gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אתרים בחו"ל: המדריך המפורט ביותר בישראל!

תוכן עניינים:

קידום אתרים בארצות הברית: פוטנציאל עצום לפניכם

פעם, לא מאוד מזמן, לפני 20-30 שנה, החלום של בעלי עסקים ישראלים היה להצליח בגדול בחו"ל ובעיקר בארה"ב. להגיע לארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, להציע את שירותיך או סחורתך ולהרוויח בדולרים. ככל שהאינטרנט הפך להיות ציר מרכזי בחיינו, אפשר להסתפק בפתיחת חנות וירטואלית המיועדת לארצות הברית ואם תעשו זאת נכון – גם תצליחו. ארה"ב נחשבת לשוק ענק ורווחי ששוה להשקיע מאמצים כדי להגיע אליו. עם זאת, קידום אתרים בארה"ב נחשב למאתגר במיוחד, בין היתר בשל העובדה שמדובר במדינה מאוד גדולה. מעוניינים לבצע קידום אתרים בארצות הברית לעסק שלכם? קחו כמה דקות וקבלו טיפים מעשיים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון:

מי שמעוניין לקדם אתר הקשור למשל במדינות שמעבר לים, חייב לבצע קידום אתרים באנגלית. האתרים הגדולים ביותר של גוגל, נמצאים במדינות מערב אירופה, אוסטרליה ולבטח גם ארה"ב. קידום אתרים בחו"ל הינה משימה די מורכבת אבל בהחלט אפשרית. רוב מקדמי האתרים בישראל, יעדיפו להתרכז באתרים ישראליים, היות הם בעלי תשתית מקומית גדולה, לקוחות רבים ושוק אינטרנט די קטן מה שמאפשר להם להשיג תוצאות מעולות בתוך תקופה די קצרה. לעומת זאת, מצב הקידום בחו"ל שונה בתכלית, היות ובגלל התחרות הכול כך גדולה ועומס המידע, קידום אתרים בחו"ל, הינו הרבה יותר מאתגר ולוקח די זמן להשיג את המטרה.

קידום אתרים בחו"ל

מה חשוב לדעת כאשר מדובר על קידום אתרים בארצות הברית?

האם חברה ישראלית יכולה לבצע קידום אתרים בחו"ל?

קידום אתרים בחו"ל דורש מיומנות, מקצועיות וניסיון רבים יותר מאשר בקידום אתרים בארץ. החברה שתקדם את האתר שלכם בחו"ל צריכה להכיר על בוריו את קהל היעד, את המאפיינים של גוגל במדינה הרלוונטית, לבצע מחקר מילות מפתח מקיף, להכיר את השווקים המקומיים ועוד. חברה ישראלית, שמתמחה בקידום אתרים בחו"ל, בהחלט יכולה לבצע את העבודה הזאת ואפילו להצטיין בה. יש גם יתרון בלקחת חברה ישראלית לקידום אתר בחו"ל, שכן התקשורת איתה היא נוחה יותר ללא ספק. 

מהם ההבדלים בין קידום אתרים בישראל לבין קידום אתרים בחו"ל?

קידום אתרים באנגלית בבסיסו נעשה באמצעות אותם הכלים ובדרך דומה, בין אם מדובר בקידום האתר לקהל ישראלי ובין אם מדובר בקידום האתר לגולשים בארצות אחרות. אלא שקידום אתרים בחו"ל הוא הרבה יותר מורכב והשימוש שנעשה בכלים המוכרים הוא זהיר ומחושב יותר.

הנה כמה הבדלים בולטים שכדאי להכיר:

גודל התחרות – התחרות העולמית היא בהכרח גדולה יותר מהתחרות המקומית, ובאופן ישיר הדבר הזה משפיע על התחרות שיש בגוגל על ביטויי המפתח. החיפוש בגוגל ישראל בעברית מניב הרבה פחות תוצאות מאשר החיפוש של אותו הביטוי באנגלית. כך למשל, אם תחפשו "משחק פופיט" יעלו כ- 13,500 תוצאות, ולעומת זאת, אם תכתבו "poppit game" יעלו כ- 273,000 תוצאות, פי 20 יותר תוצאות! לכן, עבודת ה- SEO כאן תכלול מציאת ביטויים מדויקים, שיש עליהם פחות מתחרים.

קהל היעד – העולם גדול וכשמקדמים אתר לחו"ל חשוב להיות ממוקדים מאוד בפנייה לקהל היעד הספציפי כדי לדוג אותו ולשפר את יחס ההמרה באתר. ככל שתכירו יותר את קהל היעד שלכם ותדעו כיצד לבלוט בשאילתות שלו בגוגל, כך הקידום לחו"ל יניב פירותיו מהר יותר.

הגדרת מטרות – קידום לחו"ל לוקח זמן ועולה יותר כסף, כדי לצמצם עלויות חשוב להגדיר בצורה מאוד ברורה את המטרות והיעדים וגם את הדרך שבה נמדוד אותם. בניגוד לקידום בארץ, פה יש פחות מקום לניסוי וטעיה.

אילו פרמטרים חשובים להצלחת קידום אתרים בחו"ל?

בגוגל ישנם אלמנטים שמשתנים ממדינה למדינה וחשוב להכיר את הזירה המרכזית לעבודת קידום האתר לפני שיוצאים לדרך, להכיר את האפשרויות השונות שיש לגוגל בקידום מקומי ועוד.

כבר הדגשנו קודם שהמעבר משוק לוקאלי לשוק עולמי כרוך בכניסה לזירה מאוד תחרותית, ולכן אי אפשר פשוט לתרגם את מילות המפתח מעברית לשפת היעד. יש צורך במחקר מילות מפתח רציני, שייקח בחשבון את התחרותיות על כל ביטוי, את הדרך והסגנון שבה מחפשים הלקוחות הפוטנציאליים את מבוקשם בגוגל ועוד. מחקר מילות מפתח הוא הבסיס להצלחת עבודת הקידום, ולכן בהחלט ראוי להשקיע בו.

לקריאה נוספת, מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?

חשוב מאוד לדאוג שהאתר יהיה מאוחסן בשרת מקומי של מדינת היעד, וכמו כן שהדומיין יהיה בעל סיומת מקומית. 

ככל שנכיר טוב יותר את הלקוחות הפוטנציאליים שלנו במדינת היעד בחו"ל, את הדרך שבה הם מחפשים וצורכים מוצרים ושירותים, מהי חוויית המשתמש המועדפת עליהם ועוד, כך נוכל להתאים את האתר לצרכים שלהם ולקדם את האתר בהתאם.

אחת הפעולות הפופולריות בעבודת קידום אתרים היא כמובן בניית קישורים, אולם כשמדובר בקידום אתרים בחו"ל, בניית קישורים בצורה נכונה ואסטרטגיית לטווח ארוך יכולה לעשות את ההבדל.
חלק מהדרכים הפופולריות להשגת לינקים הם: החלפת קישורים, פרסום כתבות באתרי מאמרים, מתן תגובות מקצועיות + לינק בנישה שלכם באתרי שאלות כמו quora.com, תגובות בפורומים, אתרי אינדקס איכותיים, רכישת קישורים ועוד

 קידום אתרים בחו"ל הוא מורכב ויש בו הרבה משתנים שדורשים טיפול, לכן גם קצב ההתקדמות הוא איטי יותר לעומת אתר המקודם בארץ בלבד. יש צורך בקביעת יעדים לטווחים ארוכים יותר ומתוך הבנה שהתהליך יהיה ארוך, אך בסופו של דבר משתלם.

כמו תמיד, על הכל מנצח התוכן. בקידום אתרים לחו"ל, כמו גם בארץ, השקעה בתוכן איכותי היא השקעה בטוחה, שאת תוצאותיה אפשר לראות ככל שנשפר ונדייק את התוכן ונדע להשתמש בו כמקפצה לעבודת ה- SEO.

לאמריקאים ציפיות גבוהות בכל הנוגע לחוויית שירות וחוויית משתמש, הציפיות האלו באות לידי ביטוי באחוזי ההמרות. ישנם שני דברים מהותיים שתוכלו לעשות כדי לוודא שחוויית המשתמש תהיה איכותית:

  1. מענה מהיר ללקוחות: כדאי שתציעו כמה שיותר אופציות של מתן שירות ללקוחות, כמו מייל, צ'אט עם נציג ומוקד טלפוני. אך חשוב מכך, וודאו שאתם אכן מגיבים במהירות לפניות של לקוחות בכל הערוצים האלה. הציפייה היא למענה במייל תוך כ- 3 שעות ולמענה בצ'אט תוך דקה.
  2. וודאו שאין בעיות טכניות באתר: כל הדפים נטענים ועולים במהירות, כל הפרטים כתובים וברורים והכי חשוב – תהליך הקנייה הוא כיפי ונוח. כך תוכלו להוביל בקלות את הגולשים לקופה.

כשמדובר בקידום אתרים אורגני השקעה בתוכן היא חשובה במיוחד, וכשמדובר בקידום אתרים בארה"ב התוכן הוא המלך, לא פחות. כדי להצליח לקדם את האתר כראוי בארה"ב, חשוב שהטקסטים באתר שלכם יהיו מותאמים לשפה בצורה מושלמת. אל תסתפקו בתרגום לאנגלית של תוכן, אפילו אם הוא מצוין, אלא תשקיעו בכתיבה של תכנים מקוריים באנגלית. כותבי התוכן במקרה הזה צריכים להיות דוברי אנגלית אמריקאית, שחיו בארה"ב, שמכירים את השפה על בוריה, את הסלנג ואת ביטויי הלשון ואפילו את השוני בשפה ובסגנון בין המדינות השונות בארה"ב. 

כדי להתאים את תוכן האתר בצורה הטובה ביותר לקהל היעד, תצטרכו כמובן להכיר אותו היטב, להבין מה הסגנון שבו ניתן לפנות לקהל הזה, מה מאפיין אותו, מה אורח החיים, מה השפה הצרכנית, מה הרגלי הקנייה ועוד. כל אלו יתגלמו בסוף לתוכן משובח, שיהווה את הבסיס לקידום האתר.

חשוב גם להתאים את ביטויי המפתח לקהל המקומי, ולא להסתפק בתרגום מילות המפתח מעברית. כדי להצליח בכך מקדם האתרים צריך כמובן להכיר את הלקוחות הפוטנציאליים, לקבל מושג לגבי אופן החיפוש שלהם במנועי החיפוש ובאילו מילים יעדיפו להשתמש. ובנוסף, עליו להכיר את השוק ולהבין כמה תחרות יש על כל ביטוי.

מחפשים לשים את האתר הגלובלי שלכם בידיים טובות ולקבל תוצאות מעולות? השאירו פרטים בטופס המצורף למטה ונחזור אליכם בהקדם!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים אורגני – SEO

4 טיפים לשיפור מהירות באתר וורדפרס

אתרי אינטרנט רבים מאבדים לקוחות פוטנציאלים רבים כתוצאה ממהירות אתר נמוכה במיוחד. על פי מחקרים שבוצעו בנושא מהירות אתרי אינטרנט, מעל 65% מהגולשים ינטשו את

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא