gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך לבחור חברה לבניית אתרים: כל מה שחשוב לשאול

תוכן עניינים:

הקמת עסק היא תהליך מורכב, לכן טבעי שתרצו להיעזר באנשי מקצוע כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולהתחיל ברגל ימין. חברות ובעלי עסקים רבים מבינים היום את הצורך בבניית אתר מקצועי שתואם את המטרות והצרכים שלהם. בניית אתר היא משימה קריטית לעסקים שמתנהלים באופן מוחלט באונליין, שם סביר להניח שימכרו את מרכולתם, אך היא גם חשובה לעסקים אשר מתנהלים באופליין ובאונליין במקביל ואפילו לבעלי עסקים שכל הפעילות העסקית שלהם מתרחשת מחוץ לאינטרנט.

יש סוגים רבים של אתרים וכן פלטפורמות שונות, שעליהן ניתן להקים את האתר. המומחיות של חברה טובה לבניית אתרים תהיה לעשות את ההתאמה של האתר לצורכי העסק. מה חשוב לשאול חברה לבניית אתרים? בכתבה הבאה:

10 שאלות שחשוב לשאול חברת בניית אתרים

1. על איזו פלטפורמה כדאי לי להקים את האתר?

יש פלטפורמות שונות, הפופולריות שבהן: וורדפרס, שופיפיי, וויקס ומגנטו. לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה והיא מתאימה יותר לאתרים מסוימים יותר מאשר לאחרים. כך למשל, אם אתם צריכים אתר תדמיתי, מומלץ לבצע בניית אתר בוורדפרס. לעומת זאת, אם אתם מקימים אתר סחר, ברוב המקרים הפלטפורמה שתתאים לכך תהיה שופיפיי מכיוון שהיא פלטפורמה ייעודית לבניית אתר מכירות. חשוב לשקף לחברה הבונה את האתר את המטרות שלכם ולבקש התאמה ספציפית של פלטפורמה.

2. האם אקבל סקיצה של האתר לפני פיתוח?

קבלת סקיצה של האתר מאפשרת לכם לחוות את חוויית המשתמש ולבחון את העיצוב. זה דבר חשוב שרוב החברות מבינות אותו ומאפשרות ללקוח לראות סקיצה. עם זאת, ייתכן ואפשר לוותר על קבלת סקיצות בבנייה של דף נחיתה, מיני סייט וכדומה, ובכך לזרז את תהליך הבנייה ואף להוזיל אותו.

3. אפשר לדבר עם המעצב של האתר?

זו אולי אחת השאלות החשובות ביותר שעליכם לשאול. מרבית הגלישה מתבצעת היום מהמובייל, ולכן חשוב לוודא שהאתר רספונסיבי ומותאם מבחינה עיצובית ופיתוחית לכל מסך – מחשב, טאבלט וסמרטפון. מה גם, שגוגל מעדיפה אתרים רספונסיביים ומדרגת אותם גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

4. האם האתר שלי יהיה מותאם לקידום אורגני?

הקידום האורגני של אתר במנועי החיפוש, בדגש על גוגל, הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר לפיתוח וקידום העסק. את הקידום השוטף תעשה כמובן חברה לקידום אתרים, אבל כבר בשלב בניית האתר ניתן לברר האם החברה יודעת להטמיע בפיתוח רכיבים אשר יעזרו בהמשך בקידום האורגני שלו.

5. האם התחתנתי עם החברה שבנתה לי את האתר?

או במילים אחרות – האם אתם מחויבים להמשיך ולעבוד עם החברה שבנתה לכם את האתר לצורכי תחזוקה שוטפת? בעיקרון, אתם לא חייבים, האתר שלכם ואתם יכולים לבחור עם מי לעבוד לצורך תחזוקה וקידום האתר. עם זאת, מקובל שהחברה שבונה את האתר נותנת אחריות לתקופה של חצי שנה עד שנה ובזמן הזה היא המתחזקת הבלעדית של האתר.

6. האם יהיו לי הוצאות נוספות מלבד התשלום לחברה לבניית אתרים?

זו שאלה שמונעת אי נעימויות כשמגיע החשבון בסוף. חשוב לוודא את כל מרכיבי התשלום – לחברה הבונה את האתר, לשירותי האחסון, לרכישת הדומיין ועוד. אם ישנן כמה אפשרויות של מחירים בקשו לדעת מהן ומה ההבדלים ביניהן, כדי לקבל את ההחלטה שהכי מתאימה לכם.

7. האם אוכל לעדכן את האתר לאחר בנייתו?

למעשה, השאלה היא האם אתם בונים לי אתר סטטי או דינמי. חשוב שתגדירו בשיחה מול בונה האתרים מה תדירות העדכון שאתם צופים לאתר ותבינו מה נכון לכם. כמובן, שככל שתדירות העדכונים גבוהה מומלץ לבקש אתר דינמי, שיאפשר לכם לבצע שינויים בעצמכם בהמשך.

8. כמה זמן ייקח לכם לבנות את האתר?

בניית אתר יכולה לארוך שבועות בודדים ועד חודשים ספורים. במקרה הזה, ברוב המקרים הדבר דווקא תלוי בלקוח ופחות בחברה. ככל שמגיעים מגובשים יותר ועם ציפיות ברורות, קל יותר לחברה לבנות אתר לשביעות רצון הלקוח. לכן, גם מהסיבה הזאת, חשוב לתאם ציפיות.

9. האם הגולשים יוכלו לשתף לינקים מהאתר שלי?

הרשתות החברתיות תופסות מקום מרכזי יותר בחיינו, חשוב לבקש מהחברה שמקימה את האתר שלכם, ליצור כפתורים לשיתוף דינמי באתר – לפייסבוק, אינסטגרם, מייל וכדומה. לא כל חברה תציע זאת, ולכן זה משהו שכדאי לבקש באופן יזום.

10. מה החבילה כוללת חוץ מבניית האתר?

מה החבילה הטובה ביותר שתוכלו לסגור עם החברה שתבנה את האתר שלכם? לא כדאי להסתפק בבנייה של האתר, אלא לבקש תוספות כמו התקנת גוגל אנליטיקס, הוספת כפתורי שיתוף, פתיחת חשבון אדוורדס בגוגל ופתיחת חשבונות מייל עם הדומיין של העסק שלכם.

איך לבחור חברה לבניית אתרים - סיכום

כשאתם באים לבחור חברה לבניית אתרים כדאי שתשימו לב לפרמטרים חשובים: הפלטפורמה עליה מוקם האתר, החבילה אותה מציעה לכם החברה, השירות שהיא מציעה לאחר הבנייה, יכולות העיצוב והפיתוח וההתאמה לקידום אורגני. החברים כאן ב- GemPlan ישמחו להציע לכם שירות מקצועי בבנייה, תחזוקה וקידום אתרים, ולא פחות חשוב – יעשו זאת עם חיוך 🙂

יכול לעניין אותך גם:

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום בדיגיטל
פיתוח מוצרים דיגיטליים

איך ליצור אתר אינטרנט?

אם אתם בעליו של כל עסק שהוא, ועדיין אין לכם אתר אינטרנט, אתם באמת צריכים לשקול בניית אתר וורדפרס. ולמה כדאי לכם ליצור אתר עסקי?

פרסום ברשתות חברתיות

פרסום בלינקדאין ב- 2021

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת החברתית המובילה בעולם העסקי. היא הוקמה ב- 2003 וביססה את עצמה כפלטפורמת שיווק יעילה עבור קהלי יעד מקצועיים . לינקדאין משמשת

קידום אורגני SEO
בניית אתרים

4 צעדים לתכנון האתר המושלם

חשיבות תכנון האתר לפני הקמתו כשמהנדס בונה בניין הוא מקדיש את מירב המאמצים לבניית תוכנית עבודה מושלמת כך שסיכויה להיכשל יהיו נמוכים. הרי, שאם המהנדס

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא