gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

4 כלים מומלצים לבניית אי־מייל מרקטינג

תוכן עניינים:

רשימת התפוצה שלכם היא אחד מהנכסים החשובים ביותר בארגון, והיא מאפשרת לכם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, לחזק את תפיסת המותג, לייצר אוטומציות להגדלת מכירות ולפרסם שירותים ומוצרים חדשים בעלות מינימלית. קמפיין אי־מייל מרקטינג יכול להיות משולב מכתבות מעניינות, טיפים רלוונטים, קישור לקופון הנחה למוצר או תזכורת למוצרים שהלקוח השאיר בעגלת נטושה באתר המכירות שלכם.
כיום, יש מגוון רחב של כלים שחוסכים זמן, מעניקים אוטומציה מלאה ומאפשרים לייעל את תהליך ההפצה במייל. בחרנו ארבעה כלים טובים שלכל אחד יתרון משלו:

Mail Poet – מגוון רחב של מאפיינים

אחד מהתוספים הבולטים לוורדפרס ול-WooCommerce שמציע מגוון רחב של פיצ'רים וקל מאד לתפעול. הוא מאפשר לשלוח אי-מייל אוטומטי לנרשמים לרשימת התפוצה מרגע ההרשמה הראשונה, משלוח ידני של מיילים שאתם יוצרים מאפס או מתוך תבנית, הגדרה של תאריכי משלוח או משלוח עם הודעה על כל פוסט שעלה לבלוג שלכם. הוא כולל כ-50 תבניות מוכנות מראש לוורדפרס שאותן אפשר לשנות או שאתם יכולים לעצב תבנית משלכם.
בנוסף, הוא מאפשר ליצור רשימות תפוצה שונות ולהתאים את התוכן לפי סגמנטים מוגדרים מראש. למשל, אם יש לכם חנות אינטרנטית של מוצרים לבעלי חיים תוכלו לשלוח אי־מייל שונה לחלוטין לקבוצת בעלי חתולים ובעלי כלבים. אם נמענים אינם פותחים את הדיוור שלכם לאורך זמן, יש לכם אפשרות להסירם אוטומטית מרשימת התפוצה.

כמה עולה Mail Poet?

אם אתם בעלי רשימת תפוצה של עד 1000 נמענים תוכלו להשתמש בממשק חינם, ללא תשלום. לאחר מכן המחיר עולה בהתאם לכמות המשתמשים. למשל משלוח ל-1,500 נמענים יעלה 17$ לחודש ול-5000 46$ לחודש.
קישור: https://www.mailpoet.com/mailpoet-features/

Constant Contact

כלי נוסף שמאפשר לכם להכין דפי נחיתה או לממשק טפסים קיימים עם API נוח הוא Constant Contact. הוא עובד עם כל הפלטפורמות הידועות כמו שופיפיי, וורדפרס, ביג קומרס, ועוד. מלבד זאת הוא מאפשר לכם גם להפוך באופן אוטומטי את אנשי הקשר שלכם ב Gmail לנמענים או לייבא רשימות מתוכנות נוספות.
הכלי הזה מכיל מטרייה שלמה של שירותים החל מדפי נחיתה כתבנית או בעיצוב אישי, מודעות לפייסבוק ולאינסטגרם, מודעות גוגל אדס וכמובן אוטומציה מלאה של תכתובות המייל. גם פה, אפשר להגדיר סגמנטים, ליצור קבוצות ולהגדיר מתי בדיוק אתם רוצים שתשלח הודעה ללקוח.
אחת החוזקות הגדולות של הממשק הזה הוא הדו"ח הקל לקריאה של כמות המיילים שנפתחו והיכולת ליצור סדרה של אימיילים. בנוסף, ניתן להגדיר במערכת A/B טסטינג, ולבחון אילו דפי נחיתה מצליחים למשוך יותר נמענים איכותיים הפותחים את האי־מייל.

כמה עולה Constant Contact?

מערכת מתומחרת לפי כמות הרשומים ברשימת התפוצה בהתאם למדרגות מחיר. החל מ-20$ עד 500 נרשמים, 45$ עד 2,500 נרשמים ומעלה. מעל 5,000 נמענים המחיר אחיד ועומד על 95$ לחודש.
קישור: https://www.constantcontact.com/

Agillic – לחברות שרוצות דיוור בהתאמה אישית

הממשק החכם והשונה משתי האחרות של Agillic מאפשר להשתמש בכל התכונות של שתי המערכות הקודמות, עם בוסט רציני. מערכת Agiliic תוכננה עבור ארגונים שרוצים ליצור התאמה אישית של הדיוור ואוטומציה בכל תהליך השיווק. היא מבוססת על הנתונים הקיימים בחברה, כמו העדפות מוצרים של לקוחות שונים וידע שהצטבר בעבר על מוצרים משלימים.
לדוגמה, חנות המשווקת אביזרי מחשב יכולה לזהות כי לקוח שרוכש מוצר אחד יכול להוסיף חמישה מוצרים נלווים, לפי המידע שהצטבר ממכירות בעבר. כאשר מתבצעת מכירה באתר, ניתן ליצור דיוור אוטומטי "לשכנוע" לרכוש מוצרים נוספים בהתאמה אישית מדויקת.
המערכת מתממשקת גם עם הפרסום עצמו ומאפשרת ליצור רימרקטינג מותאם אישית. כך שאם לקוח התעניין במוצר מסוים ועדיין לא רכש אותו הוא יחשף למוצר זה בעתיד וישאר במשפך השיווקי, ואם השאיר את פרטי הקשר שלו כמתעניין (לקבלת קופון מבצע) המערכת תדע לאגד את הנתונים אודותיו ולהמשיך באופן אוטומטי לשלוח לו דיוור. 

כמה עולה Agillic?

היות ומדובר בשירותים מותאמים אישית אין מחיר קבוע. יש למלא טופס באתר החברה ולקבל הצעה מותאמת אישית לצרכי הארגון.
קישור: https://www.agillic.com

אקטיב טרייל – קלה מאוד לעבודה עם עברית

מערכת נוספת, ידועה מאד בישראל, היא הפלטפורמה של אקטיב טרייל. בניגוד למערכות האחרות האתר שלה קיים גם בעברית והתבניות שבה עובדות מצוין מימין לשמאל.
היא כוללת שירותים רבים תחת מטריה אחת, החל מ: תכתובות אי־מייל אוטומטיות, מערכת אוטומציות (עם מסעות לקוח, A/B טסטינג וטריגרים), דפי נחיתה, חיבור קל למערכות אי־קומרס שונות, טפסי הרשמה, סקרים ואפילו שיווק ב-SMS עם תמיכה מלאה בישראל.
המערכת הזו מתאימה ככפפה לידי למי שמחפש להרחיב את האי־מייל מרקטינג בעתיד גם לשירותים נוספים, וכן למי שרוצה נראות מושלמת בעברית בלי לעבוד קשה מדי לשנות תבניות קיימות כך שיתאימו לעבודה מימין לשמאל.

כמה עולה אקטיב טרייל?

במערכת אפשר ליהנות מתשלום שנתי בהנחה אם תרצו להשקיע 600 ₪ על חבילת הבסיס לשנה עבור 500 נמענים כבר בתחילת הקמפיין. החבילות המתקדמות יותר מוצעות במחירים גבוהים יותר, וכמובן – ככל שכמות הנמענים עולה המחיר עולה בהתאמה . בתשלום חודשי חבילת הבסיס היא בעלות של 59 ש"ל ויכולה להגיע עד 1,290 ש"ח לחבילת הפרימיום.
קישור: https://www.activetrail.co.il/

בסרטון: הסבר על שליחת קמפיין במערכת אקטיב טרייל

כלים מומלצים לאי-מייל מרקטינג - סיכום

לסיכום, אי־מייל מארקטינג הוא כלי חשוב במערך השיווקי שיכול לתרום רבות למותג, לשימור הלקוחות ולאפשר לצמצם את תקציב הפרסום, תוך יצירת התאמה אישית של הדיוור לפי פילוחי לקוח מדויקים. כל הפלטפורמות שציינו לעיל יכולות להוות כלים מצויינים כדי להתחיל.

רוצים לתכנן קמפיין דיוור ? לייצר אוטומציות חכמות לאימייל מרקטינג?
אנחנו נשמח להכיר אתכם ולבנות אתכם יחד את הצעד הבא

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
טיפים נוספים לבניית אסטרטגיית תוכן במדיה החברתית
בניית אסטרטגיה שיווקית

כיצד ליצור משפך מכירות שיווקי?

אז קראתם את הכתבה הקודמת שלנו בה הסברנו מהו משפך מכירות וכיצד אתם יכולים להיות אלו שמשפיעים בסופו של דבר על החלטת הקונה האם לרכוש

בניית אסטרטגיה שיווקית

סגירת תקציב שיווק ל2024, מאיפה מתחילים?

בואו נודה, Q4 של 2023 הוא אחד מהרבעונים הבלתי נשכחים שהיו לאנשי שיווק כחול לבן. אחרי שנה שאנחנו בורחים מעננה רווחת של אינפלציה ומיתון, תופסים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא