gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

Threads על מה כולם מדברים? רשת הציוצים החדשה של Meta

תוכן עניינים:

Meta השיקה ביום רביעי רשמית את מתחרה הטוויטר שלה, Threads, לאחר שאישרה לראשונה את תוכניותיה לאפליקציה רק ​​לפני שלושה חודשים.

Threads כבר מתחילים חזק: האפליקציה קיבלה 30 מיליון הרשמות נכון מיום חמישי בבוקר, לפי החברה, כולל מספר רב של מותגים, סלבריטאים, עיתונאים וחשבונות בולטים רבים אחרים.

מצב הרוח ב-Threads ביום רביעי בערב הרגיש קצת כמו היום הראשון ללימודים, כאשר מאמצים מוקדמים ממהרים לנסות את האפליקציה ולכתוב את הפוסטים הראשונים שלהם – וחלקם שואלים אם האפליקציה עלולה להיות "רוצחת הטוויטר". החל מיום חמישי בבוקר, Threads הייתה האפליקציה החינמית המובילה ב-App Store של אפל ונושא מגמתי מוביל בטוויטר.

שרשורים עלולים להוות איום רציני על טוויטר, שהתמודדה עם תגובה נגדית מאז השתלט אילון מאסק על הפלטפורמה באוקטובר 2022 .

אבל טוויטר הפכה לפגיעה במיוחד בימים האחרונים, מה שהכעיס את המשתמשים בגלל מגבלה זמנית של כמות התוכן שמשתמשים יכולים לראות בכל יום. ועבור Meta, Threads יכול להרחיב עוד יותר את אימפריית האפליקציות הפופולריות שלה ולספק פלטפורמה חדשה למכירת מודעות.

 

מה זה Threads?

Threads היא אפליקציה חדשה של חברת האם של פייסבוק, אינסטגרם ו-WhatsApp. הפלטפורמה נראית כמו טוויטר, עם עדכון של פוסטים מבוססי טקסט – אם כי משתמשים יכולים גם לפרסם תמונות וסרטונים – שבהם אנשים יכולים לנהל שיחות בזמן אמת.

Meta אמרה שלהודעות שפורסמו ל-Threads תהיה מגבלה של 500 תווים. בדומה לטוויטר, משתמשים יכולים להשיב, לפרסם מחדש ולצטט פוסטים של Threads של אחרים. אבל האפליקציה גם משלבת את מערכת האסתטיקה והניווט הקיימת של אינסטגרם, ומציעה את היכולת לשתף פוסטים מ-Threads ישירות ל-Instagram Stories. ניתן לרשום חשבונות שרשור גם כציבוריים או פרטיים. חשבונות אינסטגרם מאומתים מאומתים אוטומטית ב-Threads.

"החזון של Threads הוא ליצור אופציה ומרחב ציבורי ידידותי לשיחה", אמר מנכ"ל Meta, מארק צוקרברג, בפוסט של Threads בעקבות ההשקה. "אנחנו מקווים לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב וליצור חוויה חדשה סביב טקסט, רעיונות ודיונים על כל מה שעולה על דעתכם."

חלק מהמשתמשים אכן חוו מדי פעם תקלות ובעיות בהעלאת תוכן בשעות המוקדמות לאחר השקת Threads, אך יש לצפות לכך כאשר מיליוני משתמשים מצטרפים ומשתמשים באפליקציה בבת אחת.

 

איך נרשמים ויותר חשוב איך לא נרשמים?

משתמשים נרשמים דרך חשבונות האינסטגרם שלהם ושומרים על אותו שם משתמש, סיסמה ושם חשבון, למרות שהם יכולים לערוך את הביוגרפיה שלהם כך שיהיה ייחודי ל-Threads. משתמשים יכולים גם לייבא את רשימת החשבונות שהם עוקבים אחריהם ישירות מאינסטגרם, מה שמקל על ההפעלה באפליקציה.

אבל זה לא כל כך קל לעזוב Threads. בעוד שמשתמשים יכולים להשבית את הפרופילים שלהם באופן זמני דרך סעיף ההגדרות באפליקציה, החברה אומרת במדיניות הפרטיות שלה כי "ניתן למחוק את פרופיל ה-Threads שלך רק על ידי מחיקת חשבון האינסטגרם שלך". חלק מהמשתמשים גם העלו חששות לגבי כמות הנתונים שהשרשורים, כמו אינסטגרם, יכולים לאסוף על משתמשים, כולל מיקום, אנשי קשר, היסטוריית חיפושים, היסטוריית גלישה, מידע ליצירת קשר ועוד.

 

איפה האפליקציה זמינה?

ב-100 מדינות ויותר מ-30 שפות באמצעות iOS ואנדרואיד של אפל.

 

האם זה הסוף של טוויטר?

Threads היא רק אחת מהפלטפורמות שהושקו בחודשים האחרונים בתקווה לבטל את טוויטר כאפליקציה המתאימה לשיחות ציבוריות בזמן אמת. אבל אולי יש לזה את הסיכוי הגדול ביותר להצליח.

משתמשי טוויטר רבים הביעו רצון באלטרנטיבה מאז השתלט מאסק על הפלטפורמה בסוף השנה שעברה. בעיות טכניות תכופות ושינויי מדיניות שלחו כמה משתמשי טוויטר ראויים לציון לקראת היציאות.

ל- Meta יש יתרון משמעותי שאי אפשר להתעלם ממנו : גודל בסיס המשתמשים הקיים שלה. Meta מקווה ללכוד לפחות 2 מיליארד משתמשי אינסטגרם פעילים גלובליים עם האפליקציה החדשה. זאת בהשוואה לבסיס המשתמשים הפעיל של טוויטר, שהוא איפשהו בסביבות 250 מיליון.

"זה ייקח קצת זמן, אבל אני חושב שצריכה להיות אפליקציית שיחות ציבוריות עם יותר ממיליארד אנשים", אמר צוקרברג בפוסט של Threads. "לטוויטר הייתה ההזדמנות לעשות את זה אבל לא הצליחה. מקווה שנעשה זאת".

בציוץ ביום חמישי, נראה כי המנכ"לית החדשה של טוויטר, לינדה יקארינו, מכירה בהשקת האפליקציה המתחרה, וכינתה את טוויטר "בלתי ניתן להחלפה".

"לעתים קרובות מחקים אותנו – אבל לעולם אי אפשר לשכפל את קהילת הטוויטר", אמרה.

קנה המידה והתשתית הקיימים של Meta יכולים לשחק לטובתה. בעוד שרבים מהמתחרים האחרים של טוויטר שהתפרסמו בחודשים האחרונים דרשו מהמשתמשים להצטרף לרשימות המתנה או לקבל הזמנות להירשם, Threads מקלה להפליא על המשתמשים להתחיל.

מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי, ציין בסרטון שהועלה לפלטפורמה כי האתגר עבור פלטפורמות מדיה חברתית חדשות הוא לעתים קרובות לא לגרום למשתמשים להירשם, אלא לשמור על מעורבותם לטווח ארוך.

בפרט, Meta תצטרך לפעול למניעת ספאם, הטרדות, תיאוריות קונספירציה וטענות שווא ב-Threads, בעיות שגרמו למשתמשים רבים להחמיר בטוויטר. השקת הפלטפורמה החדשה מגיעה לאחר ש-Meta פיטרה יותר מ-20,000 עובדים החל מנובמבר האחרון, כולל עובדי חווית משתמש, רווחה, מדיניות וניתוח סיכונים. זה מגיע גם כשעונת הקמפיין לבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2024 מתגברת, כשכמה מומחים מזהירים מפני גל נכנס של מידע מוטעה. Meta אומרת שהנחיות הקהילה שלה יחולו על Threads, בדיוק כמו האפליקציות האחרות שלה.

למה Meta השיקה פלטפורמה דומה כל כך לטוויטר?

עבור מטא, Threads יכולה להיות דרך להפיק זמן מעורבות נוסף מבסיס המשתמשים הקיים האדיר שלה.

למרות שעדיין אין מודעות בפלטפורמה, Threads יכולים בסופו של דבר גם להשלים את עסקי הליבה של Meta. עסקי הפרסומות של Meta יכולים להשתמש בדחיפה לאחר התמודדות עם אתגרים מירידה רחבה בשוק הפרסומות המקוונות ושינויים בפרקטיקות הפרטיות של האפליקציות של אפל, אם כי, אם ההיסטוריה של טוויטר מראה לנו ש​​לא סביר שהפורמט ימשוך פרסומות רבות כמו הפלטפורמות האחרות של Meta .

 

 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרי שופיפיי

קידום אתר שופיפיי באמצעות התוסף YOAST SEO

בעלי חנויות מוצרים בפלטפורמת שופיפיי מחפשים ללא הפסקה איך לקדם את החנות שלהם, איך להגיע לתוצאות אורגניות טובות יותר בגוגל ואיך להגיע קהל מדויק יותר

פרסום וקידום ברשת

מהן האפשרויות עבור קידום בגוגל?

כיום כאשר כולם נמצאים באינטרנט, וכולם רוצים להופיע במקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל – כי אין דרך אחרת לוודא שרואים אותך, קידום בגוגל הפך להיות

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא