gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך לפרסם בפייסבוק ולמה? הכל על ניהול מדיה חברתית חיה ובועטת

תוכן עניינים:

מאז שפרצה אל חיינו, הפכה פייסבוק מרשת חברתית קלילה ומשעשעת לכלי שיווקי מתוחכם. אנחנו שומרים על קשר עם החברים, צורכים מידע ומפרסמים סטטוסים והיא כבר יודעת מה אנחנו אוהבים. הפעילות השיווקית ברשת שוברת כל הזמן שיאים – עם עוד פוסטים ויראליים, עוד בלוגר מטעם עצמו שצובר קהל של עוקבים נאמנים ובעיקר המון בתי עסק, שפותחים ערוץ חדש של שיווק ושמירה על קשר אינטראקטיבי עם הלקוחות. בשנים האחרונות קמו רשתות חברתיות חדשות שמתחרות על ליבם של הגולשים ו"אינסטגרם", המצליחה שבהן, סחפה אחריה בעיקר את הגולשים הצעירים ובסופו של דבר נרכשה על ידי פייסבוק, כמו גם “What’s app” ו-"מסנג'ר". אז איך לפרסם בפייסבוק שם הכל קורה, והאם זה כדאי?

בעלי עסקים שואלים את עצמם לפעמים "האם זה באמת כדאי?", "איך לפרסם בפייסבוק?", "כמה להשקיע בפרסום דרך פייסבוק?", "האם לעשות את זה לבד?" ועוד שאלות שמאוד רלוונטיות לתחום הפרסום. הסיבה העיקרית לכך היא המודעות לכוחה של פייסבוק כחלק ממכלול של אמצעי שיווק יעילים – פרסומות ברדיו ובטלוויזיה, קידום ממומן בגוגל, באנרים קופצים באתרים פופולריים, אלו רק חלק מהכלים הזמינים שמציע עולם השיווק. אז למה פייסבוק עדיין רלוונטית? הרשת השכילה לגדול ולצמוח, ולפתח כלים חדשים לפילוח קהל יעד ממוקד ועל ידי כך למקסם את הפוטנציאל של כל מודעה שלה.

אם אתם שואלים את עצמכם "איך לפרסם בפייסבוק", התשובה לכך מורכבת מכמה שלבים עיקריים:
בנייה של דף עסקי היא חלק בלתי נפרד מתהליך בניית המותג. לכל מותג יש שפה שיווקית שמייחדת אותו ודף הפייסבוק צריך להעביר את המסר המדויק ולהתעדכן באופן דינמי בהתאם לתוכנית העסקית. בתוך המסגרת הזו מעוצבים התכנים – תמונות מושקעות, סרטונים, פוסטים ומודעות. ככל שהדף יהיה פעיל יותר ועשיר בתוכן מעניין, כך הוא ימשוך אליו קהל של עוקבים.

יצירת נוכחות בולטת ברשת החברתית נבנית לאורך זמן ופייסבוק מספקת כלים שבאמצעותם ניתן להגדיל את החשיפה של הדף: קידום ממומן של העמוד ושל פוסטים, קמפיין מודעות, איוונטים ועוד. יצירה של מודעה חדשה צריכה להיות מותאמת למטרה של בית העסק. למשל, אם רוצים לייצר מעורבות גדולה של גולשים בדף בצורת לייקים, צפיות ושיתופים, כדאי להפנות אותם לפוסט או לסרטון, אבל אם המטרה היא להשיג כמות גדולה של לידים דרך האתר של בית העסק, מומלץ להפנות אותם לדף נחיתה חיצוני. ככל שהמודעה תהיה יותר איכותית, כתובה בשפה שיווקית נכונה, אינפורמטיבית ומקודמת לקהלי יעד מפולחים, כך תגדל רמת החשיפה שלה.

פייסבוק מודדת ביצועים של מודעות באמצעות כלים סטטיסטיים מדויקים, כשהבולט שבהם הוא CTR (=אחוז ההקלקות מתוך כלל החשיפות). שימוש נכון במדיה הדיגיטלית יכול להביא אתכם לקהל היעד שלכם בקליק אחד. אז איך מפרסמים בפייסבוק? קודם כל מתחילים מקידום ממומן – האינטראקציה הראשונית עם רוב הגולשים תגיע ממודעות ממומנות וככל שתצמח הפעילות, יגדל הקידום האורגני, וההוצאה לכל מודעה תקטן. דף פייסבוק מצליח מייצר הרבה תגובות, מביא לידים חדשים, מניע גולשים לפעולה ומזניק את הביצועים של בית העסק. המדיה החברתית מספקת פלטפורמה יעילה לפרסום ממוקד שניתן למדידה בכל שלב, ועם הזמן הדף הופך לנכס דיגיטלי חיוני ואפקטיבי. אסטרטגיה דיגיטלית טובה, תקדם את העסק שלכם ותייצר חשיפה גבוהה עם השקעה נמוכה יחסית לכלים אחרים שמספק עולם הפרסום.

אנחנו ב-GemPlan מכירים את המהירות שבה הכל זז ומשתנה. היום צריך לדעת לחשוב מחוץ לקופסה, לייצר מדיה שמשלבת קריאיטיב ואסטרטגיה ולקרוא את המציאות בכל יום מחדש. אם אתם רוצים לבדוק איך לקדם דף עסקי בפייסבוק שייצר טראפיק מניב, המומחים שלנו יימצאו את הפתרונות המתאימים לכל אתגר חדש ויוכלו לתת מענה לכל הקידום הדיגיטלי של החברה שלכם, כך שתוכלו להתרכז בפיתוח העסק. ג'אם פלאן מבוססת על שילוב ייחודי של תוכן איכותי, טכנולוגיה חכמה ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה, שביחד בונים מותגים מצליחים ופורצים גבולות חדשים.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום ברשתות חברתיות

פרסום בוואטסאפ – המדריך המלא

זוכרים איך העולם נראה לפני וואטסאפ (WhatsApp)? נראה כאילו אפליקציית המסרים המיידיים ששינתה את האופן שבו אנו מתקשרים הייתה כאן מאז ומעולם. ובאמת, קשה לנו

קידום אתרים אורגני – SEO

מתי מתחילים לראות ROI מההשקעה ב- SEO?

אתם עדיין לא בטוחים למה כדאי לכם להשקיע כסף בחיזוק ה- SEO של החברה שלכם? השקעתם כסף ב- SEO ואתם תוהים מתי ההשקעה תתחיל לחזור?

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא