gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

עצמאות דיגיטלית – מה הקשר בין יום העצמאות לAI?

תוכן עניינים:

עצמאות על פי ויקיפדיה היא יכולתו (או אי-יכולתו) של אדם לקיים בכוחות עצמו את שגרת חיי היומיום שלו החיונית לתפקודו, בואו נקביל את זה לעולם הדיגיטל רגע.

היכולת שלנו בתור חברה או ארגון לנהל את מערך הדיגיטל החיוני לעמידה ביעדים וניהול הפעילות העסקית של החברה.

האפשרויות הן אינסופיות והזמן שלנו הוא המשאב כי יקר שיש לנו, ככל שנלמד לנהל את הזמן שלנו ולמקסם אותו נוכל נוכל להיות עצמאיים לנהל את השגרה החיונית של החברה ולפנות זמן ליצירה וגדילה עסקית ואישית.

ככל שהטכנולוגיה ממשיכה להתפתח, מתבהר יותר ויותר כי בינה מלאכותית (AI) ואוטומציה עומדות למלא תפקיד מרכזי בעתיד השיווק. מותגים המאמצים את הכלים הללו יהיו מוכנים יותר לנווט את האתגרים של עולם הדיגיטל ולהישאר צעד אחד לפני המתחרים.

מה הקשר בין עצמאות דיגיטלית ו-AI?

בלב המגמה הזו עומד הרעיון של עצמאות דיגיטלית. הכוונה היא ליכולת של חברות לפעול להשקיע את מאמצי השיווק במקומות הנכונים. על ידי אימוץ בינה מלאכותית ואוטומציה, אנשי השיווק יכולים לנווט בתוך שפע המידע, לייצר גישה קלה לידע הנחוץ, לנתח את הנתונים בקלות, לבצע מחקרי שוק, לקבל רעיונות למאמרים ועוד.
אפשרויות אלה מייצרות עצמאות ומפנות זמן למקד את האנרגיה בבניית ושיפור נראות המותג כדי להגדיל את ההכנסות ולמצב אותו בקרב קהל היעד.

הלכה למעשה

בניית המותג ומיצוב של המותג בקרב קהל היעד היא חלק משמעותי בבניית מערך הדיגיטל ובבחירת הפעילויות השיווקיות שחברה או ארגון מבצעים.
הבינה המלאכותית הביאה עימה את האפשרות להוריד מאנשי השיווק את המשימות הטכניות ומאפשרת להתמקד ולהשקיע אנרגיה בבניית המותג ויישום האסטרטגיה של מחלקת השיווק.

ריכזנו עבורכם כלים דיגיטליים שתוכלו לאמץ ולאפשר לכם ולאנשי השיווק שלכם עצמאות לקחת קדימה את המותג, לשפר את הביצועים ולעמוד ביעדים העסקיים.

 

שירות לקוחות

שירות לקוחות הוא גזלן זמן רציני, מצד אחד יש לו חשיבות גדולה לבניית מערכת היחסים בין קהל היעד והמותג אבל מצד שני הוא יכול לגזול שעות יקרות אם לא מנהלים אותו בצורה אפקטיבית. הרבה חברות מגדירות את שירות הלקוחות שלהם כעקב אכילס, הבינה המלאכותית מאפשרת לנו ללמוד את ההתנהגות של הלקוחות שלנו, לנתח את הצרכים שלהם ולחזות נקודות מגע שבהן כדאי ליצור קשר עם הלקוח כדי לוודא שהוא מקבל את השירות שהוא צריך במטרה להעמיק את מערכת היחסים.

 

Happy Fox

היא תוכנת תמיכה All in one  שמושכת את כל שאילתות הלקוחות הנכנסות מכל מקור (אימייל, צ'אט, טלפון ורשתות חברתיות) ללדשבורד דינמי אחד. הפלטפורמה מאפשרת לתעדף פניות לפי דרגת הדחיפות שלהם. ניתן לשלב את Happyfox עם Microsoft Teams, Salesforce, Slack ואפליקציות שיתוף פעולה אחרות. התמחור עבור כל החבילות זמין על פי בקשה, יחד עם הדגמה.

ניתוח נתונים

אחד היתרונות המרכזיים של AI ואוטומציה הוא היכולת לנתח נתונים בזמן אמת ולבצע אופטימיזציה של אסטרטגיות שיווק בהתאם. לדוגמה, אלגוריתמים של למידת מכונה יכולים להעריך אינטראקציות של לקוחות עם מותג ולזהות דפוסי התנהגות שיכולים להודיע ​​למאמצי שיווק עתידיים. סוג זה של ניתוח יכול גם לעזור לחברות לזהות הזדמנויות שוק חדשות ולהתאים את המסרים שלהם לפלחי לקוחות ספציפיים.

 

Albert.ai 

הכלי מבצע התאמה אישית ואופטימיזציה של תוכן בכל מדיה חברתית ופלטפורמות חיפוש בתשלום, כולל פייסבוק, YouTube, Google Ads, Bing ועוד. 

Albert.ai מתפקדת כמעבדה לבדיקה ושינוי מסעות לקוח כדי לנצל הזדמנויות בלתי נראות, ללא מחשבה על דמוגרפיה או שווקים חדשים. זה עוזר להפוך את מסעות הלקוח לרלוונטיים ורווחיים יותר.

נראות מותג

עיצוב וחומרים שיווקיים הם חלק מהותי בשיווק דיגיטלי. סקר Piktochart שנערך בקרב יותר מ-1,000 מנכ"לים מצא כי 55% מהמשיבים משתמשים בעיצוב גרפי כדי לתקשר טוב יותר עם קהלים. מצד שני, 67% מהחברות שאינן משתמשות בעיצוב גרפי אמרו שהן יעשו זאת אם זה היה קל וחסכוני יותר.

הטכנולוגיה היום  מפשרת לחברות ליעל ולזרז את תהליך העיצוב באמצעות שימוש בכלים מבוססי ai

 

Designs.ai

היא תוכנת עיצוב מקוונת שמנגישה ומפשטת את תהליך העיצוב. באמצעות מערכת פשוטה גם אם ללא רקע עיצובי, אתם יכולים ליצור חומרים שיווקיים עלפי הנראות של המותג שלכם.

 יתרה מכך, כלי העורך והאשפים החכמים שלו חוסכים לך זמן בסיעור מוחות של רעיונות עיצוב לתוכן השיווקי של החברה שלכם.

עם Designs.ai, אפשר ליצור לוגו, גרפיקה, סרטונים, מוקאפים. אתה יכול לבחור מתוך ספרייה של למעלה מ-20,000 תבניות ו-10,000 אייקונים. הפלטפורמה משתמשת גם ב-AI כדי ליצור אלפי וריאציות עיצוב ומיליוני נכסי עיצוב.

יעילות

ניתן להשתמש בבינה מלאכותית גם כדי לייעל את זרימת העבודה, לייתר סדר עדיפויות ולמקסם את המשאב היקר ביותר שיש לנו – הזמן.

Trevor

כלי מומלץ לניהול משימות ותכנון אישי. AI זה מחבר את רשימת המטלות שלכם עם היומן, כך שתוכלו לבצע משימות מסוימות בזמנים הטובים ביותר עבורכם. אאתם רק צריכים  להגיד לו באיזו משימה תרצו לטפל – נגיד ללכת לבקר שותף או סוכנות והוא יעזור לכם לבדוק את היומן שלך ויציע לכם על סמך התנהגויות עבר ומצב היומן כרגע את הזמן הטוב ביותר לקביעת הפגישה

טרבור עדיין בפיתוח פעיל, אבל אפשר להוריד ולהשתמש בגרסת הבטא החינמית דרך האינטרנט או אפליקציית iOS. החברה שמאחורי העוזרת החכמה אומרת שהיא תהיה זמינה בקרוב לפלטפורמות נוספות, כולל Slack ומסנג'ר.

תוכן

יצירת תוכן היא חלק משמעותי בעבודת השיווק הדיגיטלי של המותג. יצירת תוכן מתחלקת לשני שלבים עקריים: בחירת הנושאים האסטרטגיים למותג וכתיבת התוכן.

שימוש בכלי AI מאפשר ליוצרי תוכן להתמקד במה שהם טובים בו – להעלות רעיונות להיות יצירתיים ולהתאים את התוכן לקהל היעד של המותג.

Jasper

ג'ספר הוא כלי מבוסס טכנולוגיית בינה מלאכותית המסייע לאנשי שיווק ותוכן להפוך את הפוסטים והמאמרים בבלוג שלהם לאוטומטיים. זה יכול לכתוב עבורכם תוכן בהיקפים גדולים כדי שתוכל להתמקד בהיבטים אחרים של הפעילות העסקית והשיווקית

ג'ספר הוא הכלי המוביל ליצירת תוכן ויכול לעזור לכם להספיק יותר בפחות זמן.

הידוע בעבר בשם Conversion.ai, לג'ספר יש שפע של כלים מובנים שבהם אפשר להשתמש כדי ליצור סוגים שונים של קטעי תוכן תוך דקות ספורות. זה מאפשר לכ לתת פקודות לכותב ה-AI שלו כדי לקבל תוכן איכותי ומדויק יותר.

אחד הדברים הטובים ביותר בכלי זה הוא שהוא יכול לעזור לכם בכמה אופנים, כגון פיתוח פוסטים בבלוג, מאמרים, פוסטים במדיה חברתית, תוכן באתר, פוסטים בלינקדאין, סקריפט ביוטיוב ואפילו סיפור יצירתי. בנוסף, לאחרונה הם הוציאו תוסף כרום שקל לשלב אותו עם Google docs ואתרי וורדפרס.

 

עצמאות דיגיטלית מהווה הזדמנות רבת עוצמה עבור מותגים לשפר את האפקטיביות, האיכות והיעילות של מאמצי השיווק שלהם. על ידי מינוף בינה מלאכותית ואוטומציה, ארגונים יכולים ליצור חוויות מותאמות אישית יותר עבור הלקוחות שלהם, לנהל את יוזמות השיווק שלהם בצורה יעילה יותר ולהקדים את הטרנדים המשתנים בנוף הדיגיטלי. ככל שאנו מתקדמים לעתיד השיווק, ברור שהמותגים שיחבקו את הכלים הללו יהיו אלו שיצליחו בסביבה עסקית המשתנה במהירות.

 

חג עצמאות שמח!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
כלים מומלצים לאימייל מרקטינג
ניוזלטר

4 כלים מומלצים לבניית אי־מייל מרקטינג

רשימת התפוצה שלכם היא אחד מהנכסים החשובים ביותר בארגון, והיא מאפשרת לכם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, לחזק את תפיסת המותג, לייצר אוטומציות להגדלת

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא