gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

מהיום לא צריך לחשוב על מה לכתוב – DALL·E 3 מגיע ל-ChatGPT, Bing

תוכן עניינים:

OpenAI שיתפה לאחרונה פרטים על DALL·E 3, הגרסה העדכנית ביותר של מערכת הבינה המלאכותית של טקסט לתמונה, שעתידה להגיע בסתיו הקרוב ב-ChatGPT Plus, ChatGPT Enterprise, בינג'ס AI Image Creator ו-Microsoft Designer.

עדכון זה מביא עימו הבטחה גדולה בדיוק תמונה שנוצרת מטקסט, תשומת לב לפרטים גדולה יותר ותוצאות מדהימות!

מה זה DALL-E 3?

DALL-E 3 הוא דגם חדש שפותח על ידי OpenAI שיכול ליצור תמונות מפורטות ומציאותיות מהנחיות כתובות. לשם כך, הוא מעריך מסד נתונים רחב של תמונות ומעצב תמונות ויזואליות רלוונטיות בעזרת טקסט שהוזן לתוכו.

בעוד שלגרסה הקודמת, DALL-E 2, יש יכולות מרשימות, יש לה כמה מגבלות, כמו שגיאות כתיב מדי פעם ותגובות מיידיות מוזרות. במילים אחרות, היא לא מספיק מיומנת להבין את המוח האנושי. 

עם זאת, לפי OpenAI, לגרסה העדכנית ביותר יש הבנת הקשר מתקדמת שמדמה מוח אנושי.

 

מה חדש ב-DALL·E 3?

בראש ובראשונה – השילוב של DALL-E 3 עם ChatGPT.

המשתמש יכול פשוט לבקש מהצ'אט בוט ליצור הנחיה מפורטת, והצ'אט בוט יצור פסקה עבור DALL-E 3 לעקוב אחריו. אז, הם לא בהכרח צריכים לכתוב את ההנחיות שלהם.

משתמשים יכולים להעזר ב-ChatGPT כ"שותף לסיעור מוחות" כדי לחדד את הרעיונות שלהם. אם משתמש אוהב תמונה שנוצרה אבל רוצה שינויים קלים, שיחה עם ChatGPT יכולה לייצר את השינויים האלה עם משפט או שניים.

החיבור הזה עם הצ'אטבוט מאפשר ליותר מעצבים ליצור אמנות בינה מלאכותית מבלי לדרוש כישורי כתיבה דחופים חזקים. יתרה מכך, כעת הם יכולים לבחור שלא לאפשר חלק מיצירות האמנות שלהם או כולן לשמש בהכשרת הדורות הבאים של מודלים של OpenAI טקסט לתמונה.

גרסאות קודמות של DALL·E דרשו מהמשתמשים לדייק את ההנחיות שלהם באמצעות תהליך המכונה הנדסת הנחיות.

DALL·E 3 שואף לבטל את הטרחה הזו על ידי יצירת תמונות שמתאימות יותר להוראות הטקסט הראשוניות של המשתמש.

 

 

איך משווקים ויוצרי תוכן יכולים להשתמש בחידושים?

1. יצירת תמונות מוצר מושכות

משיכה חזותית חיונית בעולם הדיגיטל. DALL-E 3 יכול לעזור באופן משמעותי למשווקים ומעצבים על ידי זירוז תהליך הרעיונות והסרת הצורך בצילומים יקרים. הם יכולים לבקש מ-ChatGPT הנחיות או הודעות קלט כמו "ילד מאושר קופץ על טרמפולינה" ולקבל במהירות תמונות רלוונטיות.

 

2. שיפור אסתטיקת האתר

מותגים היום לא יכולים להתפשר על חווית המשתמש באתר שלהם, אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית נחוץ כדי להעמוד ביעדים.  DALL-E 3 יכול לעזור ביצירת באנרים ותמונות שובות לב. זה מאיץ את תהליך העיצוב. יתרה מכך, שימוש במילות מפתח שנוצרו באמצעות ChatGPT מהודעות טקסט בתיאורי תמונות יכול לשפר את אופטימיזציית למנועי החיפוש (SEO).

 

3. העלאת נוכחות במדיה חברתית

יצירת תמונות ייחודיות ברשתות החברתיות יכולה לייצר מעורבות גבוהה. DALL-E 3 יכול לעזור ביצירת אלמנטים, רקעים ותמונות מוצרים ייחודיים ומושכים.

 

4. שיווק בעולם האמיתי(אופליין)

תמונות הנוצרות בעזרת בינה מלאכותית חורגות מהעולם הדיגיטלי. חברות שמנצלות את הקדמה לטובתם שילבו את התמונות הללו במסעות השיווק שלהם בעולם האמיתי. בדרך זו, הם מפיקים את המיטב מהמשיכה העכשווית של AI.

 

5. חידוד תמונה לפי צורך

DALL-E 3 מציע יכולות עריכה מצוינות. מעצבים יכולים להתאים תמונות כך שיתאימו לאסתטיקה של המותג. הם יכולים להתאים בקלות צבעים, להסיר אלמנטים לא רצויים או להציג אלמנטים חדשים. DALL-E 3 עובד כעוזר מעצב ועורך תמונות.

 

 

DALL·E 3 מנגנוני בטיחות

התמקדות נוספת במנגנוני בטיחות מייחדת גם את DALL·E 3 מהגרסאות הקודמות שלה. אלה כוללים הפחתות למניעת יצירת תוכן אלים ולא ראוי. בנוסף, DALL·E 3 יסרב לייצר תמונות שכוללות דמויות ציבוריות חיות או מחקות את הסגנון של אמנים חיים.

אמצעי הזהירות הללו פותחו בשיתוף פעולה עם מומחי תחום אבטחת המידע הידועים כ"צוותים אדומים", אשר בודקים בקפדנות את המערכת לאיתור פרצות בטיחות.

מפתחים גם בוחנים דרכים לעזור למשתמשים לזהות תמונות שנוצרו על ידי AI. הם חוקרים "מסווג מקור", כלי פנימי שיכול לזהות אם רעיון מקורו ב-DALL·E 3.

הכלי הזה נמצא בשלב הניסוי, אבל הפיתוח שלו מצביע על גישה פרואקטיבית לטיפול במידע שגוי ובבעיות של מניפולציה של תמונות

 

מתי הגרסא החדשה תהיה נגישה לכולם?

DALL·E 3 אמור להפוך זמין ללקוחות ChatGPT Plus ו-Enterprise באוקטובר הקרוב.

OpenAI מתכננת להציע למשתמשי ChatGPT להשתמש בחופשיות, למכור ןלהתשמש בתמונות שהם יוצרים ללא צורך באישור מהפלטפורמה.

מיקרוסופט גם מתכננת להוסיף תמיכה ב-DALL·E 3 ליוצר ומעצב ה-AI Image של Bing בשבועות הקרובים.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום וקידום ברשת

קידום בגוגל – למה באמת צריך SEO?

אם יש משהו אחד שיכול להיות סופר קשה לחברה או עסק, זה לקבל את החשיפה הנכונה. כך ששיווק המוצרים שלכם על מנת שתצליחו למכור אותם

בניית אתרי וורדפרס

מה זה Google Web Stories ? ולמה זה חשוב לSEO?

ביום אחד בלבד, יש מעל 500 מיליון צפיות בסטוריז. אין ספק שזאת אחת הדרכים המעודפות עלינו ב2023 לצרוך תוכן. אנשים אוהבים לראות סיפורים מתפתחים, אוהבים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא