובדה הנכונה ביותר לעולם הדיגיטלי שאנו חיים בו היא שאין דבר יותר חשוב מלהיות שם כשצריכים אתכם. אופטימיזציה למנועי החיפוש היא עבודה ממוקדת לטווח ארוך, הצוות שלנו מנוסה ומעורה בכל הטרנדים והחידושים החמים כדי ששום דבר לא יחמוק על ידינו. אנחנו מבינים מנועי חיפוש והם מבינים אותנו (או יותר נכון את התוכן הרלוונטי שאנו מספקים להם). תהליך הלמידה שלנו איכותי ומעמיק כדי שנוכל לעשות את האופטימיזציות הנכונות לנוכחות הדיגיטלית שלכם ולספק לכם שירותי פרסום ממומן בגוגל ברמה הגבוהה ביותר. 
1. מחקר וניתוח ראשוני – אנחנו לומדים את המשפך השיווקי של האתר, חוקרים את התחום, מייצרים היררכיה של לידים עד לשלב ההמרה ויוצרים קהלים.
2. תקציב –  מחלקים תקציבים לפי הצרכים של רשת החיפוש, רשת המדיה של גוגל (GDN) ו-Discovery.
3. הכנת תשתית לטווח קצר וטווח ארוך –  זהו השלב בו מרכזים ומסדרים את מילות המפתח לפי קריטריונים של מחיר, תחרותיות, חשיפות ופרמטרים חשובים נוספים.
4. הקמה וניהול קמפיינים מנצחים – בנקודת זמן זו, כאשר יש לנו בסיס חזק לקמפיינים מבחינת תקציבים, חלוקה לשטחי פרסום ומילות המפתח עוברים לבניית מסרים והקמת הקמפיין.
5. קריאטייב יצירתי ומסרים בולטים בתוצאות החיפוש – בשלב הזה הצוות שלנו מזקק את המסרים המרכזיים והמודעות, קובע הצעות מחיר בכל הרמות (מילות מפתח, תקציב יומי, קמפיין, אד גרופ ופרמטרים נוספים) ובונה עיצובים לרשת המדיה. הכל תחת בקרה וארגון ללא פשרות.
6. אופטימיזציה והכנת דוחות ביצועים – השלב השישי מתייחס לזמן לאחר העלייה של הקמפיינים לאוויר אנו מספקים בהתאם לדרישות דוחו"ת מסודרים ומפורטים לגבי התנהלות הקמפיינים – חוזקות, חולשות, שינויים שבוצעו, המלצות לעתיד, ביצועים.  

בין לקוחותינו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

שאלות נפוצות - פרסום ממומן בגוגל ומנועי חיפוש

תחום זה מוכר יותר בשם PPC – Pay Per Click, ובעברית תשלום עבור לחיצה. ייתכן ששמעתם פעם את המושג "קידום ממומן". מטרת העל של קידום ממומן בגוגל היא להשיג תוצאות מיידיות, ממוקדות ואם נעשה בצורה נכונה גם מדויקות. מחיר לקליק היא שיטת התשלום שמתבצעת בקידום ממומן במנועי החיפוש, רק ברגע שלחצו על המודעה המפרסם מחויב. הופעה של מודעה בראש תוצאות החיפוש הינו היתרון המשמעותי ביותר של קמפיין PPC מוצלח. המודעות מבוססות על מילות מפתח שגולשים מחפשים במנועי החיפוש השונים, כך שככל שתבחרו במילים נכונות עבור השירות שלכם יחד עם חברה לפרסום בגוגל, תשפרו את יחס ההמרה (ROI).   

קידום אורני, SEO, הוא קידום לטווח הארוך דורש יותר השקעה והבנה מעמיקה של מנועי החיפוש. קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם להקים קמפיינים קצרי טווח, להופיע לפני התוצאות האורגניות (משמעותי מאוד למובייל), לשלם רק במידה והקליקו על המודעה ולאסוף דאטה על הגולשים. ההבדל במודל הכלכלי בין הקידומים הוא שהאורגני הינו חינמי (מלבד שעות העבודה של איש ה-SEO כמובן), לעומת פרסום בגוגל ממומן שמתבצע בשיטת החיוב של PPC – Pay Per click (מחיר לפי הקלקה). הדרך לניצחון היא שילוב בין השניים, במידה והתקציב מוגבל תצטרכו לסנן ולזקק את המטרות המרכזיות על מנת להבין איזה קידום מתאים לצרכים שלכם. 

הופעת מודעה בעמוד הראשון של גוגל תלויה במספר רב של גורמים כמו תחרות, הצעות מחיר על מילות מפתח, מתחרים, ציון האיכות של המודעה, אלגוריתם של גוגל, רלוונטיות וזה רק על קצה המזלג. מי שמבטיח לכם שתוך חודש המודעה שלכם תהיה ראשונה בעמוד הראשון כדאי שתקחו אותו בערבון מוגבל. אבל, בעזרת תכנון נכון, מחקר מעמיק וחלוקת תקציבים חכמה של חברה לפרסום בגוגל כדוגמת Gemplan, תוכלו לראות תוצאות כבר בחודש הראשון של הקמפיין.

אין לכך תשובה חד משמעית מכיוון שמחיר פרסום אתרים בגוגל מושפע מהמון גורמים כמו עלות מילות המפתח, תחרותיות בתחום, כמות ביטויים שמקדמים, ציון האיכות של הקמפיין, סוג הקמפיין, מטרות והמיקום שרוצים להשיג. כמובן שאלו לא כל הפרמטרים ויש היבטים נוספים כמו האם לחצו על המודעה (רק אז מתבצע התשלום) וכולי, אבל למנהל קמפיינים יש שליטה כמה כסף להוציא ביום, שגוגל יכולים לחרוג עד 20% יותר מהתקציב שנקבע, ולכן בזכות מחקר מעמיק והסתכלות רוחבית אפשר לספק הצעת מחיר שתניב תוצאות מספקות, בהתאם למטרות שהצבתם.  

באופן כללי התשובה היא כן, אל האם זה מומלץ? לדעת רבים התשובה היא לחלוטין לא. כמו שרובכם יודעים, באמצעות חיפוש קצר בגוגל/יוטיוב תוכלו לבנות אפילו מטוס בעצמכם, אבל הזמן שתשקיעו בבניית המטוס יגזול מכם את כל הזמן של להבין איך מטיסים אותו. כלומר, ייתכן ותצליחו ללמוד דבר או שניים על קידום ממומן בגוגל ומנועי חיפוש אבל עד שתקצרו את הפירות ותעשו זאת בצורה הנכונה ביותר תבזבזו המון כסף (זה בלתי נמנע בתהליך הלמידה של הכלים הללו) ותשקיעו זמן יקר שחשוב לעסק/חברה שלכם. חברה חיצונית אמינה ואיכותית שמתמחה בביצוע פרסום בגוגל לעסקים, תספק לכם תוצאות יקרות ערך כבר בחודש הפעילות הראשון לצד דוחו"ת מפורטים שישפרו את הביצועים שלכם במרחב הדיגיטלי.

כדי להגדיר את יעדי הקמפיין, אנו מתחילים עם תהליך של חקר והבנה של הארגון המוצרים או השירותים שאתם מספקים, המטרות של הארגון בכלל ושל הקמפיין בפרט ובהגדרת קהל היעד. לאחר מכן אנחנו מבצעים מחקר ביטויי מפתח ובונים את תמהיל הביטויים הנכון בהתאם למוצר, המטרות וקהל היעד

כלי ניתוח מילות מפתח: אנו משתמשים בכלי ניתוח מילות מפתח כדי לזהות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבור המוצר או השירות שלכם. זה מאפשר לנו להבין את המתחרים ואת המונחים הפופולריים ביותר בתחום.

 

ניתוח מתחרים: אנו מבצעים ניתוח מתחרים כדי לזהות את המתחרים המובילים בתחום ולהבין את האסטרטגיות שלהם לקידום המוצר או השירות שלהם. ניתוח המתחרים מאפשר לנו לזהות את המצב הנוכחי של התחום ולהבין את האסטרטגיות המובילות של המתחרים כדי לפתח אסטרטגיה מתאימה לכל קמפיין.

 

ניתוח תנועה לאתר והתנהגות המשתמשים: ניתוח זה מסייע לנו בזיהוי דפים הפופולריים ביותר והבנת התנהגות המשתמשים. כך אנו יוצרים התאמה מדויקת של עמודי הנחיתה לקמפיין ולקהל היעד

דינמיות: אנחנו מבצעים ניתוח מתמיד של הקמפיינים כדי להבין מה עובד ומה לא עובד. על בסיס התוצאות אנו משדרגים את האסטרטגיה כל הזמן

תכנון נכון: אנו מתחילים בתכנון נכון ומפורט של כל מודעת ומילת מפתח על מנת להבטיח שהם יענו על צרכי הקמפיין וישפיעו על הקהל היעד בצורה הטובה ביותר.

ביצוע A/B Testing: אנו משתמשים בכלי ה-A/B Testing לבדיקה של מודעות שונות ולקביעת המודעות הטובות ביותר להצגה.

ניתוח שוטף: אנו מנתחים את התפקוד והביצועים של מילות המפתח והמודעות שלך בזמן אמת, ומשתמשים בנתונים אלו לשיפור והתאמה של מודעות הקמפיין שלך.

שיתוף פעולה (עם הלקוח): אנו מאמינים בשיתוף פעולה עם הלקוח ושמחים תמיד לקבל פידבקים כדי להבטיח את התאמת המודעות למטרות העסקיות ולקהל היעד בצורה הטובה ביותר.

ניהול תקציב: אנו מתחילים בהגדרת תקציב רלוונטי ומתאים למטרות העסקיות ומנהלים אותו באופן יומיומי כדי להבטיח עמידה בתקציב ומיצוי המשאבים בצורה הטובה ביותר.

הקמת מערך מעקבים: לכל קמפיין אנחנו דואגים ליצור מערך מעקבים שיוכל לספק לנו את תמונת המצב הטובה ביותר – החל מהקלקה על המודעה, דרך התנהגות המשתמשים ביעד אליו הפננו אותם ועד פעולות המרות שונות

ניתוח נתונים: אנו מנתחים את הנתונים של הקמפיין שלך בזמן אמת כדי למצוא הזדמנויות לשיפור תוצאות הקמפיין ומיקסום התקציב 

ביצוע A/B Testing: אנו משתמשים בכלי ה-A/B Testing כדי לבחון אסטרטגיות בידינג שונות בהתאם למטרות הקמפיין

שילוב פלטפורמות: אנחנו מאמינים ש1+1=3 ולכן משתמשים לרוב באסטרטגיית Cross platforms – שילוב של פלטפורמות שונות עבור הקמפיין כגון מנועי חיפוש, רשתות חברתיות ועוד, כדי להגיע לקהל היעד בצורה מיטבית ולבצע את השילוב הטוב ביותר בין תוצאות הקמפיין להוצאות המודעות.

ביצוע A/B Testing: אנו בוחנים הכל, כל הזמן – קריאטיב, מכשירים (דסקטופ/מובייל), סוגי בידינג שונים, קהלי יעד ועוד על מנת להבטיח שביצועי הקמפיין יהיו גבוהים ככל האפשר

כלים: אנו משתמשים בכלים ובמערכות מתקדמות כדי למדוד את תוצאות הקמפיין שלכם, כולל Google Analytics, כלי ניתוח מילות המפתח וכלי ניתוח מודעות. לפי הנתונים שאנו מקבלים, אנו מבצעים שינויים נדרשים כדי לשפר את הקמפיין שלכם, כולל שינוי במטרות הקמפיין, באסטרטגיות, במודעות או במילות המפתח. כמו כן, 

שיפורים טכניים: חווית המשתמש בעמוד הנחיתה הוא גורם חשוב שמשפיע על הצגתה בתוצאות החיפוש. אנו מספקים המלצות לשיפורים טכניים עבור צוות הפיתוח כדי להבטיח שהאתר שלכם מהיר ומותאם לכל מכשיר.

מילות מפתח – אנו משתמשים בכלי חשוב שנקרא Keyword Research כדי למצוא את המילות המפתח המתאימות והרלוונטיות ביותר לתחום ולמוצר. זה כולל ביטויים בהם מופיעים המתחרים וביטויי מותג של המתחרים

מחקר מתחרים מתמשך – אנו מבצעים מחקר עמוק ומתמשך של מתחרים בתחום כדי להבין את האספקטים החשובים של עסקי המתחרים ולמצוא יתרונות חדשים שאנו יכולים להשתמש בהם.

מיקום פרסומות – אנו משתמשים באסטרטגיות מתקדמות כדי להשיג את המיקום הטוב ביותר עבור המודעות של לקוחותינו בפרסומות בגוגל חיפוש, כדי להיות הראשונים שמופיעים למשתמשים בזמן חיפוש.

קריאטיב חכם – אנו יוצרים קריאטיב איכותי ומקורי כדי לבדל את המודעה שלכם בתוצאות החיפוש לעומת מודעות של מתחרים.

חווית משתמש בדף הנחיתה: אנחנו יוצרים דפי נחיתה (או נותנים המלצות לדפי נחיתה קיימים) שגורמים ללקוחות להיות מעורבים יותר ומניעים אותם לפעולה כדי ליצור יחס המרה גבוה יותר

השיווק הדיגיטלי מתפתח כל הזמן! כדי להתמודד עם שינויים אנחנו עוקבים באופן קבוע אחר ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחומינו, כולל למידה ואימוץ של שינויים באלגוריתמים של מנועי החיפוש, התנסות בטכניקות וטכנולוגיות חדשות, פלטפורמות חדשות ועוד.

המדדים העיקריים שאנחנו משתמשים בהם כדי למדוד את הביצועים של קמפיין PPC כוללים:

CPM – הוא מדד לעלות לכל 1000 חשיפות של המודעה בתוצאות החיפוש. אנחנו משתמשים במדד זה כדי להעריך את העלות היחסית של המודעה עבור קהל היעד של הקמפיין.

Impression share – הוא מדד לאחוז החשיפות של המודעה ביחס לכל החשיפות האפשריות. נשתמש במדד זה כדי למדוד כמה פעמים המודעה שלכם הוצגה למשתמשים ביחס לכמה פעמים היא היתה יכולה להופיע.

CTR – מדד ליחס בין מספר הקליקים על המודעה למספר הפעמים שהמודעה הוצגה. אנחנו משתמשים במדד זה כדי להעריך את היחס בין הצפיות לפעולות של המשתמשים.

CPC – מדד לעלות עבור כל הקלקה על המודעה. אנו משתמשים במדד זה כדי להעריך את העלות של כל לחיצה ולהשוות אותה להכנסה שהיא מייצרת.

Conversion rate – מדד ליחס בין מספר הפעמים שהמשתמשים ביצעו פעולה מבוקשת (כמו רכישה או הרשמה לניוזלטר) למספר הפעמים שהמודעה הוצגה. אנחנו משתמשים במדד זה כדי להעריך את האיכות של הקליקים לפי ביטוי מפתח, מודעות ועוד

CPA (Cost per Action) – מדד המציג את העלות של כל המרה.

ROAS (Return on Advertising Spend) – מדד המציג את היחס בין ההכנסות המגיעות מהקמפיין לבין ההוצאות על הקמפיין. מדד זה מסייע לנו לבחון את איכות הקמפיין והריווחיות שלו

ROI (Return on Investment) – מדד המציג את היחס בין ההכנסות "הנקיות" מהקמפיין לבין ההוצאות הכוללות. מדד זה מסייע לבחון האם הקמפיין מייצר רווח אצל הלקוח (בחישוב הוצאות נוספות)

אנחנו מאמינים בשקיפות מוחלטת ללקוח.

ברמה היומית – אנחנו מקימים לכל לקוח דשבורד לייב באמצעות הכלי שלנו – Visual Gem. כך יכול הלקוח לעקוב אחת תוצאות הקמפיין באופן מתמיד,בכל רגע ומכל מקום 

ברמת השבועית/חודשית – אנחנו מקיימים פגישות על בסיס שבועי/חודשי בהם אנחנו מציגים את המסקנות שלנו מהפעילות הממומנת וממליצים על פעולות להמשך.

פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

אחרי שלמדתם קצת מה החשיבות של קידום ממומן בגוגל ומנועי החיפוש וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות האם אתם מוכנים שכולם יכירו אתכם?

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

גלו עוד על פרסום ממומן בגוגל

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא