gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

הקמת אתר וורדפרס – בעד ונגד

תוכן עניינים:

וורדפרס היא אחד הפלטפורמות הפופולריות ביותר לבניית אתרים. וורדפרס משמשת כ- 30% מכלל האתרים הפעילים כיום, ויותר ממחצית מערכות ניהול התוכן (CMS) עובדות על וורדפרס. כמו כן, בכל יום שעובר נוצרים עוד 500 אתרי וורדפרס חדשים. מספיק כדי להתחיל לחשוב על הקמת אתר וורדפרס לעסק שלכם? אם עדיין לא השתכנעתם, כדאי לכם עוד על היתרונות של בניית אתר וורדפרס, וכן – גם על החסרונות. ככה תוכלו להגיע להחלטה הנכונה עבורכם:

בניית אתר וורדפרס – יתרונות

  • קל לשימוש – כנראה שזה יתרונה הגדול ביותר של וורדפרס, שמסביר מדוע היא הפלטפורמה הפופולרית בעולם. כן, זה ממש פשוט כמו שזה נשמע וכל בעלים האתרים, גם אלו ללא ידע טכנולוגי רב, יכולים לערוך ולתחזק את אתרי האינטרנט שלהם בעצמם. מעבר בין עיצובים או הוספת תכונות הוא פשוט ודורש לחיצה על כמה מקשים בלבד. יש גם פלאגינים שמאפשרים תכנית "גרור ושחרר).
  • ניתן להתאמה אישית – בפלטפורמות אחרות, נושא ההתאמה האישית הרבה יותר מסובך. בוורדפרס, יש לכם לפחות 47,000 פלאגינים שונים ואלפי ערכות נושא שיכולים לעזור לכם לבנות בדיוק את האתר שמתאים לדרישות שלכם, בין אם אתם מוכרים קורסים מקוונים, מקימים חנות מקוות, בעלי מגזין מקוון או כל עסק אחר. לרבים מהפלאגינים וערכות הנושא יש גרסאות חינמיות חזקות וטובות ממש כמעט כמו אלו שבתשלום.
  • ידידותי ל – SEO- הפלאגינים של וורדפרס מיועדים לפשטות ולמטרות SEO (קידום אורגני). יש אנשים שמתקשים עם קשה עם תגיות מטה ותיאורים. וורדפרס עוזרת להבין את התגיות האלו ולהשתמש בהן בצורה הטובה ביותר. היא גם מורה מעולה לכל מה שקשור לאופטימיזציה, והיא גם תעזור להסביר אילו מילים וביטויים הם הטובים ביותר עבור החיפוש במנועי החיפוש. בדרך זו יותר אנשים יכולים למצוא את התוכן שלכם וליהנות ממנו.
  • זול – הקמת אתר וורדפרס זולה למדי, וזאת מכיוון שוורדפרס היא פלטפורמה חופשית לחלוטין ואפשר להתקין אותה על השרת שלכם ללא כל עלות.
  • ביצוע – וורדפרס מעוצבת עם קוד מינימלי עם PHP. זה מאפשר לאתר שלכם להיטען במהירות.

בניית אתרים בוורדפרס – חסרונות

  • בעלות – בגלל שוורדפרס היא פלטפורמת  קוד פתוח ללא תשלום – אין לכם שליטה על הפיתוחים העתידיים. משמעות הדבר היא כי יכול להיות מקרה של עדכון שישנה או יסיר פונקציות או סגנון שדווקא אהבתם. ולכן אין מה לעשות בנידון.
  • עדכונים – נושא מרכזי אחד המשפיע על אתרי וורדפרס הוא אבטחה. בעוד שוורדפרס, וקהילת המפתחים שלה, טובים בשמירה על המערכת מעודכנת, האתר מאובטח בדיוק כמו הגרסה המותקנת באתר שלכם. יותר מדי בעלי אתרים אינם מצליחים לעדכן את האתר שלהם באופן קבוע, וזה יכול ליצור חורים באבטחה שהאקרים יכולים לנצל.
  • תוכן של צד שלישי – בעוד שרוב הפלאגינים מתוכננים על ידי מפתחים מקצועיים, לא כולם באיכות טובה. רוב הזמן זה לא מזיק, אבל במקרים מסוימים, זה כן יכול להזיק לאתר שלכם. הקוד של הפלאגינים או של ערכות הנושא עשוי להתנגש עם אחרים, לשבור את האתר שלכם או סתם לנפח אותו. האחרון יכול להפחית את מהירות האתר, מה שקרוב לוודאי יגרום לירידה בדירוג האתר בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים.

האם הקמת אתר וורדפרס מתאימה לעסק שלכם?

אין מה לומר – היתרונות בשימוש בפלטפורמה עוצמתית זו, משכנעים מאד. אמנם יש גם כמה חסרונות, אבל ניתן לתקן אותם די בקלות או להימנע מהם כליל, עם עזרה של חברה מקצועית לבניית אתרים בוורדפרס. יש סיבה לפופולריות של וורדפרס. עם קלות השימוש, מגוון הפלאגינים וקהילה מפתחים משגשגת, זו יכולה להיות הפלטפורמה שתניע את העסק שלכם להצלחה.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום ברשתות חברתיות

מה שחשוב לדעת על קידום ממומן בפייסבוק

השינויים שפייסבוק הכריזה עליהם כבר בשנה שעברה הביאו למצב חדש בתחום הקידום. בהכללה אפשר לומר שכעת פייסבוק מתעדפת קידום ממומן, והיא עושה זאת במידה מסוימת

מהם ביטויי זנב ארוך ומדוע הם כה חשובים לבניית אסטרטגיית תוכן?
בניית אתרים

סוגי אתרים באינטרנט שחשוב להכיר

הרעיון של רשת תקשורת עולמית החל להתגלגל כבר בשנות ה-60 של המאה הקודמת. ה-World Wide Web, ובקיצור ה-WWW או פשוט האינטרנט, הושק לראשונה לציבור בכל

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא