gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך לגרום למותג שלכם להופיע בתשובות של Chat GPT?

תוכן עניינים:

אנחנו עוד לא באמת יודעים איך יראה העתיד של החיפושים ברשת, אבל מה שבטוח זה שיש שחקן חדש שמיצר עוד חיפושים וסוגים של תוצאות חיפוש – הצ'אטבוטים מבוססי בינה מלאכותית.

בואו נסתכל על איך זה קורה היום, נניח ואתם מחפשים לבנות אתר לחברה שלכם, אתם יכולים לכתוב בגוגל שאילתה כמו : "חברה לבניית אתרים" ולקבל תוצאות ממומנות ואורגניות, לעבור בין התוצאות ולהשאיר פרטים באתר שהצליח לגרום לכם להרגיש בידיים טובות. 

הצ'אטבוטים מציעים דרך קיצור לתהליך הזה ומציגים לכם כתשובה לשאלתכם רשימה של חברות מומלצות, במקום שתעברו אתר אתר ותחליטו בעצמכם הבינה המלאכותית מציגה עבורכם את הרשימה המובילה של חברות שבונות אתרים.

 

איך AI משפיע על תוצאות החיפוש?

בעתיד, תוצאות החיפוש יהפכו לעוד יותר מותאמות אישית ומדויקות עם השימוש הגובר בבינה מלאכותית ולמידת מכונה. ככל שכלים המונעים בינה מלאכותית יהיו מתוחכמים יותר, מנועי החיפוש יוכלו להבין טוב יותר את כוונת שאילתת החיפוש של המשתמש ולספק תוצאות מותאמות אישית יותר. זה יעזור למשתמשים למצוא את המידע שהם מחפשים במהירות ובקלות יותר, ובמקביל יספק לחברות וארגונים הזדמנויות לייעל את התוכן שלהם עבור קהלים ספציפיים.

AI גם עוזר לשפר את הדיוק והרלוונטיות של תוצאות החיפוש באמצעות עיבוד שפה ואלגוריתמים של למידת מכונה. טכנולוגיות אלו מאפשרות למנועי חיפוש להבין את ההקשר והכוונה של שאילתת חיפוש, ולספק תוצאות רלוונטיות ומדויקות יותר.

 

על פי מה הצ'אטבוטים מדרגים את המותג שלכם?

כדי להבין איך להופיע בתוצאות החיפוש כדאי להבין קודם מהם הפרמטרים לפיהם הצ'אטבוט מדרג את השירות או המוצר שאתם רוצים להציע.

 

מוניטין – המוניטין של המותג. הופעות של המותג בדיגיטל (מאמרים, סרטונים, פוסטים ברשתות החברתיות..) ככל שלמותג יש יותר אזכורים חיובים ויותר נוכחות דיגיטלית ככה הצ'אטבוט ידרג אותו גבוה יותר

 

תגובות וביקורות – חשוב מאוד! מאחר והצ'אטבוטים המבוססי בינה מלאכותית מתבססים על המידע הקיים היום ברשת, תגובות וביקורות הם חלק מאוד חשוב במשחק. ככל שיש לנו יותר ביקורות ותגובות חיוביות ככה הדירוג שלנו עולה. אנחנו יודעים שלא פשוט לאסוף ביקורות, 2clicksreview יעזור לכם לשפר משמעותית ובקלות את פרופיל הביקורות שלכם. כדי להיות מהראשונים להשתמש בכלי השאירו פרטים וקבלו את גרסת הבטא כאן

 

תיק עבודות (פרוטפוליו) – תיק העבודות שלכם במידה ויש לכם אחד כזה צריך להיות במקום מרכזי באתר, להציג מגוון רחב של יכולות באמצעות עבודות והוא צריך להיות תואם את המומחיות שאתם מוכרים.

 

שיתופי פעולה – ככל ששם המותג שלכם יהיה מוזכר ביותר מקורות מידע ככה הוא יקבל דירוג גבוה. לדוגמא, סוכנות דיגיטל שעושה שיתוף פעולה עם סוכנות אחרת, שתי הסוכנויות מקבלות הכרה וחשיפה ולאורך זמן זה יכול להשפיע על הדירוג שלהם.

 

SEO אופטימיזציה למנועי החיפוש  – הצ'אטבוטים נשענים על המידע שיש במנועי החיפוש הקיימים היום ולכן עבודת seo על האתר שלכם תשפיע באופן ישיר על הדירוג של הצ'אטבוט.

 

איך לגרום חברה שלכם להופיע בתשובות של Chat gpt?

 

ככל שנתחזק בדירוגים שלנו במנועי החיפוש (SEO), נחזק את פרופיל הביקורות ונפעל יותר ברשתות החברתיות ככה עולה הסיכוי שנופיע ברשימת המומלצים של chat gpt.

ריכזנו עבורכם 7 פעולות שאתם יכולים לעשות כדי לעזור לchat gpt לדרג את המותג שלכם כמוביל בתחומו:

 

 

  1. חווית משתמש – כדי שגולשים ישהו באתר שלכם הוא צריך להיות קל לניווט. חווית המשתמש היום היא חלק משמעותי בבחירת שירות או מוצר. שימו לב שהגולשים יכולים למצוא בקלות תשובות לשאלות שלהם, תעברו על האתר ותראו אם יש קליקים מיותרים שאפשר לחסוך לגולשים, וודאו שהרושם הראשוני של האתר מזמין.
  2. אופטימיזציה למנועי החיפוש – אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא גורם קריטי להבטיח שהאתר שלך יקבל קרדיט מchat gpt. השתמשו במילות מפתח וביטויים רלוונטיים בכל האתר שלך, כולל בכותרות הדפים שלך, בתיאורי מטא ובתוכן. עבודת seo מקצועית תניח תשתית חזקה לעתיד עולם החיפוש שמבוסס בינה מלאכותית.
  3. תוכן איכותי – תהיו התשובות לשאלות של קהל היעד שלכם. תכללו בתוכנית התוכן שלכם מאמרים שעוזרים לקהל היעד לקבל החלטה בכל אחד משלבי המשפך השיווקי והוסיפו שאלות נפוצות בעמודים חשובים.
  4. ביקורות חיוביות הוכחות חברתיות – ביקורות חיוביות, תעודות הכרה, אישורים רשמיים, סיפורי מקרה וכל מה שיכול לספק ביטחון לקהל היעד שלו. כשאנחנו נמצאים לפני קבלת החלטה אנחנו מחפשים בטחון, עדויות והוכחות חברתיות מעלות את הבטחון ומחזקות את הבחירה בכם.
  5. ודא שהאתר שלכם מספק מידע מפורט על השירות או המוצר, כולל הצהרת המשימה שלך, חברי הצוות וההיסטוריה. מידע זה יכול לעזור לבנות אמון עם לקוחות פוטנציאליים ולהגדיל את הסיכויים שלכם להיכלל ברשימה של חברות מובילות בתחומכם.
  6. תקינות טכנית – וודאו שגוגל יכולה לסרוק את האתר שלכם בצורה חלקה – תקנו קישורים שבורים, שפרו מהירות טעינה, הכניסו מפת אתר, בדקו שהקוד של האתר תקין ולא מחזיר שגיאות.
  7. רספונסיביות – חשוב חשוב! וודאו שהאתר שלכם תואם את כמה שיותר רזולוציות ושבכל אחד מהמכשירים חווית המשתמש נשמרת.

 

העתיד כבר כאן, כדי להישאר בתחרות ולטפס למעלה  צריך לוודא שהתשתיות הדיגיטליות של המותג שלכם מוכנות וערוכות לשינויים. אל תחכו, מותגים שישכילו להניח תשתיות טובות יוכלו לקצור את הפירות בהמשך הדרך.

אנחנו כאן לעזור לכם לבנות את התשתיות, מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
הקשר בין קידום ממומן בגוגל לקידום האורגני, והתרומה ההדדית שלהם
בניית אתרים

שדרוג אתר או הקמה של אתר חדש?

כמו שאנחנו משפצים את הבית או את בית העסק לאחר מספר שנים של שימוש, כך גם בעולם הדיגיטלי – אתרי אינטרנט זקוקים מידי פעם לשיפוץ,

גוגל אנליטיקס, גוגל Search Console והתהום ביניהן!
קידום אתרים אורגני – SEO

גוגל אנליטיקס, גוגל Search Console והתהום ביניהן!

הסתירות בין תוצאות הנתונים המתקבלות מגוגל אנליטיקס וגוגל search console, יכולות לשגע כל מי שמתעסק בקידום אתרים ומרקטינג, ולא משנה כמה סבלנות יש לו. בכתבה

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא