gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

סוגי אתרים באינטרנט שחשוב להכיר

תוכן עניינים:
הרעיון של רשת תקשורת עולמית החל להתגלגל כבר בשנות ה-60 של המאה הקודמת. ה-World Wide Web, ובקיצור ה-WWW או פשוט האינטרנט, הושק לראשונה לציבור בכל רחבי העולם ב-1991, וכעבור 6 שנים היו בערך מיליון אתרים. ב-2019 כבר כללה הרשת שני מיליארד אתרים, וכיום, כשהאינטרנט כבר בן 30, תהליך ההתבגרות בא לידי ביטוי גם במגוון סוגי האתרים שאפשר להקים – ושכדאי מאוד להכיר.

אתרי תדמית

הסוג הבסיסי ביותר של אתרים, וגם הנפוץ ביותר הוא אתרי תדמית. אתר שכזה מהווה מעין כרטיס ביקור של העסק או הארגון ולכן הוא יכלול בעיקר עמודים המציגים את המוצרים והשירותים המוצעים לציבור. בנוסף כוללים אתרי תדמית עמוד אודות, בלוג ובו תכנים הקשורים לתחום הפעילות של החברה ודף בית שמטרתו ליצור מיד רושם ראשוני חיובי ולעורר סקרנות להמשך הגלישה בשאר העמודים של האתר. חשוב להדגיש שגם הקמת אתרים מסוג זה מחייבת מיומנות גבוהה וניסיון רב, לרבות בניית אתרים מורכבים, וזאת על-מנת לנצל את הכלים המתקדמים הקיימים כיום וליצור את האתר המרשים ביותר האפשרי והנוח ביותר לשימוש.

חנות מקוונת

עידן שבו היקפי הקניות אונליין נמצאים במגמת עלייה קבועה, מתבקשת הקמת חנויות מקוונות. בדומה לחנות פיזית, גם בניית חנות וירטואלית מחויבת ביצירת חוויית קנייה אופטימלית על-מנת שמקסימום מבקרים באתר יהפכו אכן ללקוחות משלמים. מכנה משותף נוסף בין שני סוג החנויות הוא הצעת מבצעים אטרקטיביים וצעדים אקטיביים על-מנת להפנות את תשומת הלב של הגולשים למוצרים שעשויים לספק להם תועלת גבוהה במיוחד. כמו כן מוקדשת תשומת לב ללמידת המאפיינים של כל מבקר ומבקרת בחנות המקוונת כדי שאפשר יהיה להתאים במיוחד עבורם את חוויית הקנייה. בניית אתר מסוג זה נחשבת למורכבת במיוחד, וכוללת מנוע חיפוש מובנה, מערכת ניהול תוכן ידידותית למשתמש כך שבעל העסק יוכל לתפעל את החנות בעצמו ובקלות וכן חיבור למערכת סליקה.

אתרי תוכן

אתרים גדולים שהתכלית שלהם היא הצגת ידע רחב היקף בנושא מסוים. בדרך כלל באתר כזה יהיו חדשות שוטפות, קישורים רלוונטיים, מאמרי עומק, כתבות מעניינות, המלצות על אירועים הקשורים לתחום ועוד. אתרים אלה מתעדכנים לעיתים קרובות ולכן הם נשענים על מערכת ניהול תוכן יעילה ונוחה. דגש נוסף הוא היררכיה ברורה וחלוקה חכמה לקטגוריות כדי שכל גולש וגולשת יוכלו למצוא בקלות את התוכן הנחוץ להם, וכן מנוע חיפוש למטרה זו.

אתר גלריה

אתרים שהמרכיב העיקרי בהם הוא תמונות ו/או וידאו. זהו סוג האתרים האידיאלי עבור מעצבים, אמנים וגם מסעדות יכולות למשל להציג את המנות האטרקטיביות שלהן באמצעות אתר שכזה. גם אתרי גלריה זקוקים למערכת ניהול תוכן איכותית כדי שהבעלים שלהם יוכלו לעדכן את הגלריה בלי לבזבז זמן יקר, ועוד דגש חשוב הוא האיכות הטכנית של אופן הצגת התמונות או הווידאו. לצורכי קידום בגוגל חשוב לאפשר הוספת תגיות לכל תוכן בקלות, וכן לוודא שהאתר נטען במהירות למרות התוכן כבד המשקל.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
וורדרפס ושופיפיי
בניית אתרי וורדפרס

שופיפיי או וורדפרס (ווקומרס) – מה עדיף?

כמו שכולנו יודעים (ובמיוחד אחרי משבר הקורונה) מכירות מוצרים אונליין כאן כדי להישאר ועסק ללא חנות אינטרנטית פשוט לא קיים. אחרי שישרנו על זה קו,

כלים מומלצים לאימייל מרקטינג
ניוזלטר

4 כלים מומלצים לבניית אי־מייל מרקטינג

רשימת התפוצה שלכם היא אחד מהנכסים החשובים ביותר בארגון, והיא מאפשרת לכם לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם, לחזק את תפיסת המותג, לייצר אוטומציות להגדלת

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא