gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

לא תאמינו כמה לידים נוספו לנו כאשר הוספנו את הכפתור הזה לאתר

תוכן עניינים:

זוכרים את השנים שכדי לקבלת מענה על שאלה מחברה מסויימת היינו צריכים להתקשר ולחכות שעות על הקו עם שיר שייתקע לנו כמה ימים בראש אח״כ? אישית, אנחנו שמחים שסיימנו עם הזמנים האלה.

בעולם החדש והמהיר שאנחנו נמצאים בו היום, יצירת קשר ושירות לקוחות מהיר וטוב הם כבר לא מותרות.
לקוחות קיימים ופוטנציאלים מחפשים את הדרך הפשוטה ביותר ליצור עם החברה שלכם קשר ולשאול שאלות מבלי לבזבז שעות בהמתנה בטלפון לנציג שיתפנה.
ומהצד שלכם אתם רוצים לתת את השירות לקוחות הכי יעיל ומהיר שניתן במינימום כוח אדם ובמקסימום מהירות. 

אפליקציית וואטסאפ

אחת הדרכים הפופולריות ביותר ליצירת קשר והעברת מסרונים היום היא באמצעות אפליקציית WhatsApp.

למה דווקא וואטסאפ?

WhatsApp היא אחת מהאפליקציות המובילות לשליחת הודעות טקסט, תמונות, ווידאו ועוד, המשמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם כדי לתקשר ולשתף תוכן. מספר המשתמשים ב-WhatsApp מתרחב ומתעלה בצורה מתמשכת, ומהווה כיום אחת מהמערכות הפופולריות ביותר בעולם לתקשורת מיידית ויעילה.

איך כפתור וואטסאפ באתר יקפיץ את שירות הלקוחות שלכם בכמה רמות למעלה?

כפתור וואטסאפ באתר שלכם יעניק לכם המון יתרונות שיקלו לא רק על הלקוחות שלכם להשיג אתכם, אלא גם לכם בתור נותני שירות.

  1. מענה מהיר ואפקטיבי: כפתור הוואטסאפ באתר שלכם יאפשר לכם לתת מענה מהיר ויעיל עבור לקוחות שלכם המעוניינים לשאול שאלות, להתייעץ, לעשות שינויים בהזמנות ויתן לכם את האופציה לפתור את הבעיה עבורם ביותר קלות.
  2. גיבוי של כל השיחות: ברגע שאתם משוחחים עם לקוחות בוואטסאפ, כל השיחות נשמרות ומגובות לכם. כך שבפעם הבאה שהוא ייצור איתכם קשר כבר תוכלו לראות מה היה לכם איתו בעבר ולתת מענה מדויק יותר ובנוסף, יהיה לכם גיבוי לכל מה שנאמר שזה עלול להיות יעיל בבעיות משפטיות וכו׳.
  3. שיפור חווית המשתמש באתר: כפתור וואטסאפ באתר ישפר את חווית המשתמש שכן הלקוחות יוכלו להשיג אתכם בלחיצת כפתור. כמובן שכפתור ה-WhatsApp מהווה פרמטר קטן לשיפור חווית המשתמש, כאן יש לכם מאמר שלם שכתבתנו בנושא.
  4. תמיכה במובייל: רוב האנשים היום משתמשים בטלפון הנייד ביום יום והכפתור מתאים בצורה אופטימלית למובייל מה שתורם לחווית השירות היעילה.
  5. ניתוח נתונים: באמצעות הכפתור תוכלו לקבל ולנתח נתונים מהאתר שלכם. לדוגמה- נתוני הקלקה, אחוזי פתיחה, זמני תגובה, תדעו מה הבעיות והצרכים של הלקוחות שלכם וכך תוכלו לשפר גם את השירות וגם את המוצרים.
  6. תמיכה בשפות נרחבות: במידה והאתר שלכם פונה גם לקהל בינלאומי, הכפתור יאפשר למבקרים מכל העולם ליצור קשר בשפה המועדפת עליהם. אם באמת האתר שלכם הוא בינלאומי, אולי יעניין אתכם גם מאמר שכתבתנו על קידום אתרים אורגני בינלאומי.
  7. הנעה לפעולה :בזכות קלות השימוש בכפתור, מבקרים לא יהססו ליצור איתכם קשר.

איך כפתור וואסטאפ יקפיץ את השיווק שלכם בכמה רמות למעלה?

מעבר ליצירת קשר ושירות לקוחות, כפתור הוואטסאפ ייתן לכם בוסט גם בתחום השיווק!
לדוגמה, הכפתור יאפשר ללקוחות שיתוף תוכן מתוך האתר דרך האפליקציה לחברים שלהם ומכרים, כך שהאתר שלכם והמוצרים בו מגיעים לקהל גדול יותר.
תוכלו לייצר מגוון אוטומציות כמו שליחת קבלה בוואטסאפ, תזכורות עבור תורים/ מבצעים, יצירת בוט למענה מהיר וממוקד שיחסוך לכם את השיחה הראשונית (או שיחה בכלל במידה והם קיבלו את התשובה שלשמה שלחו הודעה) וכו׳.
וכל אלה יעזרו לכם לחזר את הקהילה שלכם, את נראות המותג והאמון מול הלקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ובסופו של דבר להגדיל את יחס ההמרה בין הכניסות והצפיות באתר לבין הרכישות המבוצעות בו.
שירות טוב ומהיר = מכירות גבוהות יותר.
ניתן לחבר את הוואטסאפ למערכת ה- CRM שלכם שיאפשר לכם ליצור תיק לקוח ולתעד את הנתונים מתוך השיחות שייתרמו לכם גם בקידום ממומן לפי קהל יעד וגם בקידום אורגני (בניית התוכן בהתאם לצרכי הלקוחות).
 

כבר שכנענו אתכם שאתם חייבים וואטסאפ באתר? אז בואו ניגש לעניינים, איך להתקין וואטסאפ באתר?


במידה והאתר שלכם פנוי בפלטפורמת וויקס, הוספת הכפתור תהיה משימה סופר פשוטה!
למובייל יש אופציה להוסיף שיהיה כפתור קבוע בכל העמודים ולקשר אותו ללינק לוואטסאפ שלכם.
כמו כן, ניתן להוסיף כפתור רגיל, לבחור את האימוג׳י הנכון ושוב לקשר אותו ללינק לוואטסאפ שלכם. 

לינק לוואסטאפ בנוי בצורה כזו: wa.me/972000000000 , אתם רק צריכים להוסיף את המספר שלכם 

במידה והאתר שלכם בנוי על אפליקציית וורדפרס, תצטרכו לעבוד טיפה יותר קשה (או להיעזר בבעל מקצוע) 

תוכלו להיעזר באתר חיצוני כמו getbutton ששם תוכלו לייצר קוד מותאם אישי למספר הטלפון שלכם. על מנת להוסיף את הקוד לאתר תצטרכו להתקין תוסף  Tag Manager – Header, Body And Footer ושם להוסיף את הקוד שיצרתם. (במידה והסתבכם, צרו איתנו קשר וננסה לעזור!)

איך למקסם את הפוטנציאל של כפתור ה-Whatsapp באתר?

כדי למקסם את הפוטנציאל של כפתור ה-Whatsapp באתר, יש לוודא כי הוא נמצא במקום בולט ונגיש באתר שלכם. בהתאמה למובייל, מומלץ להציב את הכפתור בפינה הימנית חלקו התחתון של המסך כדי שיהיה נגיש ומזמין. מעבר לזה, מומלץ לשים את הכפתור גם ב- header/ footer , בעמוד צור קשר וכו׳.
לסיכום, לכפתור הוואטסאפ באתר שלכם יש יתרונות רבים עבורכם מבחינת ניהול לקוחות והחברה וגם לשפר את חווית המשתמש באתר שלכם, חווית הקנייה, מענה לבעיות וכן גם קשר אישי ואמיתי עם הלקוחות שלכם ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לנהל את האתר והמותג בצורה המאורגנת והיעילה ביותר. כדי שאתם תתרכזו במה שבאמת חשוב – להגדיל את פעילות המותג.

לפרטים נוספים, מוזמנים ליצור איתנו קשר>> 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא