gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

Gem Planner
כלי לתכנון צמיחה עסקית

כדי להפוך רעיונות ותוכניות לפרקטיקה, בנינו את Gem Planner שעוזר לשים את הכוונה והפעולה יחד במקום אחד. תוכלו לשחק איתו וגם ליצור אחד עם הברנד שלכם.בהצלחה ושכל תוכנית ורעיון שלכן יהפכו למציאות!

איך עובד ה Gem Planner

איך עובד ה Gem Planner

screen 1screen 2screen 3screen 4
1
הקליקו על - צרו Planner בחינם
2
מלאו שלושה פרטים + צבע ולוגו כדי שהפלנר יתאים לברנד שלכם
3
הקליקו על "קדימה מתחילים"
4
פלנר חדש ופרטי משלכם יפתח עם דומיין עם שם החברה שלכם והלוגו של החברה. את הפלנר מומלץ להדפיס (כן כן להדפיס) ולהסתכל עליו כל יום - ככה הוא יעיל יותר, משמעותית
צרו Planner בחינם
הקליקו על צרו Planner בחינם

5 נקודות שיעזרו לכם
לתכנן את הצמיחה בשנה הקרובה

למה לפני איך

בסופו של דבר, כל שנה המשימות משתנות, אבל הערכים והבסיס של העשיה הם ה DNA של כל חברה וארגון בריאים. הם אינם משתנים ולכן ניתן תמיד לחזור אליהם. מעל המשימות, תכתבו לכם את המניע, את הסיבה שבגללה החברה התחילה. הכל מתחיל בלב גם בארגון של מאות אלפי עובדים. זה המצפן שמאפשר לנו לבדוק אם המטרות שלנו בקו ישר עם הערך העליון של החברה.
אנחנו כתבנו לנו – ליצור ולאפשר צמיחה.

1%

אנחנו תמיד רוצים מהר, ועכשיו. זו אחת הסיבות המרכזיות שהתכנונים לשנה החדשה נזנחים אחרי חודשים – שלושה. השנה אנחנו מסתכלים על הדברים אחרת. כל יום קצת. למה? כי 1% בכל יום, זה 365% בשנה. ואם כל יום נעשה קצת, בטוב, נשאיר כוח גם למחר ובסוף, בלי לשים לב גם נעבור את היעד. נוסחה טובה גם לספורט דרך אגב.
אם אתם צריכים חברה שתזכיר לכם את עוצמתם של תהליכים ארוכי טווח – תציצו שוב ב- Sony Mission Statement משנת 1950. זה מה שהם כתבו לעצמם אז:
Become the company most known for changing theworldwide poor-quality image of Japanese products.

שותפים לדרך

כדי שהדרך תהיה טובה ומוצלחת, צריך לבחור שותפים נפלאים למסע. השותפים הם לא רק הקולגות והפרטנרים בחברה. השותפים שלנו זה הלקוחות, העובדים, הספקים וכו'. ככל שנדע לבחור אותם טוב יותר, ככה סיכויי ההצלחה יהיו טובים יותר. אז מה זה אומר בפועל? אם העובד נראה כריזמטי בטירוף אבל סט הערכים שלו לא בדיוק מכוון לאלו של החברה, כנראה ששווה לוותר. אם הלקוח הענק מגדיל את המחזור בצורה רצינית אבל לוקח את עולם הערכים של החברה לכיוון השני, מצב טוב שנזק המצטבר לחברה יהיה גדול מהתמורה הנעימה לתזרים. ולכיון השני, אם אנחנו טובים בלחזק את הלקוחות, בואו נשים לב איך לעשות את אותו הדבר גם עם העובדים והספקים. לא מדובר על חבילות שי ענקיות או offsite משוגע, להיפך, בדברים הקטנים.

לעשות באהבה

קלישאות זה כאן, והם שוות זהב. זה לא שאי אפשר לעשות לא מאהבה אבל אז מה יוצא לנו מזה? ולא אנחנו לא מתכוונים שכל בוקר תבכו מאושר על זה שצריך לענות ל 100 אמיילים או לכתוב עוד 100 שורות קוד. הרעיון הוא לא מה עושים אלא מה מרגישים רוב הזמן כשעושים את זה. מי אתם בזמן שאתם עובדים? אתם מפרגנים? מעשירים? שמחים? אם זה רוב הזמן שלכם – מעולה. אם לא, לפחות תבדקו למה ותכוונו מחדש. אנחנו בעבודה רוב היום מי שאנחנו משאיר חלקיקים באוויר (פיזיקה לכל מי שצריך עובדות תומכות). אם אתם רוצים להתחבר לזה בצורה ריאלית יותר, תשאלו את עצמכם, מה סוג החלקיקים שאתם רוצים להשאיר בכל חדר שאתם מבקרים בו. בסוף כל החלקיקים האלו יוצרים עולם שלם.

לכתוב, לכתוב

מגיעים לאיך. ובאיך, צריך להסתכל למציאות בעיניים. כדי לא לשכוח את המטרות שלנו, בטח אם עושים 1% כל יום, הכל צריך להיות כתוב ועדיף במקום נגיש שכולם רואים. לא צריך להסתכל על זה כל יום, רק בסוף החודש. ואז – V על מה שהשגנו + לעצור ולהתרשם. לעדכן תאריך למה שתכננו אבל עדין לא קרה ולהוסיף את הדברים החדשים. כמו שאמרנו, על יום קצת. אין מקום על הלוח, תדביקו פתקים קטנים על הקיר, מה שנוח לכם. תכתבו, אל תפחדו מלהציב יעדים. מקסימום תגיעו אליהם.
הנסיון מראה:
לפני שישה חודשים, גילי הצהירה שאנחנו הולכים ליישם כמה נהלים חדשים בחברה ולבנות מספר תהליכים חדשים. משימה גדולה שצריך לישם והכי חשוב להטמיע בחברה.
היא תלתה פתקים בכל המשרד, שיהיו שם ובנתיים אנחנו עבדנו להשיג את המטרה.
לפני שבוע עברנו משרדים, הורדנו את כל הפתקים הקטנים, וזה הזמן להמר, איזה אחוז מהם בוצע?
🥁🥁🥁🥁 97%
יש משהו בלכתוב את הדברים ולשים במקום שרואים במשרד שגורם למוח שלנו לעקוב.

פרקטיקה

כדי שיהיה לכם נוח לחבר בין הכוונה למטרות, הכנו לכם במתנה את ה GemPlanner בהצלחה!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא