2017 הסתיימה ואנו מסכמים עבורכם את השיפורים, העדכונים והפיצ'רים החדשים מהפלטפורמות הממומנות האהובות עלינו. תחום הקידום הממומן בפייסבוק עבר תהפוכות לא פשוטות השנה, במיוחד עם הכרזתו הדרמטית של מארק צוקרברג בנוגע לתכנים "האורגניים", כפי שיופיעו בפיד של המשתמשים. מעבר לשינויים הדרמטיים, היו שינויים קטנים, אך משמעותיים, בכל הנוגע לתפעול, מעקב וטרגוט מודעות בפייסבוק. להלן שני העדכונים הבולטים לקראת שנת 2018:
Collection Ads:
קולקיישן אדס, מאפשרות למפרסמים לתת סיפור וויזואלי מעמיק בנוגע למוצר. אם בעבר היה צורך לגולל על גבי המודעה, על מנת לקבל מושג נרחב יותר לנראות המוצרים, היום ניתן לשלב תמונות סטילס וווידאו במסך אחד, על מנת להעניק חווית קנייה רחבה ברגע שמקליקים על המודעה. הקולקשיין אדס מאפשרות להגדיל את המגוון הוויזואלי של המודעות, ולייצר כיוון עיצובי חדש שיעזור למוצר שלכם לבלוט בפיד של המשתמשים. הווידאו נהפך לכלי בולט ומשמעותי בתקציב קידום ממומן בפייסבוק, ועכשיו ניתן לשלב אותו יחד עם וויז'ואלים אינקוגרפיים ולייצר קטלוג ייחודי אשר יגדיל את התנועה לאתר או ייצר יותר המרות.
Split Testing
תמיד נרצה לבחון רעיונות חדשים: הן מבחינה עיצובית, קריאה לפעולה, או טרגוטים שונים. בתור מומחי קידום ממומן בפייסבוק, חשוב לנסות מספר רעיונות חדשים במקביל, להשוות אותם לרעיון הקיים, להסיק מסקנות וליישמן – לכן כלי הA/B טסטינג קריטיים ביותר. פייסבוק החליטה לפשט את התהליך ולעשות חיים קלים למפרסמים, עם ה-Split test. פיצ'ר חדש זה מאפשר חלוקה יותר פשוטה של התקציב (ההמלצה היא בדרך כלל 50/50, אך לפעמים, כשבוחנים רעיונות קצת יותר "אדג'יים", מומלץ לחלק בצורה כזו שלא תפגע בקמפיין). בנוסף, ייצרו תצוגה השוואתית ברורה של הניסוי לאחר סיומו. שימוש בספליט טסטינג יעניק לכם תובנות ברורות ומעמיקות לגבי קהל היעד, עיצובים שעובדים, ויאפשרו לשפר את הקופי ממודעה למודעה.
פרסום ממומן בפייסבוק מתעדכן מרגע לרגע, ובעלי עסקים שבוחרים לשווק את העסק בעצמם מתקשים לעמוד בקצב השינויים. אנו בחברת ג'אם פלאן, תמיד עם היד על הדופק ועוקבים אחרי כלל המגמות החדשות בעולם הקידום הממומן בפייסבוק, בגוגל ובשאר הפלטפורמות. מעוניינים להקים קמפיינים מנצחים בפייסבוק או בגוגל? קבעו פגישה עמנו עוד היום.