gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

כך תבצעו אופטימיזציה לעמוד ה-FAQ באתר שלכם

תוכן עניינים:

עמוד FAQ הוא עמוד מאוד משמעותי עבור כמעט כל סוג של אתר אינטרנט, ובמיוחד כאשר מדובר באתר אינטרנט של בית עסק – זהו מאגר מידע שמהווה שירות לקוחות של ממש בשביל הלקוחות (גם הקיימים וגם הפוטנציאליים), וגם יכול לעזור לשפר את תוצאות הקידום של האתר במנועי החיפוש. להלן, 4 רעיונות שתוכלו ליישם בעמוד ה FAQ באתר שלכם כדי למנף אותו, וכדי לעשות לו אופטימיזצית SEO טובה יותר: 

1. יצירת תשובות מעניינות ומושכות ל FAQ

משתמשים שמגיעים לעמוד FAQ בדרך כלל מחפשים תשובות מאוד ספציפיות, כמו למשל איך לבטל חברות באתר, מידע אודות משלוחים וכד' – תמיד תוכלו לענות תשובות קצרות וקולעות, אבל תשובות מושכות ואינפורמטיביות יותר יוכלו להוביל גם ליצירת מכירות באתר שלכם.
דרך מומלצת לניסוח תשובה מושכת יכולה להיות שילוב של משפט מניע לפעולה, בשילוב הטמעה של לינקים או כפתורי לחיצה שיובילו לעמוד מטרה, ובו הגולשים יוכלו לבצע רכישה או פעולה ממירה אחרת (תמיד תוכלו להיעזר בחברת בניית אתרים שתייצר עבורכם כפתור מסוג זה, ומומלץ יותר להיעזר באותה חברה שבנתה לכם את האתר). 


2. שדה חיפוש בעמוד ה- FAQ

שדה חיפוש הוא חלק בלתי נפרד מעמוד ה FAQ – פונקציה זו תאפשר לגולשים למצוא מידע בצורה מהירה יותר, ובנוסף ללמוד כיצד תוכלו לשפר עמודים מסוימים באתר שלכם.
למשל, ריבוי של חיפוש לשאילתות אודות מדיניות ההחזרות בעמוד ה FAQ למעשה יסייע לכם להבין שהמידע על מדיניות ההחזרות לא מספיק בולט או מובן באתר, כך שתוכלו להסיק מכך שייתכן ותצטרכו לשפר את התוכן או המיקום של העמוד באתר שלכם שמדבר על מדיניות ההחזרות.


3. שילוב מילות מפתח ידידותיות ל SEO 

התוכן בעמוד ה- FAQ יכול להיות סטנדרטי ובנאלי, אבל תוכן ידידותי ל- SEO יוכל גם להקל על הקריאה לגולשים, וגם לעזור לשפר את דירוגי ה-SEO של האתר שלכם.
כדי לעשת כך, עליכם לדאוג שבכל שאלה ישולבו מילות מפתח/ביטויים אשר קשורים לעסק שלכם, כמו למשל – במקום לכתוב "איך זה עובד?", לכתוב משהו בסגנון "איך עובד שירות המשלוחים שלנו?". השינויים הקטנים האלו בתוכן גם יהיו ידידותיים יותר לקריאה, גם יסייעו לשפר את ה-UX, ובסופו של דבר, גם יסייעו להגביר את המכירות.
ראו עוד טיפים על
פסיכולוגיה שיווקית באתר


4. יצירה ועידוד של אינטראקציית גולשים

המודל של עמוד ה-FAQ לא תמיד חייב להיות סטטי, ויכול לכלול אופציות דינמיות יותר כגון פונקציה עבור הגולשים להזנת שאלות משלהם, או אופציה לגולשים להגיב על תשובות מסוימות ולציין האם הן מועילות או לא. האינטראקציה בין העסק המקוון לגולשים ישדרג וייעל יותר את עמוד ה FAQ, וישפר את חווית הקנייה שלהם בהתאם.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
התקנת תוסף וורדפרס
בניית אתרי וורדפרס

בניית אתר וורדפרס בשלושה צעדים פשוטים

בניית אתר וורדפרס הוא תהליך בן 3 שלבים: עליכם להירשם לשירות אחסון אתרי אינטרנט לבחור ערכת נושא של  WordPress, ולאחר מכן להתאים אישית את ערכת

מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?
פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

5 טיפים מנצחים לפרסום ב-google ads

מנוע החיפוש של גוגל הפך שם נרדף לאנציקלופדיה דיגיטלית. מעל ל-6 מיליארד חיפושים ביום תורמים לכך שמנוע החיפוש הפך לכלי פרסומי מבוקש בקרב בעלי עסקים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא