gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

SEO צ'קליסט לחנויות שופיפיי!

תוכן עניינים:

אז יש לכם מוצרים מעולים, חנות אונליין מתפקדת ולקוחות שמגיעים לאתר אך אתם מרגישים שזה לא מספיק ורוצים להגיע ליותר אנשים ולהגדיל את כמות המכירות?

יצרנו עבורכם צ'קליסט SEO לשופיפיי שיעזור לחנות שלכם להגיע לדירוג גבוה יותר בחיפושים, יניע לקוחות פוטנציאלים לאתר ויעלה את כמות המכירות!

עם זאת, חשוב לזכור ש-תהליך SEO (קידום אוגרני במנועי חיפוש) הוא לא עבודה חד פעמית, אלא עבודת מתמדת שיש לשפר, לעדכן ולתחזק כדי שהאתר יגיע לדירוג גבוה בגוגל וישאר שם.

ישנן משימות בצ'ק ליסט שיש לבצע פעם אחת בעמוד, אך יש לבצע אותן בכל עמוד חדש שנוסיף לאתר.

את הצ'ק ליסט נחלק ל-5 חלקים:

  1. SEO  כללי לאתר
  2. On-Page SEO
  3. SEO טכני
  4. Off-Page SEO
  5. תחזוקה שוטפת של האתר

אז בואו נתחיל!

 

SEO צ'ק ליסט לחנות השופיפיי שלכם

SEO  כללי לאתר

  1. השקיעו בדומיין מותאם אישית

    אחד הדברים הטובים ביותר ל-SEO שלכם הוא להשקיע בדומיין מותאם אישית ולהוריד את הסיומת של "Myshopify" מכתובת האתר. כתובת האתר נראית לכל המשתמשים ודומיין מותאם אישית נראה מקצועי יותר ואף תורם ל-CTR (שיעור הקלקות) גבוה יותר. כאשר ה-CTR של האתר גבוה, כך גם ה SEO יהיה חזק יותר.

  2. בחרו בתבנית מהירה ורספונסיבית

    יש שלושה פרמטרים שמאוד משפיעים על דירוג האתר בגוגל ורצוי לא להתעלם מהם:
    – מהירות האתר
    – זמן טעינת האתר
    – רספונסיביות האתר (הופעת האתר במובייל)

    כאשר אתם בונים חנות חדשה בשופיפיי, בחרו תבנית שתתאים לסוג החנות אך גם תאפשר תגובה וטעינה מהירה ותהיה נוחה לתפעול גם במובייל.

    אם כבר יש ברשותכם חנות בשופיפיי, תוכלו לבדוק את מהירות האתר בממשק הניהול או דרך PageSpeed Insight Report ולפעול בהתאם לתוצאות (לשפר את מהירות האתר או להחליף לתבנית טובה יותר).

  3. הוסיפו כלי אנליטיקס

    אמנם לשופיפיי יש כלים שינתחו את התנועה לאתר, הרכישות והקהל, אך כדאי להוסיף כמה כלים נוספים שיתנו לכם סקירה והבנה רחבה יותר כמו: מהיכן מגיעה התנועה, ניתוח התנהגות גולשים, שיפור יחסי המרה (CRO) ועוד. גוגל אנליטיקס וגוגל קונסול הם שני כלים מצוינים שאנחנו מאוד ממליצים לכל בעל אתר, להשתמש בהם.

  4. היעזרו באפליקציות SEO של שופיפיי

    אמנם לשופיפיי יש כלים שינתחו את התנועה לאתר, הרכישות והקהל, אך כדאי להוסיף כמה כלים נוספים שיתנו לכם סקירה והבנה רחבה יותר כמו: מהיכן מגיעה התנועה לאתר וניתוח התנהגות הגולשים. גוגל אנליטיקס וגוגל קונסול הם שני כלים מצוינים שאנחנו מאוד ממליצים לכל בעל אתר להשתמש בהם.ישנן הרבה אפליקציות SEO לחנויות שופיפיי בשוק שיכולות לעזור לכם לדעת מה רמת ה SEO בעמודי האתר וכמה שאנחנו ממליצים עליהן במיוחד:

    – Plug In SEO: אפליקציה דומה ל Yoast SEO של וורדפרס. משפרת את מערך ה SEO של החנות, מושכת מבקרים לאתר ומעלה את דירוג החנות בחיפוש.

    – SEO Pro: אפליקציה מצוינת לאופטימיזציה מתקדמת ל- SEO שלכם באתר

    – Smart SEO: אפליקציה לא יקרה שנותנת הרבה ערך ל- SEO של החנות

 

On-Page SEO

  1. מחקר מילות מפתח

    לפני שאתם מתחילים לבצע אופטימיזציה לתוכן שלכם, חשוב לזהות לאילו מילות מפתח יש את הרלוונטיות הגבוהה ביותר עבור המוצרים שלכם ואילו מילות מפתח ימשכו תנועה איכותית לחנות.כאשר אתם מבצעים את המחקר חשוב לשים לב לנפח החיפוש, CPC ודירוג מילת המפתח. כדי להתקדם, יש לבנות תמהיל ביטויים שיכלול גם ביטויי מפתח עם נפח חיפושים גבוה ותחרות גבוהה היכולים להזרים הרבה טראפיק לאתר אך יהיה קשה יותר בתחרות. גם ביטויי מפתח עם תחרות בינונית נמוכה ונפח חיפושים בינוני – כך תייצרו נוכחות רחברה תוצאות החיפוש תדחפו את האתר למעלה בתוצאות ותתמכו בביטוי התחרות.

  2. ביצוע אופטימיזציה לכתובת האתר

    – שמרו על URL קצר וקליט
    – כללו מילת מפתח רלוונטית
    – נסו להימנע ממילים לא רלוונטיות שעשויות לבלבל

  3. ביצוע אופטימיזציה לכותרות העמוד ותיאור התוכן בחיפוש (Meta Description)

    הכותרות ותיאורים הם חלק משמעותי בדירוג האתר שלכם. בעזרתם גוגל והגולשים יודעים מה התוכן שהם צפויים למצוא בעמוד. כתבו תיאורים מעניינים שימשכו את הגולשים להקליק על העמוד וכמובן כדאי לשלב מילות מפתח.

  4. אופטימיזציה לתיאורי המוצרים

    חלק זה הוא חלק חשוב מאוד ל- SEO של החנות שלכם. כאשר אתם רושמים את התיאור למוצרים בחנות, ודאו שאתם משתמשים במילות מפתח רלוונטיות, מילים נרדפות ומונחים קשורים למוצר. והכי חשוב תהיו ברורים ומפורטים ככל הניתן.

  5. אופטימיזציה ל ALT TEXT

    בסעיף הקודם ביצעתם אופטימיזציה לתיאור המוצר. בסעיף זה נבצע אופטימיזציה לתמונה עצמה באמצעות ALT TEXT. ALT TEXT  עוזר לגוגל להבין מה יש בתמונה כדי שיוכל לקדם גם אותה בחיפושים רלוונטים ולכן חשוב מאוד להשתמש במילות מפתח ולא לדלג על שלב זה.

  6. בלוג בחנות השופיפיי שלכם

    החלק הזה באופטימיזציה של החנות שלכם הוא חלק שתמיד צריך לתחזק. בלוג בחנות שלכם, ובמיוחד כזה שמקדם ביטויי "זנב ארוך" (Lond- Tail Queries) , ימשוך אליכם גולשים רלוונטים ויעלה את כמות מילות המפתח באתר שלכם (שכמו שאנחנו יודעים יש קורלציה ישירה בין כמות מילות המפתח לדירוג האתר).

אנחנו יודעים שזה נשמע כמו המון עבודה, אך היא עבודה משתלמת! ככל שה-SEO של האתר יהיה חזק יותר, כך יגיעו אל החנות יותר לקוחות ובפרט לקוחות רלוונטים.

בכתבה זו עברנו על החלקים בSEO  שנראים לעיניי הגולשים בחיפושים. בכתבה הבאה נעבור על צ'ק ליסט ל- SEO טכני, Off-Page SEO ועל תחזוקה שוטפת של SEO לאתר שאותם הגולשים אמנם לא רואים, אבל גוגל כן.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרי וורדפרס

מה זה Google Web Stories ? ולמה זה חשוב לSEO?

ביום אחד בלבד, יש מעל 500 מיליון צפיות בסטוריז. אין ספק שזאת אחת הדרכים המעודפות עלינו ב2023 לצרוך תוכן. אנשים אוהבים לראות סיפורים מתפתחים, אוהבים

chatgpt for wordpress
AI - בינה מלאכותית

ChatGPT לוורדפרס – ChatGPT for WordPress

ChatGPT לוורדפרס – התוסף מוסיף ווידג'ט לממשק הניהול של האתר ומאפשר למנהלים ליצור אינטראקציה עם ChatGPT ולקבל הצעות עריכה בזמן אמת, מה שהופך את תהליך

מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?
פרסום בגוגל ומנועי חיפוש

5 טיפים מנצחים לפרסום ב-google ads

מנוע החיפוש של גוגל הפך שם נרדף לאנציקלופדיה דיגיטלית. מעל ל-6 מיליארד חיפושים ביום תורמים לכך שמנוע החיפוש הפך לכלי פרסומי מבוקש בקרב בעלי עסקים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא