בניתם קמפיין בפייסבוק או בגוגל, בשביל לייצר לידים איכותיים לעסק. ייצרתם מודעות מעולות, בחרתם ביטויי מפתח מובילים או שטרגטתם קהל בקפידה. עכשיו רק נשאר- בניית דף נחיתה. עמוד הנחיתה הינו קריטי לקמפיין, הוא "הפנים" של העסק שלכם, לכן הוא צריך להיראות טוב וטוב מאוד.
כיצד מייצרים דף נחיתה מנצח? בסדרת כתבות זו נציג פרקטיקות מומלצות לדף נחיתה מוביל.
בתור התחלה, אילו 4 הדברים הבסיסים שצריך לוודא שעשיתם בעת בניית דף נחיתה
האלמנטים הקריטיים עבור בניית דף נחיתה איכותי
קיימים כל מיני סוגים של דפי נחיתה, עיצובים שונים, קריאה שונה לפעולה וכן הלאה, אך רוב דפי הנחיתה מורכבים מהאלמנטים הבאים:
– כותרת וכותרת משנה: ענייניות, מושכות ודומות למודעה שהובילה לעמוד הנחיתה
– תיאור קצר: 2 שורות, טקטס גדול יחסית בצד שמאל- אם דף הנחיתה בעברית
– טופס צור קשר: המטרה לשמה הדף קיים, יפה ברור מתומצת (ארחיב בהמשך), ומצד שמאל במידה ודף הנחיתה בעברית – הדבר השני שהגולש יקרא לאחר הכותרת
– ויזואלים עיצוביים: תמונה, או וידאו המתאר את השירות
– ויזואלים פרקטיים: סימון של אבטחה, תו איכות וכדומה שיאשר כי העסק שלכם לגיטימי ובעל רמת האבטחה הנדרשת.
פחות זה יותר
כמה שזה נשמע קלישאתי, ככה זה נכון לגבי בניית דף נחיתה נכון. האינטרנט עמוס במידע אינסופי, אין למה להעמיס על המשתמש יותר. תמצתו את השירות המוצע למשתמש למספר משפטים, אותם תפזרו בין הכותרת לתיאור הקצר. ניתן להרחיב בצורה יצירתית כמו סרטון וידאו או לינק לעמוד הסברים מפורט.
עמוד צור קשר ענייני ומכוון למטרה
אותו כלל המוזכר לעיל, תקף לטופס צור הקשר בעמוד הנחיתה. אתם רוצים לייצר רשימת תפוצה של מיילים? מעוניינים שישאירו טלפון שתוכלו לחזור אליו? עדיף להיסגר על מטרה ספציפית ולא לבקש מהמשתמשים יותר מדי פרטים, שכן אף אחד לא אוהב לנדב יותר מדי מידע על עצמו. בקשה למילוי טופס ארוך, ירתיע את המשתמשים העצלים. מה כן צריך לעשות:
– שם + שם משפחה באותו תא
– טלפון או אי מייל בהתאם לפעולה הרצויה (עדיף לא לבקש גם וגם אלא אם כן זה קריטי)
– אם זה הכרחי ורלוונטי למוצר שאתם מציעים: מיקום, מין, גיל וכדומה. פרטים אילו מומלץ לבקש אך ורק אם זה עניין של רלוונטיות. למשל, אם אתם מנהלים רשת חנויות ותרצו שהחנות הקרובה ביותר למשתמש תחזור אליו בטלפון.
הוסיפו הצעה והדגישו אותה
המטרה של דפי נחיתה הינה לייצר באז ולמשוך משתמשים על ידי הצעה אטרקטיבית או מבצע. הקפידו להדגיש את אותה הצעה או מבצע, הן במודעות שמובילות לדף הנחיתה ובעמוד הנחיתה עצמו- מומלץ בכותרת או בכותרת המשנה. לא סגורים איזה הצעה כדאי להציע? צרו מספר דפי נחיתה שונים, לכל אחד הצעה משלו, ובחנו בעזרת כלי הA/b Testing Tool איזו הצעה עובדת הכי טוב.
בניית דף נחיתה הינה קריטית להליך רכישה מושלם. עמוד הנחיתה מייצג את העסק שלכם והוא צריך להיראות טוב, להציע הצעה משכנעת וברורה, ולהעניק חוויית משתמש הכי טובה שאפשר למי שמגיע אליו. לא סגורים איך לייצר דף נחיתה? צרו איתנו קשר עוד היום. אנו בחברת ג'אם פלאן מומחים לבניית דפי נחיתה מנצחים, יצירת קמפיינים מובילים, ובניית אתרים רספונסיביים מעוצבים, הן למובייל והן לדסקטופ. צרו איתנו קשר עוד היום.