gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

7 אסטרטגיות מתקדמות לשיווק B2B בלינקדאין

תוכן עניינים:

לא עבר הרבה זמן מאז שלינקדאין התפתחה מאתר קטן לרשת חברתית מקצועית ענקית!
כבר מאז תחילתה, משווקי B2B ניסו לפצח את הקוד והאלגוריתם ולהצליח לקדם חברות בפלטפורמה.
כאשר יש מיליוני אנשי מקצוע במקום אחד, בוודאי יש כמה אסטרטגיות שהן נוכל להיעזר כדי להגיע לקהל היעד שלנו, לא? 

במאמר הבא אנחנו נעבור על 7 אסטרטגיות וטיפים שיעזרו לכם למנף את השיווק שלכם בלינקדאין, להגיע לתוצאות טובות יותר ויותר לידים ולא פחות חשוב- רלוונטיים. 

לפני שנתחיל, אם עוד לא קראתם את הכתבה שלנו על יתרונות השיווק בלינקדאין, הקליקו על הלינק>>https://bit.ly/3uppps7

מוכנים? מתחילים!

  • הפכו את דף החברה שלכם למכונת לידים
    עמוד הלינקדאין הוא בעצם החוט המקשר בין הלינקדאין לאתר החברה או הארגון בפועל ולכן יש להתייחס אליו במלוא הרצינות. המטרה שלנו היא לבנות את עמוד החברה בצורה כזו שתגרום למבקרים לרצות להיכנס לאתר שלכם. איך עושים זאת?
  • השתמשו בתמונה שתמשוך תשומת לב או תיצור עניין
    תמונת הנושא היא הדבר הראשון אליו נחשפים המבקרים. אתם רוצים שהמבקרים יעצרו, יסתכלו על התמונה ויסתקרנו לגבי שאר העמוד שלכם. זאת גם דרך מצוינת לפרסם עדכון חדש שיצא/ מדריך חדש/ מבצעים וכו׳.

  • פיץ׳ המעלית, מכירים?
    גם ברשתות חברתיות אנחנו צריכים שיהיה לנו תיאור קצר וממוקד שמגדיר בדיוק את אופי  החברה/ השירות/ המוצרים. בעמודת התיאור לא צריך שיהיה כתוב כמה משרדים פתחתם או קורות חייה של החברה. במקום זאת, כדאי שתפנו ישירות לקהל היעד שלכם ותעודדו אותם ליצור אינטראקציה (עידוד המרה).
    החלק החשוב בתיאור החברה הוא שתי השורות הראשון, שכן לינקדאין מציגה רק אותם בתור התחלה. כדי לקרוא את שאר התיאור על המשתמש ללחוץ ״קרא עוד״ ועל כן שתי השורות הראשונות צריכות לסקרן אותו מספיק.

  • הפכו את שורת הסטטוס ל״ניתנת להקלקה" וממוקדת המרה
    עוד מקום נוסף שבו לקוחות פוטנציאליים יוכלו להקליק ולהגיע לאתר שלכם.
    כמו כן, פרסמו עדכונים באופן קבוע שמכוונים ישירות לקהל היעד שלכם- עדכונים לבלוג, שיתוף מידע, קישור לאינפוגרפיקה. הבינו מה קהל היעד שלכם מחפש והשתמשו בזה כדי למשוך אותו.
  • צרו showcases pages לינקדאין יצרה ״showcases pages"  כדי להציג או לקדם מותגים הקשורים לחברה. דפים אלו נוצרו עבור B2Bs כדי לייצר לידים טובים ומדוייקים יותר.

לפי לינקדאין: ״זה הגיוני ליצור דף ראווה כאשר אתה רוצה לייצג מותג, יחידה עסקית או יוזמה של החברה. עמודים אלו נועדו כדי לפתח קשרים ארוכי טווח עם קהל מסוים״.
דף הראווה צריך למקד ולספק מידע רלוונטי עבור קהל היעד באותו תחום. לדוגמה, לחברת  salesforce יש מספר ״דפי ראווה״ כמו: saleforce marketing, dreamforce, saleforce partners ועוד.

  • השתמשו בחיפוש מתקדם
    בשני הסעיפים הקודמים עברנו על שתי טכניקות להשגת לידים. בסעיף זה נעבור על איך למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים של החברה. החיפוש המתקדם של לינקדאין מאפשר לנו לזהות את סוג האנשים המדויק שאליו אתם מכוונים. אחד הדברים הטובים בחיפוש המתקדם הוא שניתן לפלטר את החיפוש לפי מיקום, ענף תעשייה, שפת פרופיל, אינטרסים ללא מטרות רווח וכו׳.
    ככל שתדייקו יותר את החיפוש, כך תגיעו לעמודים ואנשים רלוונטים יותר.

  • שמרו חיפושים
    כבר ביצעתם את העבודה המתישה של יצירת חיפוש מאוד ספציפי וממוקד שהניב לכם תוצאות טובות- שמרו אותו!
    כך תוכלו כל כמה זמן לבצע חיפוש כמו זה ולהגיע ללקוחות חדשים ופוטנציאלים.

  • חיפוש בקבוצות
    חיפוש אנשים יחידים היא גישה מפורטת לחיפוש לידים, אך יש גישה נרחבת יותר והיא- חיפוש בקבוצות.
    ישנן מאות אלפי קבוצות בלינקדאין ואנחנו סמוכים ובטוחים שתמצאו מספר קבוצות בנישה שלכם.
    חפשו קבוצות רלוונטיות, הצטרפו אליהן ושמרו על רמת פעילות מסוימת בקבוצה. כך השם שלכם/ החברה יקפוץ לאנשים יותר ויותר ואפילו תוכלו להיתפס כאוטוריטה בתחומכם.

  • פתחו קבוצה
    קבוצות לינקדאין מציעות הרבה הזדמנויות לנטוורקינג ואחת מהדרכים להפיק מהן את המירב היא ליצור אחת משלכם. כאשר אתם הופכים ומנחים קבוצה אתם תזכו למנהיגות והכרה בתעשייה.

  • פרסמו תוכן
    הפלטפורמה של לינקדאין היא פלטפורמה חזקה מאוד לפרסום תוכן ואם אתם באמת רוצים לעשות שיווק B2B, אתם חייבים להתחיל להיעזר בזה.
    על ידי יצירת ופרסום תוכן איכותי, אתם יכולים למשוך תשומת לב למותג ולבנות אסטרטגיה שבה המשתמשים מגיעים אליכם ומתעניינים במה שיש לכם להציע.
    ישנן שתי דרכים לעשות זאת ביעילות- פרסום התוכן מתוך דף החברה או פרסום התוכן כאדם פרטי. ככל שהפוסטים שלכם יהיו יותר מעניינים, רלוונטים, מלמדים לקהל היעד- כך מספר העוקבים יעלה וכמות הלידים תגדל.
    לסיכום, לינקדאין היא פלטפורמה חזקה ביותר לשיווק B2B וכדי להפיק ממנה את המירב אתם צריכים לפעול במספר מישורים. מבחינה אסטרטגית היינו ממליצים לשלב בין מספר נקודות שנגענו פה במאמר ולא להסתמך רק אל הגעה אל משתמשים פוטנציאליים או שהם יגיעו אליכם. 

אנחנו פה כדי לעזור לכם להוציא את מלוא הפוטנציאל מהרשת!
לפרטים נוספים לחצו כאן

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום וקידום ברשת

האם שווה להשקיע בקידום אתרים בגוגל?

כל העולם מדבר על יתרונותיהם של קידום בגוגל, קידום אורגני,  קידום ממומן, ועל הצורך בהם. אך בואו נהיה רגע אובייקטיביים; ישנם גם קשיים. צירפנו נקודות

שיווק דיגיטלי

מה הקשר בין מגילת אסתר לשיווק ?

מגילת אסתר היא סיפור, סיפור עם מסר Ever Green, כזה שנשאר רלוונטי לא משנה מה התקופה ומה המציאות. מגילת אסתר היא סיפור מרתק ואם מסתכלים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא