SEO (Search Engine Optimization) הידוע גם כ "קידום אתרים אורגני" הוא אחד הכלים היעילים ביותר לקידום חברות ומהווה חלק בלת נפרד ממערך השיווק של החברה. בעזרת SEO חזק מגיעה תנועת משתמשים לאתר וניתן להגיע לקהל יעד רחב ורלוונטי למטרות שלכם .SEO טוב מתורגם אחר כך ללקוחות משלמים.
אם הידע שלכם מעט חלוד או חסר בנושא, זאת בדיוק הכתבה בשבילכם.
תכינו דף ועט כי אנחנו יוצאים לדרך!
עובדה מספר 1: 50% מהעבודה על SEO היא Off Page
זה אולי יפתיע אתכם, אך כל המאמץ והזמן שאתם משקיעים על יצירת דפי תוכן מהווה רק 25% מדירוג של האתר בגוגל. האמת היא שאת רוב המאמץ אתם צריכים להשקיע "מאחורי הקלעים" של האתר. לדוגמה- יצירת קישורים פנימיים בתוך האתר או לינקים של התוכן שלכם באתרים שמדורגים גבוה בגוגל.
עובדה מספר 2: העמודים עם הדירוג הגבוה ביותר בגוגל מכילים בממוצע 600-1500 מילים
תוכן איכותי וארוך הוא התוכן המועדף על גוגל. כאשר יש תוכן איכותי, המשתמשים יישארו זמן רב יותר באתר וכנראה שהתוכן ישותף בתדירות גבוהה יותר.
כשזה מגיע לסטטיסטיקות ב SEO, אם אתם רוצים להיות בין עשרת העמודים הראשונים בגוגל במילות המפתח המועדפות עליכם, תכתבו כתבות ארוכות יותר והקפידו לשמור על תוכן איכותי ואינפורמטיבי.
העדיפות היא לכתבה יותר אינפורמטיבית מאשר ארוכה, אך אם יש אופציה לעשות את שניהם, אז למה לא?
עובדה מספר 3: 40% ממשתמשי האתר ינטשו בעקבות טעינה איטית
לפי הסטטיסטיקה , 4 מתוך 10 משתמשים ינטשו את האתר במידה והוא לא נטען תוך 3 שניות ו-47% ינטשו את האתר אם הוא לא נטען תוך 2 שניות!
נשמע מופרך?
בעולם של היום, אנשים מחפשים שהכל יהיה מהיר, ושהכל ימצא בהישג יד. אם המידע שהם רוצים להשיג מהאתר שלכם לא יגיע אליהם מהר- הם בקלות יעברו לאתר אחר שיספק להם את התשובות.
השקיעו את המאמץ והכסף כדי לשפר את מהירות האתר שלכם כדי שייטען מהר ותוכלו לראות שההשקעה תשתלם.
עובדה מספר 4: ב- SEO המובייל קודם לכל.
הקשיבו לנתון הבא- 51% מהאנשים מגלים עסקים חדשים מהסמארטפונים שלהם ופה אתם חייבים לוודא- האם האתר שלכם הוא Mobile Friendly?
מעבר לכך שיותר אנשים יוכלו להיחשף ולהגיע לאתר שלכם, גם גוגל ישמח מאוד וכאשר האתר שלכם יהיה מהיר ונגיש במובייל, כך גם דירוג ה-SEO שלכם יעלה.
עובדה מספר 5: יותר מסוג אחד של תוכן
עובדה שאולי תפתיע רבים, אבל רק 20% מ- 10 האתרים המצליחים ביותר באינטרנט הם אתרי תוכן המכילים מלל וסרטונים. האתרים המצליחים ביותר בעולם הם דווקא אתרים פונקציונליים (לרוב אתרי איקומרס) כמו אמזון ואי-ביי. שני היוצאי דופן ברשימת עשרת האתרים המובילים בגוגל הזאת הם ויקיפדיה ויוטיוב שהם מבוססי תוכן ולא קניות.
עובדה מספר 6: ל- 120 מיליון בתים בארה"ב כבר היה רמקול חכם ב-2020
חיפושים קוליים הם לגמרי הדור הבא של SEO ואם האתר שלכם לא ערוך לזה – זה בדיוק הזמן להתחיל. טכנולוגיית קול עשתה קפיצת מדרגה בחמשת השנים האחרונות והיא לא מתכוונת לעצור, לכן יש חשיבות רבה לאופטימיזציה של חיפושים קוליים באתר שלכם.
עובדה מספר 7: 70% מהמשתמשים מעדיפים תוצאות אורגניות
כן, כמו שקראתם. רק שלושה משתמשים מתוך עשרה מקליקים על המודעות הממומנות של גוגל. זה נתון משוגע ורק מוכיח את החשיבות הרבה שיש ל-SEO והצלחה אורגנית.
עובדה מספר 8: המשתמש הממוצע מבזבז פחות מדקה בתוצאות החיפוש בגוגל
למה זה אמור לשנות לנו? אנחנו מבינים את החשיבות הרבה שיש ל SEO כאשר אנחנו מודעים לכך שלמרות שיש מיליוני תוצאות בגוגל, המשתמש הממוצע מבזבז בקריאת התוצאות פחות מדקה! מה זה אומר לנו? שהתוצאה האורגנית שלכם, הכותרת והתיאור, חייבים לבלוט כבר בעמוד תוצאות חיפוש ולגרום לגולש להקליק דווקא לאתר שלכם.
עובדה מספר 9: ישנם 3.8 מיליון חיפושים בגוגל כל דקה!
גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר בעולם ואין עוד מנוע חיפוש שמשתווה לכוח ולהצלחה שיש לו. ישנם המון טרנדים שבאים והולכים, אבל גוגל כאן כדי להישאר. בשביל שהחברה שלכם תצליח, אסטרטגיית SEO בגוגל היא אחד מהמהלכים החכמים ביותר שתוכלו לעשות.
עובדה מספר 10: גוגל השקיעה מעל 3.9 מיליארד דולר ברכישות אינטליגנציה מלאכותית
כדי להבין לאן העולם מתקדם ניתן לראות מה המהלכים של גוגל, באילו חברות היא משקיעה ואיזה מחקרים נעשים. ב 2018 גוגל השקיעה מעל 3.9 מיליארד דולר בחברות המובילות באינטליגנציה מלאכותית וניתן להבין שהולך להיות לכך תפקיד משמעותי באלגוריתם החיפוש בעתיד.
10עובדות אלה נותנות לכם לפחות 10 סיבות מצוינות להבין את חשיבות ה-SEO ונקודות מפתח כדי למקסם את התוצאות מאפיק זה.
רוצים להגדיל את רווחיות החברה באמצעות SEO – דברו איתנו