גוגל לא נשארת מאחור וחושפת ביצועים ואפשרויות חדשות לחווית החיפוש באמצעות שימוש בטכנולוגיית AI מתקדמת. הכירו את -Search Generative Experience SGE. פיצ'רים חדשים שנועדו לפשט משימות חיפוש מורכבות ולספק תשובה לשאלה ואולי אפילו לשאלה שעוד לא נשאלה.
ב10/5/23 גוגל הכריזה על הפיצ'רים החדשים בכנס Google I/O
מה זה Google I/O
Google I/O, הוא כנס שנתי בו מציגה החברה את הטכנולוגיות והמוצרים העדכניים ביותר שלה. הכנס כולל בדרך כלל נאומים מרכזיים, מפגשים טכניים והכרזות על מוצרים, ומעורר הרבה רעש בתעשיית הדיגיטל.
הפעם קיבלנו כמה הצצות לעתיד הAI והתפתחויות מעניינות במנועי החיפוש ובחווית החיפוש
מהם הפיתוחים החדשים?
גוגל הכריזה על כמה פיתוחים חדשים שמטרתם לעצב מחדש את האופן שבו משתמשים מגלים מידע ומבצעים חיפוש
1. Transformative Generative AI
הבינה המלאכותית הגנרטיבית של גוגל יכולה לענות על שאלות מפורטות יותר, כמו השוואה בין שני פארקים לאומיים למשפחה עם ילדים קטנים וכלב, על ידי מתן פרטים רלוונטיים והצעות לחקירה נוספת.
SGE גם משפרת את חווית הקנייה המקוונת, ומספקת מידע מקיף על המוצר, כולל ביקורות עדכניות, דירוגים, מחירים ותמונות מוצרים.
חווית קניות חדשה זו בנויה על גרף הקניות של גוגל, המכיל למעלה מ-35 מיליארד רישומי מוצרים, כולם מתעדכנים באופן רציף.
תכונת SGE זמינה כעת כניסוי ב-Search Labs בשולחן העבודה של Chrome וב-Google App למשתמשי אנדרואיד ו-iOS בארה"ב, כשהממשק שלה באנגלית בלבד בעת ההשקה.
בהשלמה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית הגנרטיבית שלה, גוגל מציגה את התכונה 'פרספקטיבות'
2. השינוי במרכזי לעולם החיפוש
Diversifying Search With ‘Perspectives’
כלי חדש שנועד לעזור למשתמשים להבין נושאים דרך חוויות ונקודות מבט של אחרים, ולספק מגע אנושי יותר למידע דיגיטלי.
גוגל מדגישה כי 'פרספקטיבות' תשפר את איכות תוכן הביקורות בתוצאות החיפוש, ותעניק בולטות לחוויות ממקור ראשון או לתוכן שנוצר על ידי אנשים עם ידע מעמיק בנושא.
לדוגמה, אם משתמש מחפש עצות לגבי יצירת חברים בעיר חדשה, המסנן 'פרספקטיבות' יציג תוצאות המכילות סיפורים אישיים וטיפים ממקורות מקוונים שונים.
3. אמינות ומזעור טעויות
כדי להבטיח את האיכות והאמינות של תוצאות החיפוש, גוגל הטמיעה אמצעי הגנה, כגון הגבלת סוגי השאילתות שבהן יחולו יכולות בינה מלאכותית. על ידי מינוף SGE, גוגל שואפת לפשט את משימות החיפוש ולהעצים את המשתמשים עם מידע מדויק ומלא תובנות.
4. עדכון למערכת דירוג תוכן
אנשי seo זה בשבילכם!
כחלק מההתמקדות שלה באיכות המידע, גוגל מעדכנת את מערכת התוכן המועילה שלה כדי להבין טוב יותר תוכן מנקודת מבט אישית או מקצועית, ובכך עוזרת להעלות יותר מה"פנינים הנסתרות" הללו בחיפוש.
מוזמנים להציץ על ההנחיות המלאות כאן
ומה עם עם ישראל?
כמו בהרבה השקות אחרות, ההשקה הראשונה היא על קבוצה מסוימת בארצות הברית ומשם לאט לאט הם מגיעים גם אל מעבר לאוקיינוס.
אמנם הפיצ'רים עוד לא הגיעו למנוע החיפוש של ישראל אבל אם מבינים את השינויים יכולים להגיע אליהם ערוכים ולקטוף את הפירות.
שימו לב שיש לכם את התשתית לייצר תוכן אמין ומקצועי, שאתם מעלים תוכן ויזואלי כמו תמונות וסרטונים ושאתם עוקבים אחרי ההנחיות וההתפתחויות.
רוצים להישאר מעודכנים?
הירשמו לרשימת התפוצה שלנו ונשלח לכם את כל מה שחם ישירות למייל