gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

9 טיפים ליצירת אסטרטגיה מנצחת בלינקדאין!

תוכן עניינים:

לינקדאין היא הרשת החברתית המועדפת על בעלי עסקים, היא מציעה את כל היתרונות של רשת חברתית פלוס נוכחות גבוהה של אנשי מקצוע וחזון, יתרון למי שפועל במגזר B2B.

בלינקדאין נמצאים מעל 610 מיליון אנשים כאשר 303 מיליון פעילים על בסיס חודשי ו-40% על בסיס יום- יומי. 90 מיליון מתוך משתמשי הפלטפורמה הם בעלי השפעה בארגונים או מובילי דעה ברמה בכירה בעולם ו- 63 מיליון מקבלי החלטות.
97% ממשווקי B2B משתמשים בלינקדאין כערוץ הפצת תוכן ולינקדאין אחראית ל- 80% מה- B2B לידים מתוך הרשתות החברתיות.

עם נתונים כאלו אין ספק שכדאי להשקיע בשיווק ויצירת קשרים עסקיים באמצעות לינקדאין ולהכין תוכנית אסטרטגיות שתוביל את הדרך להצלחה והשגת המטרות. 

לקריאה נוספת, פיצ׳רים חדשים בלינקדאין שאתם רוצים להכיר!

בכתבה הקרובה ניתן לכם 9 טיפים מעולים ליצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת אך לפני כן חשוב להבין את האלגוריתם. 

איך האלגוריתם של לינקדאין עובד

  1. בוט AI עובר ובודק את התכנים שעולים ללינקדאין על מנת לוודא שמדובר בתוכן איכותי ולא ספאם.
  2. לאחר הבדיקה של הבוט, הפוסט מועבר לקהל ראשוני כדי לבחון את כמות המעורבות והעניין שהפוסט מעורר בהם. אם הקהל מגלה עניין מועט, סביר להניח שהפוסט לא יוצג לעוד הרבה אנשים. 
  3. במידה והפוסט עורר עניין וקיבל מספר סביר של לייקים/ תגובות / שיתופים האלגוריתם יבצע בדיקות נוספות לוודא שהתוכן באמת לא ספאם ושהתוצאות שהתקבלו הן אמינות עבור רשת הקהל של הדף. אם הפוסט עבר את בדיקות אלו, התוכן יוצג עבור משתמשים נוספים.
  4. אם לאחר שלבים אלו הפוסט ממשיך לעורר עניין ומעורבות, עורכים אנושיים מטעם לינקדאין יעברו על התוכן ויחליטו אם הוא ראוי לחיזוק והפצה לקהל רחב יותר.

9 טיפים ליצירת אסטרטגיה שיווקית מנצחת 

  • הגדירו את מטרות השיווק בלינקדאין 

שיווק בלינקדאין לא שונה משיווק בכל רשת חברתית אחרת. כאשר בונים אסטרטגיה שיווקית יש להגדיר את מטרות האסטרטגיה מראש- אתם צריכים לשאול את עצמכם למה בדיוק אתם משתמשים בלינקדאין ומה אתם מקווים להשיג מכך. אתם רוצים שהמטרות שאתם מגדירים יהיו מדויקות, ניתנות למדידה, ריאליות ולהגדיר פרק זמן עבור כל יעד.
דוגמה למטרות- הגדלת המודעות למותג, מעורבות עם קהל היעד, הגדלת כמות הלידים, הגדלת מכירות ועוד.

  1. דייקו את קהל היעד
    אחד הסודות הקריטיים להצלחת שיווק חברתי הוא הבנה מלאה של תחומי העניין, האינטרסים ומה מפעיל את קהל היעד שלכם והשתמשו בזה על מנת לעורר עניין ולהשפיע עליהם לנסות את המוצר או השירות שלכם. גם אם אתם פונים לקהל B2B, בסופו של דבר זה לא עסק שמחליט החלטות אלא מנהל ספציפי בחברה שמקבל את ההחלטה. לכן שאלו את עצמכם איזה מנהל יקבל את ההחלטה ומה תפקידו בכוח.
  2. שפרו את עמוד החברה/ הארגון
    דף חברה אטרקטיבי ואינפורמטיבי חיוני לכל עסק בלינקדאין. ודאו שהעמוד שלכם נראה מזמין לביקור של לקוחות וירטואלים ממש כפי שהייתם דואגים שהחנות הפיזית שלכם תיראה יפה ומושכת. כמו כן, זה בדיוק המקום להתפאר בהישגים/ פרסים שהחברה השיגה, בצוות העומד לרשותך ולהציג את ״מאחורי הקלעים״ של העסק.
  3. קדמו את עמוד החברה
    למרות שניתן להגיע לעמוד החברה באמצעות מילות מפתח, בלינקדאין צריך לתת ״דחיפה״ לעמוד כדי שיימצא על ידי אנשים נוספים. צריך לנצל את ההזדמנויות לקדם את הדף ולהפוך אותו לכמה שיותר גלוי עבור אנשים אחרים. לדוגמה- עובדי החברה יוסיפו את שם החברה בעמוד שלהם, לוגו באתר החברה שמוביל ישירות לעמוד הלינקדאין וכו׳.
  4. צרו ושתפו תוכן שימושי
    כמו בכל רשת חברתית אחרת, משתמשים עוקבים אחר עמודים שמעניינים אותם ונותנים להם ערך. שתפו בדף שלכם תוכן איכותי שקהל היעד שלכם מתעניין בו וכך תוכלו להגדיל את כמות העוקבים ובתקווה גם את כמות המעורבות בפוסטים.
  5. השתמשו באמצעים ויזואליים בתוכן שלכם
    למרות שלינקדאין היא לא פלטפורמה שמתמקדת בתוכן ויזואלי כמו אינסטגרם, תוכן ויזואלי תמיד ימשוך את העין יותר מאשר המון טקסט. כיום ליקדאין מעודדת לשתף סרטונים שמועלים ישירות לפלטפורמה מאשר שיתוף קישור המוביל לפלטפורמה אחרת כמו יוטיוב.
  6. תהיו פעילים בקבוצות בלינקדאין
    דרך נוספת שבאמצעותה ניתן להופיע בלינקדאין היא להשתתף בדיונים ושיחות בקבוצות בלינקדאין. זאת דרך מעולה להראות את המקצועיות והאמינות של החברה! תבחרו את הקבוצות שאליהם תרצו להצטרף בקפידה ולוודא ששם אכן מסתובב קהל היעד שלכם.
  7. תכללו את לינקדאין בקמפיינים שלכם
    כמו בכל רשת חברתית אחרת, ניתן להגדיל את החשיפה של העמוד באמצעות יצירת מודעות (ads). ללינקדאין יש יכולות מיקוד מעולות כך שתוכלו להבטיח שהמודעות יגיעו רק לקהל שהגדרתם.
  8. תחקרו את האנליטיקס של העמוד שלכם
    בסעיף הראשון ציינו שיש לבחור יעדים ומטרות לקמפיינים שהם ניתנים למדידה ולכן יש להקדיש זמן לבדוק ולבחון את ההתקדמות לקראת עמידה ביעדים אלו. וכמובן, במידה וההתקדמות לא מספקת, יש לבחון את האסטרטגיה ולשפר אותה.

לינקדאין היא פלטפורמה מעולה לשיווק הארגון או החברה שלך ויצירת קשרים עסקיים מעולים! קחו את הזמן להשקיע בעמוד החברה וליצור אסטרטגיה מנצחת. 

אין לכם זמן להשקיע בזה זמן? בשביל זה אנחנו פה! מוזמנים ליצור איתנו קשר ונעזור לכם להגשים את מטרות החברה ולצמוח!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
PPC ו- SEO - זוג משמיים
בניית מסע לקוח

תוכנת Hotjar – להבין באמת את הגולשים באתר

אחד המאפיינים הבולטים בשיווק דיגיטלי הוא היכולת למדוד את הפעולות שלנו וללמוד מהן – מה עבד טוב יותר ומה פחות. הכלי הפופולרי ביותר למדידת ביצועים

פיתוח מוצרים דיגיטליים

הקמת אתר וורדפרס – בעד ונגד

וורדפרס היא אחד הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים. וורדפרס משמשת כ- 30% מכלל האתרים הפעילים כיום, ויותר ממחצית מערכות ניהול התוכן (CMS) עובדות על וורדפרס.

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא