gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

שיפור יחס המרה באתרי אינטרנט: השיטה המוכחת ביותר!

תוכן עניינים:

יש לכם מוצר או שירות, החלטתם לקחת את העסק צעד דיגיטלי אחד קדימה ולבנות אתר, זה הצעד הנכון והחכם לעשות, אבל איך זה ישיג לכם יתרון?
איך מתבלטים בין מאות אתרים ומוצרים הדומים בחיצוניות לעסק שלכם, כיצד בעולם שעמוס בתוכן אפשר למצוא את הדרך ללב הגולש ומבלי לרוקן את הכיס?
על כל אלו נענה במאמר, מומלץ לקרוא היטב.

ובכן, התשובה הקצרה היא למכור ללקוחות כרטיסי מתנה או כמו שהם נקראים בהגהה המקצועית גיפט קארדס (Gift Cards).
אותם כרטיסים שהגולשים קונים מאפשרים להם אשראי בחנות/אתר/מוצר שלכם, בנוסף לעובדה שהם יכולים להעניק אותם לחברים או לבני משפחה – ברגע שיש גיפט קארד יש ביטחון.
ומהצד של בעלי העסקים, שלכם, לכרטיסי המתנה יש יכולת להגדיל את ההכנסות ולשפר את תזרים המזומנים על ידי שיפור של אחוזי ההמרה (CRO).
האופציה הזאת, של מכירת גיפט קארדס, מאפשרת מרחב נשימה לעסקים, קטנים וגדולים, לצלוח תקופות של משברים ותקופות קשות.
זה לא משנה אם יש לכם מסעדה, חדר כושר, מכון ספא, או מוצרים דיגיטליים כמו אתרים עם דמי חברות או קורסים מקוונים, תוכלו למכור Gift cards כדי להגדיל את המכירות גם במהלך האטה כלכלית, כי גם בתקופות משבר יש ימי הולדת וסיבות למתנות.
אחרי שהורדנו קצת את האווירה בואו נחזור לאופטימיות ונראה לכם כיצד בעזרת מכירה של אשראי באתר שלכם תוכלו להגדיל את תזרים המזומנים שלכם.
נציג לכם שלוש שיטות שונות שבעצמם מתפרשות על שלושה מוקדים שונים:

  • באמצעות WooCommerce
  • על ידי יצירה של טפסים פשוטים
  • בעזרת פלטפורמה חיצונית שמתאימה לכל אתר

בעלי חנות WooCommerce יש לנו מתנה בשבילכם!

אם אתם מוכרים מוצרים מוחשיים וכבר אתם אחרי השלב הראשוני של בניית חנות אינטרנטית בפלטפורמת Woocommerce, הלוא היא הפלטפורמה הפופולרית ביותר במסחר האלקטורני (ECommerce) כיום. בין אם זה אתם עסק עצמאי וקטן או עסק גדול ורחב ידיים, בכדי להקים חנות מקוונת אתם מוכרחים להכיר את הפלטפורמה Woocommarce.
על מנת שנוכל להתחיל תצטרכו להתקין את תוסף כרטיסי המתנה שנקרא PW Woocommerce, אחד מהתוספים הטובים ביותר שיש לפלטפורמת Ecommerce להציע, הוא מאפשר למכור כרטיסי מתנה בקלות וביעילות באתר שלכם. 

התקנתם? יופי אז בואו נתחיל!
לאחר שהפעלתם את התוסף, תצטרכו להכנס ללשונית מוצרים–>הוסף דף חדש (Product–>Add new) ליצירת גיפט קארד – בעמוד זה תחליטו על כותרת לכרטיס המתנה שלכם כולל תיאור.
לאחר מכן, עליכם לגלול למטה עד שתראה את החלק שכתוב נתוני המוצר (Product data), שם תבחרו באפשרות 'PW gift card' כסוג המוצר שלכם. מתחת לזה, תצטרכו להזין את הסכומים שהלקוחות יוכלו לבחור עבור הרכישות שלהם.
אחרי שפתחתם לכם כרטיס מתנה תגדירו לו תמונה, קטגוריה מוצר וכמובן לשמור או לפרסם.
הגולשים שיגיעו לאתר שלכם יוכלו לראות את הכרטיסים שהזנתם, לבחור סכום שבו הם מעוניינים ולשלוח את הכרטיס לעצמם או לחברים/ משפחה בתוספת של הודעת טקסט קצרה.
בכדי לשנות את הגדרות הכרטיס ולבדוק את ביצועיו תצטרכו לנווט ללשונית Pimwik Plugin ושם יופיע לכם העמוד PW gifts card, שם תוכלו לעצב את הכרטיס שישלח למייל, לבדוק ביצועים ולבדוק את הגדרות התוסף.

לא בעלי WooCommerece יש לנו מתנה גם בשבילכם!

לאלו מכם שלא מוכרים מוצרים ואינם זקוקים לחנות אינטרנטית מלאה וענפה, אלא בעלי שירות או דמי חברות, אתם יכולים להשתמש בדרך אחרת למכור כרטיסי מתנה – על ידי טופס פשוט וקל. קיום של חנות אינטרנטית אומנם לא חובה, אך בניית אתר וורדפרס ברשותכם היא הכרחית.
בסעיף זה נשתמש בתוסף WPForms, בלי קשר לגיפט קארדס זה התוסף המומלץ ביותר לבניית טפסים בוורדפרס אשר משתמשים בו לא פחות מ-3 מיליון אתרים. 

לאחר שהתקנתם והפעלתם את התוסף, תכנסו ל- WPForms–> Settings שם תצטרכו להזין תחילה את הקוד רישיון שלכם. תוכלו למצוא את הקוד בחשבון שלכם באתר של WPForms.
לאחר שהזנתם את הקוד והכל מתקדם כשורה, תעברו לעמוד WPForms–> Addons והתקינו את התוסף 'Form Templates Pack addon'.

הידד! עכשיו אתם מוכנים ליצור את הטופס של הגיפט קארדס. תגיעו ל- WPForms–>Add New כדי להפעיל את בונה הטפסים. טספים הם לא כל כך שונים מבני האדם, על מנת להתחיל לעבוד עליהם מוכרחים לתת להם שם. לאחר מתן השם לטופס הגיעו לאזור שנקרא ‘Additional Templates’ שם תמצאו את התבנית המתאימה לכרטיסי מתנה. טעינה קצרה והטופס עם כל השדות הדרושים יעלה – בעמודה השמאלית יתאפשר לכם להזין שדות נוספים, תוכלו גם לערוך או להסיר שדות וגם לשלוט במיקום של כל שדה. 

חשבתם שזה הכל? ממש לא, תוכלו לקבל תשלום של כרטיסי אשראי כבר בתוך הטופס בעזרת התוסף של PayPal ואחרים מאותו תחום, ולשלב את שדות התשלום כבר בטופס עצמו.
סיימתם ליצור את הטופס, אתם מרוצים ומאושרים, תעברו ללשונית Settings–> Confirmation וכל שנשאר לכם לעשות הוא לנסח את הודעת התודה שלכם לגולשים וסיימתם (את יצירת הטופס כמובן).
החלק האחרון בפאזל הוא הוספת הטופס לאתר שלכם, למזלכם התוסף WPForms מקל מאוד על פעולה זו. עליכם ללכת לעריכת הדף בו תרצו לשלב את הטופס, שם תצטרכו להוסיף את האזור של ה-WPForms לעורך התוכן, ולבחור את הטופס שיצרתם בתפריט שנפתח לכם. ברגע שבחרתם את הטופס שיצרתם תוכלו לשמור ולפרסם את העמוד שלכם, מרגע זה הטופס יופיע באתר שלכם ותוכלו להינות מהפירות.

בעלי אתרים בלי וורדפרס? יש לנו מתנה בשבילכם!

אתם אנשים פשוטים שלא אוהבים להסתבך, יש לכם עסק שהוא הבייבי שלכם ואתם אוהבים אותו כמו שהוא, יש פתרון גם בשבילכם.
לאתרים שלא נבנו בוורדפרס אבל עדיין בחרו להקים אתר חדש לעסק, יש תוסף מיוחד שנקרא 'Gift Up' שעוזר לכם למכור כרטיסי מתנה באתר שלכם באופן מקוון, לשלוח כרטיסי מתנה ללקוחות במייל או בדואר וקבלת כרטיסי מתנה באתר שלכם במובייל או בכל נקודת רכישה אחרת.
סוד קטן וכמוס, התוסף החיצוני הזה עובד גם על אתרי וורדפרס, ומאפשר לכם לשלם תשלום חד פעמי ללא כל דמי מנוי או דמי התקנה. את הכסף הם מרוויחים על ידי גביית עמלה של 3.49% עבור כל כרטיס מתנה שנמכר, מומלץ להעלות את ערך המוצרים שלכם באותם אחוזים וכך הלקוחות יספגו את העמלה ולא אתם.
הערה חשובה: בימים מטורפים אלה, של חוסר וודאות וחשש קיומי, Gift Up מוותרים על העמלה על מכירת כרטיסי המתנה הראשונים שלכם, עד סכום של 5,000$. 
לאחר שנרשמתם לתוסף, יצירה ועיצוב הגיפט קארדס נעשה באמצעות האפליקציה שלהם שהיא מאוד נוחה וקלילה לשימוש.
יצרתם את הכרטיס, עידכנתם את ההגדרות ואפילו הפתעתם את עצמכם בעיצוב, נשאר לכם רק להטמיע את הקוד באתר, לקבל קישור מארח לטופס כרטיס המתנה מהאתר של Gift Up והאופציה המדהימה והחשובה לשתף את הקישור בפלטפורמות המדיות החברתיות השונות.
זהו, עכשיו אתם מצויידים בידע נרחב לגבי כרטיסי מתנה שיקפיצו את העסק שלכם קדימה, יעזרו לכם להגדיל את נפח המחירות ובגדול יספקו למוצר שלכם ערך מוסף מהזווית של הלקוחות.

ראו גם: 4 צעדים לתכנון האתר המושלם

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרים

10 דוגמאות לסוגי אתרים נפוצים

בעידן האינטרנטי של היום שבו כל אחד יכול לפתוח אתר בקלות, בחינם או אפילו בכמה דולרים בודדים, מבינים כי בניית אתרים מקצועיים יכולה לתת יתרון

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא