gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך להפיק מ- GOOGLE TRENDS את המירב ב-SEO

תוכן עניינים:

בכתבה הבאה אנחנו הולכים לגלות איך להשתמש בגוגל טרנדס כדי להקפיץ את אסטרטגיית ה- SEO של החברה, להגיע לקהל יעד מדויק ולמקסם את התוצאות.

כפי שאתם יודעים, גוגל טרנדס הוא כלי סופר יעיל שמציג לנו את הטרנדים החמים ביותר בגזרת החיפושים בגוגל ונותן לנו תמונת מצב על מה מעניין את קהל היעד שלנו.

את מחקר מילות המפתח שעשיתם מבעוד מועד (שכמובן קשורות לתחום שבו החברה שלכם עוסקת), תוכלו לנתח ולגלות מה מעניין את קהל היעד ולכוון את התוכן שיהיה באתר ויניע את הגולשים להיכנס.
בעזרת אסטרטגיה נכונה, לאחר שמשכנו את הגולשים לאתר, נוכל גם להפוך אותם ללקוחות.

מעבר לטרנדים הכי חמים בגוגל, גוגל טרנדס מאפשר לנו להצליב מידע בין מילות מפתח רלוונטיות, מיקומים שונים וזמני חיפוש וכך ניתן לקבל את התוצאות המדויקות ביותר וליצור אסטרטגיית תוכן שקולעת למטרות שלנו.

5 טיפים שבעזרתם תוכלו להוציא מגוגל טרנדס את המקסימום עבור הארגון שלכם.

1. SEO - השוואה בין מילות מפתח לפי טווח זמן

יש לנו שתי דרכים להשוות לפי זמן- טווח זמן ארוך וטווח זמן קצר.
גוגל טרנדס (כשמו כן הוא) יכול להראות לנו את הטרנדים החמים ביותר בחיפושים בגוגל החל מ- 2004!

אם אנחנו רואים שלאורך זמן ביטוי מסוים ממשיך לעלות בנפח החיפושים בקרב קהל היעד שלנו, כדאי לחברה להשקיע מאמצים וליצור תוכן מושך בנושא.

במידה ואנחנו רואים שביטוי מסוים יורד בכמות החיפושים- סימן שצריכת התוכן של הקהל משתנה ויש לעשות שינויים בהתאם.

לדוגמה- תנובה. חברה בעל מוצרים חלביים שהבינה את שמגמת תחליפי החלב עולה והחלה בייצור מוצרים על בסיס צמחי. ככל שהחברה ראתה שיש יותר ביקוש, כך היא הוציאה מגוון מוצרים שונים והגדילה את פלח השוק וכמות הלקוחות. 

2. נושאים קשורים ושאלות קשורות

לגוגל טרנדס יש שני פיצ'רים מעולים-  Related Topics and Related Queries.

בשניהם ניתן לבדוק מהם הנושאים הרלוונטים ביותר הקשורים לנושא אותו אנחנו בודקים ומהן השאלות שקהל היעד שלנו מחפש הכי הרבה באותו הקשר.

למה זה עוזר לנו?

כך נוכל להגיע לקהל היעד שלנו במספר חיפושים וליצר אצו העדפה עוד בתהליך החיפוש.

בנוסף, זה עוזר לנו להבין מהם הביטוים החמים כרגע ולשם נכוון את אסטרטגית ה – SEO. כך נוכל להגיע לקהל היעד שלנו במספר חיפושים וליצר אצו העדפה עוד בתהליך החיפוש. בנוסף, זה עוזר לנו להבין בנושאים נוספים שקשורים אליו.

3. טרנדים לטווח קצר יכולים להביא הרבה תנועה לאתר

אם תסתכלו על מילות המפתח המובילות לטווח זמן של 90 יום או אפילו 30 יום, תוכלו לחשוף תובנות בעלות ערך. לדוגמה- אם תגדירו את החיפוש לטווח קצר, תוכלו לראות באילו מימות השבוע המשתמשים מחפשים הכי הרבה את הביטוי המבוקש וכך תוכלו לדעת מתי לפרסם את התוכן שלכם ולהגיע לקהל יעד רחב יותר.
כמו כן, זיהוי מגמות בזמן אמת מאפשר לנו לכוון את תוכן החברה בהתאם, להעלות את דירוג ה- SEO של האתר ולהתבסס במקומות הראשונים לפני המתחרים.

4. מינוף מילת המפתח לפי מיקום גיאוגרפי

סיווג המידע לפי אזורים גיאוגרפיים בארץ ובעולם יכול לעזור לחברה לקבוע באילו אזורים כדאי להתמקד במודעות או לכוון את התוכן לאזור מסוים בלבד.

לדוגמה- אם החברה שלכם מתמקדת במתן פתרונות טכנולוגיים ורוב החיפושים שלכם נמצאים באזור המרכז או תל אביב, יכול להיות שתעדיפו למקד את התוכן שלכם והמודעות שלכם (PPC) בהתאם לאזור בו קהל היעד שלכם נמצא ולטרגט את האזורים הרלוונטיים ביותר עבור הארגון שלכם.

בנוסף תוכלו לעדכן את ה google my business לאזור המרכזי ולייצר נוכחות משמעותי יותר בתוצאות החיפוש.

5. כוונות החיפוש של קהל היעד לפי קטגוריות

בנוסף לכל אלו, גוגל טרנדס מאפשר לנו לפרק את התוצאות גם לפי מיקום החיפוש ומילות חיפוש.
מה זה נותן לנו בעצם? פילוח לפי מילות חיפוש הוא דרך מעולה לחקור את כוונות החיפוש של קהל היעד שלנו.

איפה אנשים מחפשים את התוכן שלהם?

* חיפוש באינטרנט

* חיפוש לפי תמונה

* גוגל חדשות

* קניות בגוגל

* חיפוש ביוטיוב

 

זאת אומרת, לפי סוגי חיפוש אלו החברה יכולה לדעת מה בדיוק קהל היעד שלה מחפש ולכוון את התוכן בהתאם ואת פלטפורמת החיפוש.

לדוגמה- אם תחפשו את מילות המפתח "איך", "למה", "מה", "איפה", "מתי", "מי" בגוגל טרנדס ותגדירו לפי חיפוש יוטיוב, תגלו שמילה "איך" היא בראש החיפושים!

כך שכדאי לנו לשלב במילות המפתח בתוכן שלנו ביוטיוב את המילה "איך".

לעומת זאת, אם תחפשו את אותן מילים לפי גוגל חדשות, תראו שהמילים הנפוצות יותר הן "מה" כדאי לשלב אותן בין מילות המפתח שלנו.

בעזרת המידע הזה, נוכל לדעת מה בדיוק הקהל שלנו רוצה לדעת- איך לעשות משהו, איפה זה נמצא, מתי כדאי להשתמש, לתת להם את המידע שהם צריכים ולמשוך אותם אלינו לאתר.

 . 

שירותי קידום אתרים אורגני הם חלק בלתי נפרד ממערך שיווק של חברות וארגונים – דברו איתנו לפרטים נוספים

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים בינלאומי
קידום אתרים אורגני – SEO

5 טיפים לקידום אתר בינלאומי

הרבה אנשים חושבים ששימוש בתגיות hreflang מספיק כדי להבטיח שהאתר שלהם ידורג ספציפית בשוק המדינה בה קהל היעד שלהם נמצא. אופטימיזציה בינלאומית היא, ללא ספק,

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא