gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

מהן האפשרויות עבור קידום בגוגל?

תוכן עניינים:

כיום כאשר כולם נמצאים באינטרנט, וכולם רוצים להופיע במקום טוב בתוצאות החיפוש בגוגל – כי אין דרך אחרת לוודא שרואים אותך, קידום בגוגל הפך להיות נושא מהותי. מי שלא שם – לא קיים. היות ולא כל אחד יכול להיות איש שיווק או מומחה קידום אתרים בגוגל, כדאי לפנות למומחים בתחום.

אבל קודם כל, כמה מילים על אפשרויות קידום בגוגל:

קידום אתרים בגוגל יכול להתבצע בשני כיוונים עיקריים, בעלי מאפיינים שונים, אשר עשויים להשלים זה את זה: קידום אורגני וקידום ממומן. כמו כל דבר אחר בחיים, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות.

מאפייני קידום ממומן:

  • תוצאות מיידיות –  אפשר להעלות קמפיין פרסום ממומן באופן מיידי.
  • אפשרות לשימוש במילות מפתח פחות נפוצות – בקידום ממומן אפשר להשתמש גם במילים שאנשים אינם מחפשים באופן קבוע, ובכל זאת למצב אותן בראש תוצאות החיפוש.
  • שליטה גבוהה במספר רב של פרמטרים, כמו למשל גמישות בבחירת זמן הופעת המודעה, הפניה לדף נחיתה ספציפי במקום לנסות "ללכת לקראת" מנוע החיפוש, שליטה מוחלטת בנוסח המודעה, וכו'.
  • קלות הפעלה – אפשר להקים קמפיין שיווקי בסיסי גם אם אין לכם ניסיון שיווקי רב. פלטפורמת השיווק הממומן של גוגל (אדוורד) זמינה לכל אחד

מאפייני קידום אורגני:

  • שיפור האתר – אתר שמטופל בשיטה זו הוא, בסיכומו של דבר, אתר טוב יותר הן למנועי החיפוש והן לגולשים. יש בו תוכן איכותי, מידע רלוונטי וממוקד, והניווט בו נוח יותר.
  • קישוריות – קידום כזה כולל בניית קישורים נכנסים אל האתר, כתבות, נוכחות באינדקסים שונים, ברשתות חברתיות, באתרי מאמרים ועוד. קישורים אלו מוסיפים תנועה נוספת לאתר, בנוסף לזו שמגיעה ממנועי החיפוש בלבד.
  • הופעה במגוון רחב של חיפושים רלוונטיים – קידום בגוגל בצורה זו מחזק את נראות האתר, לא רק עבור הביטויים המרכזיים שהוגדרו במדויק, אלא עבור שאילתות רלוונטיות לנושאי האתר. כך, כל תוכן באתר יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל והאתר יופיע אצל מגוון רחב יותר של מחפשים.
  • תוצאות לטווח רחוק – הקידום האורגני יראה תוצאות בטווח הארוך, ולאורך זמן.

למי מתאים מה?

  • קידום ממומן מתאים למי שרוצה תוצאות מיידיות, מי שרוצה לקדם ביטויים שאינם דווקא אלו שמופיעים באתר.
  • קידום אורגני מיועד למי שרוצה לקדם תחומים מרכזיים בטווח הארוך, מי שרוצה לשפר את נוכחותו בגוגל בפרט ובאינטרנט בכלל, מי שרוצה למתג ולמצב את העסק כמוביל בתחום, וגם – וזה אולי הכי חושב – למי שרוצה יחס עלות-תועלת אופטימלי לטווח הארוך.

לסיכום:

לכל בעל עסק כדאי להגדיר באופן מדויק ככל האפשר את מהותו ואת מטרותיו. זה יעזור לו להחליט לגבי סוג הקידום. יחד עם זאת, חשוב לדעת: מצד אחד, מחקרים מראים שרוב הגולשים מעדיפים תוצאות של קידום אורגני, וגם נותנים יותר אמון בחברה שממוקמת גבוה בתוצאות של חיפוש  זה, מצד שני, רוב הגולשים לוחצים על הקישור המעניין הראשון שצד את עינם, ופה לתוצאת קידום ממומן עשוי להיות יתרון. ג'אם פלאן, המתמחה בקידום אתרים, תעזור להחליט ולקדם את האופציה הטובה ביותר לכל עסק ועסק.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרי וורדפרס

מה זה Google Web Stories ? ולמה זה חשוב לSEO?

ביום אחד בלבד, יש מעל 500 מיליון צפיות בסטוריז. אין ספק שזאת אחת הדרכים המעודפות עלינו ב2023 לצרוך תוכן. אנשים אוהבים לראות סיפורים מתפתחים, אוהבים

קידום אתרים אורגני – SEO

כל מה שצריך לדעת על מחקר מילות מפתח!

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכתיבת תכנים לאתר שלנו, SEO, קמפיינים ומודעות ממומנות ועוד. 68% מהפעילות המקוונות מתחילה בשאילתות במנועי החיפוש כמו גוגל או בינג. 

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא