gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

מיינדפולנס דיגיטלי: 6 כלים שיעזרו לכם להיות אנשי שיווק טובים יותר

תוכן עניינים:

התקדמות דיגיטלית וטכנולוגית עוזרת לאנשי מקצוע למקסם את ביצועי העבודה שלהם . הוואסטסאפ מאפשר תקשורת חלקה ומיידית, גוגל אנליטיקס יכול לשפר משמעותית את ההמרות באתר, והמדיה החברתית ביססה את עצמה כערוץ שירות לקוחות רב עוצמה.

עם זאת, בעוד שכלים דיגיטליים יכולים לעזור לכם להצטיין בתפקיד, הם יכולים גם להוות מכשול. הסחות דעת דיגיטליות נמצאות בכל מקום – מהרצון הגובר לבדוק את הנייד במהלך היום, ועד לצורך עצום להכיר כל נתון ונתון.

כל הכלים האלה הם נפלאים אבל חשוב לזכור שמי שמפעיל את הכלים האלו הוא המשאב העיקרי, אם לא נדאג למשאב העיקרי שזה אנחנו כל הכלים שבעולם לא יעזרו.

אז שנייה לפני שאתם מורידים את הפלאגין הבא תעברו פה על הרשימה ותראו מה מהכלים יכול לעזור לכם לשמור על עצמכם ולהשאיר לכם את הפנאי המנטלי להמשיך ולנווט את הספינה ליעד.

 

Focus Booster

האפליקציה מבוססת על טכניקת פומודורו שהיא גישה לניהול זמן שפותחה בסוף שנות ה-80. השיטה מתרכזת בקונספט של "חלוקה" של יום העבודה שלך לתקופות מיקוד קצרות, באופן מסורתי 25 דקות. מרווחים אלה, או Pomodoros, מלווים בהפסקות קצרות ומתוזמנות, שמבטלות את הסבירות ללחץ או שחיקה.

Focus Booster היא אפליקציית מעקב אחר זמן שבה אתם יכולים להשתמש כדי לדבוק בטכניקת Pomodoro, לשמור על המיקוד שלכם ולעבוד בצורה חכמה יותר.

האפליקציה מאפשרת לכם להתאים אישית את אורך ה-Pomodoros וגם את זמני ההפסקה. הפעלות מוקלטות אוטומטית כך שלא צריך לעקוב באופן ידני אחר הזמן, ותוכלו לראות במהירות כמה זמן עבדתם ובאילו משימות שקעתם.

לוח המחוונים הפשוט מאפשר להפיק במהירות דוחות לניתוח וחשבונית, ועוזר לעבוד אפילו יותר ביעילות. ווידג'ט מיני טיימר תמיד גלוי, אך לא מפריע, כך שתוכלו לראות מתי ההפסקה הבאה שלכם.

עלות: חבילת ההתחלה היא בחינם, החבילה המקצועית היא $4.99 לחודש

 

Evernote

Evernote הושקה מחדש בשנת 2020 ומאפשרת לכם לעשות סיעור מוחות, הן כתובות והן חזותיות. אתם יכולים להקליד תזכורת, או לצלם תמונה ולשמור אותה באפליקציה. הנתונים בה זמינים מיידית וקל למצוא אותם בכל המכשירים, כך שלעולם לא תצטרכו לדאוג היכן שמרם אותם. עם גרסת הפרימיום של Evernote, אתםיכולים אפילו לחפש טקסט בתוך תמונות וקבצי PDF, לגשת למחברות במצב לא מקוון ולראות הערות ותוכן רלוונטיים.

אתם יכולים גם לשתף את ההערות שלכם עם קולגות במחברת קבוצתית כדי למקסם את הפרודוקטיביות על פני צוות שלם ולטפח תחושה חזקה יותר של שיתוף פעולה.

עלות: הגרסה הבסיסית היא בחינם, הגרסה האישית היא 79.99 ליש"ט לשנה, והגרסה המקצועית היא 104.99 ליש"ט לשנה.

 

Keeper

בהתחשב בשליש מהמשיבים בסקר של GoodFirms חוו פרצות אבטחה עקב סיסמאות חלשות ו-45 אחוז עושים שימוש חוזר בסיסמה עבור מספר אתרים, זה לא רעיון טוב לשמור סיסמאות במכשירים שאינם שלכם, במיוחד בהקשר מקצועי. לעתים קרובות, תפקידים יכולים לדרוש מאיתנו לעבוד מרחוק וממספר מכשירים, ונושא מרכזי שיכול לנבוע ממצב זה הוא סיסמה אבודה או נשכחת.

Keeper היא אפליקציית ניהול סיסמאות מאובטחת וכספת דיגיטלית שיכולה לספק לכם סביבת עבודה בטוחה ולעזור לכם לשמור על הפרודוקטיביות שלכם. אתם יכול להיכנס לאתרים ואפליקציות באמצעות סורק טביעות אצבע במכשיר הנייד. Keeper גם יוצר באופן אקראי סיסמאות בעלות חוזק גבוה שיגנו בצורה הטובה ביותר עליכם, על העבודה שלכם ועל הארגון שלכם מפני האקרים. אם אתם מעדיפים ליצור סיסמאות משלכם, Keeper ימדוד את כוחן עבורך.

האפליקציה תומכת גם באימות דו-שלבי וב-Keeper DNA, המשתמש במכשירים אישיים כמו שעון חכם כדי לאשר את זהותכם. שיתוף הקבצים נעשה גם הרבה יותר בטוח מכיוון שאתם יכולים לעשות זאת בצורה מאובטחת עם משתמשי Keeper אחרים באמצעות האפליקציה. כמו ברבים מהאפליקציות המפורטות, Keeper פועל בכל המכשירים, ומסנכרן אוטומטית את הרשומות שלכם כך שיהיו נגישים הן באופן מקוון והן במצב לא מקוון.

עלות: ליחידים, זה עולה 2.50 ליש"ט לחודש, עבור החשבון המשפחתי, זה עולה 6 ליש"ט לחודש.

 

Headspace

תחושת לחץ וסטרס צשפיעות בצורה ישירה על רמות הפרודוקטיביות שלכם כבני אדם ואנשי מקצוע. 

שמירה על רמות סטרס נמוכות חיונית כדי למנוע שחיקה ולהגביר את היכולת שלנו לעמוד בקצב העבודה. Headspace, פלטפורמת מדיטציה מודרכת, מעודדת אתכם להישאר רגועים וממוקדים עם 10 דקות בלבד של מדיטציה ביום. אתם יכולים להאזין ל-Headspace בדרכים באמצעות הנייד או הטאבלט, או להוריד הפעלות מדיטציה שניתן להשתמש בהן במצב לא מקוון.

הפעלות נשמרות באוספים שונים מהם תוכלו לבחור כדי להתאים בצורה הטובה ביותר למצבכם. אתם יכולים לבחור בין אורכי מפגש שונים, מה שמקל על העיסוק במרדף הפשוט הזה של מיינדפולנס לתוך שגרת היומיום שלכם. 

עלות: מנוי שנתי יעלה 49.99 ליש"ט לשנה, בעוד שמנוי חודשי יעלה 9.99 ליש"ט לחודש. יש ניסיון חינם אם אתם רוצים לנסות את זה לשבוע או שבועיים (בהתאם לתוכנית שתבחרו).

 

Sleep cycle

שינה היא חלק מאוד משמעותי מהיכולת שלנו לעבוד תחת לחץ ולקבל החלטות מושכלות.

שינה טובה מאפשרת לנו למקסם את האנרגיות שלנו ולתהיות פרודקטיביים.

אם אתם מתקשים לישון או רוצים להבין יותר על מחזור השינה שלכם, זו יכולה להיות האפליקציה בשבילכם.

Sleep Cycle כולל גשש מובנה לניטור מחזורי השינה ומתעד נתונים על סמך צלילים שאתם משמיעים תוך  כדי השינה בכדי לראות אם אתה בשלב קל, עמוק או מהיר של תנועות עיניים (REM) של שינה. האפליקציה מספקת דוחות יומיים כדי לראות כמה זמן אתה מבלים בכל מחזור, והגשש מתפתח כדי להבטיח נתונים מדויקים.

יש גם ספרייה של מוזיקה מרגיעה וסיפורי שינה יחד עם מדיטציה מודרכת. יש לו גם אזעקה חכמה שתוכננה כדי להעיר אותכם במהלך שלב השינה הקל ביותר, כך שתוכלו להימנע מלהיות עצבני בבוקר!

עלות: הגרסה הבסיסית היא בחינם עם פרסומות.

 

Reflectly

אם אתם חובבי מחברות, Refllecty הוא 'יומן לאושר' ומתיימר להיות היומן החכם הראשון בעולם שכן הוא משתמש בבינה מלאכותית כדי להתפתח וללמוד. מטרת האפליקציה היא "לאפשר למשתמשים "להתמודד עם מחשבות שליליות ולחזק את החיוביות" מכיוון שהיא מלמדת אותם על מה שמתחולל בתוכם".

ב-Reflectly, אתם יכולים לעקוב אחר המחשבות והרגשות שלכם על ידי שאילת שאלות כמו איך היה היום שלך, למה הוא היה טוב ואיך הרגשת. תשובות אלו נשמרות כ"סיפורים", שהרכיבו את היומן הרחב יותר.

אתם מקבלים הנחיות וציטוטים מעוררי השראה כדי לשמור על מוטיבציה ורמות אנרגיה גבוהות

עלות: חינם 

 

 

לסיכום, ההמלצה שלנו אליכם לשיפור הפרודקטיביות היא לשמור על עצמכם!

לא משנה כמה כלים דיגיטליים יש לכם, אתם אלה שמפעילים אותם ואם אתם בלי אנרגיות ומוטיבציה שום כלי שבעולם לא יעזור לכם.

גלו היכן אתם זקוקים  לעזרה, איפה הנקודה שבה אתם שוחקים את עצמכם ותזכרו שזה יותר חשוב מעוד אוטומציה.

 

אנחנו כאן לכל התייעצות או שאלה

 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים אורגני – SEO

כל מה שצריך לדעת על מחקר מילות מפתח!

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכתיבת תכנים לאתר שלנו, SEO, קמפיינים ומודעות ממומנות ועוד. 68% מהפעילות המקוונות מתחילה בשאילתות במנועי החיפוש כמו גוגל או בינג. 

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא