gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

פיצ׳רים חדשים בלינקדאין שאתם רוצים להכיר! 

תוכן עניינים:

כדי לייצר נוכחות דיגיטלית בפלטפורמות השונות ובפרט בלינקדאין אנחנו נעזרים במגוון דרכים כגון העלאת פוסטים עם תוכן מעניין, שימוש בפונקציות מבוססת מיקום, פרסומי סטורי, ניהול קשרים עסקיים, השתתפות בקבוצות ועוד. 

לינקדאין עובדת כל הזמן על פיצ׳רים חדשים כדי להגדיל את רמת החשיפה של העמוד וכמות האינטרקאציות עם קהל העוקבים ובנובמבר האחרון יצא פיצ׳ר חדש לעמודים מסוג ״יוצר״ (creator) המאפשר יצירה והפצת ניוזלטרים בתוך לינקדאין. שימוש בניוזלטרים מגדיל משמעותית את רמת האינטראקציה עם משתמשי האפליקציה ומספק דרך ישירה יותר ליצור קשר עם קהל העוקבים. 

לקריאה נוספת, לינקאדין משנה את האלגוריתם שלה כדי להציף יותר תוכן מותאם אישית.

העדכון לדפים עסקיים לא איחר להגיע ועכשיו גם חברות, ארגונים ומותגים יוכלו לייצר ולהפיץ ניוזלטרים בתוך לינקדאין שיכללו גם התראות על זמני הפצת הניוזלטר לעוקבי העמוד ובכך לשמור על קשר עם קהל העוקבים בדרך נוספת. 

פיצ'ר ההתראות החדש מאפשר להגדיר את ההתראות לעוקבים באופן אוטומטי בכל פעם שעולה ניוזלטר חדש, ניתן לעשות זאת כהתראה חד פעמית ומנויים יוכלו לקבל גם הודעות דוא״ל על עדכונים עתידיים. 

זו דרך מצוינת להישאר בקשר עם העוקבים שלכם בפלטפורמה ולינקדאין אומרת שעד כה התקבלו תגובות חיוביות מהנסיינים הראשונים בפיצ׳ר החדש. 

הראשונים לאמץ את הפיצ׳ר החדש כמו Global News Publication Insider  ו- video communications company Zoom והם ראו ערך מידי בקמפיין הניוזלטרים הראשון שלהם.

Insider הרוויחו מהניוזלטר הראשון שלהם קרוב ל- 820,000 עוקבים תוך 24 שעות! הנתונים מוכיחים את הפוטנציאל האדיר שיש לפיצ׳ר החדש להעלות את כמות העוקבים ולהגדיל את אחוזי המעורבות בעמוד. 

כמו כן, Zoom הייתה אחת מחברות הטכנולוגיה הראשונות לפרסם ניוזלטר בלינקדאין והתוצאות לא איחרו להגיע. לניוזלטר של חברת Zoom נרשמו 10% מהעוקבים בתוך 24 שעות בלבד! 

אחת הבעיות של לינקדאין בעבר הייתה שליחת התראות מרובות ולא רצויות למשתמשים והצפות של התראות לא רלוונטיות ומספרים אדומים ברחבי האפליקציה.  

במידה והמשתמשים בוחרים להירשם לניוזלטר והתראות זה דבר אחד, אך זו יכולה להיות בעיה במידה והמשתמשים עוקבים אחר הרבה עמודים שבוחרים להשתמש בפיצ׳ר החדש ולקדם את המוצרים/ השירותים שלהם. הם עלולים להרגיש מוצפים מעומס הניוזלטרים וקידומי המכירות. 

במידה וסיטואציה כזו תקרה, המשתמשים יסירו את העוקב שלהם מחברות לא רלוונטיות כדי ליצור פחות עומס באפליקציה. 

אם תרצו להשתמש בפיצ׳ר החדש, חשוב לנהל את מערכת ההתראות שלה כך שתהיה אפקטיבית ותשלח רק התראות רלוונטיות ולא תייצר עומס אצל הקהל. 

מלינקדאין נמסר: "הצגנו לראשונה כתבות לדפים עסקיים בשנה שעברה כדי לעזור לך לפרסם תוכן מקצועי וארוך על מנת לעורר שיחות עם העוקבים ולעודד מעורבות רבה יותר. אנו ממשיכים כל הזמן לייצר דרכים משמעותיות להתחבר בזמן שאנו מנווטים בעולם העבודה החדש שלנו. זו הסיבה שהחלטנו לפתח את היכולת לייצר ניוזלטרים בלינקדאין, וכך לאפשר לחברות ואירגונים לבנות קהילות סביב הנושאים החשובים ללקוחות ולחברה."

בחזית נוספת, לינקדאין שיפרה את חווית מנהל הקמפיינים שלה בכך שניתן לנווט בצורה נוחה ויעילה במחזור החיים הטיפוסי של קמפיין: תכנון, פירסום, בדיקות וניתוח כדי להגביר את קלות השימוש בו.

הממשק החדש נועד לצמצם את הזמן המושקע בהגדרת מסע הפרסום, להפוך אותו לידידותי ופשוט יותר ובמקביל לנתח כל רכיב בנפרד שמאפשר שליטה מלאה בכל חלקי מסע הפרסום.

לסיכום, לא סתם לינקדאין תופסת יותר ויותר מקום במגרש הנטוורקינג והפרסום העסקי. הפלטפורמה מאפשרת לחברות ולאירגונים לפתח קשריים עסקיים ברמה מדוייקת ואיכותית.

רוצים לקחת קדימה את הפעילות של בחברה בלינקדאין ולהגיע לקהלים חדשים, דברו איתנו

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא