gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

SEO  צ'קליסט לחנויות שופיפיי- חלק ב'!

תוכן עניינים:

בכתבה הקודמת חילקנו את הצ'קליסט ל- SEO עבור חנויות שופיפיי ל-5 חלקים:

  1. SEO  כללי לאתר
  2. On-Page SEO
  3. SEO טכני
  4. Off-Page SEO
  5. תחזוקה שוטפת של האתר

לאחר שביצענו אופטימיזציה לשני החלקים הראשונים, שהם גם החלקים שנראים לעיניי הגולשים, נבצע אופטימיזציה גם ב"מאחורי הקלעים".

לקריאת החלק הראשון של SEO  צ'קליסט לחנויות שופיפיי, הקליקו על הלינק>> https://bit.ly/37j0my4

ויאללה ממשיכים!

 

SEO  טכני

  1. צרו תפריט ניווט ידידותי ל- SEO

– העדיפו תפריט ברור וקל לשימוש
– ארגנו וסדרו את המוצרים שלכם בצורה שיהיה לגולשים נוח להבין מה נמצא איפה ולהגיע בקלות
– הקפידו שהתפריט יהיה עקבי בכל העמודים
– וידאו שהמשתמשים יכולים ליצור קשר עם החברה בקלות – הוסיפו אפשרות ליצירת קשר בתפריט

תפריט ידידותי ל SEO ישפיע על הדירוג שלכם בגוגל ובנוסף ייצור חווית משתמש טובה יותר באתר שלכם.

  1. מנפו קישורים פנימיים

קישורים פנימיים בתוך האתר יעזור לכם להשיג מספר דברים:

– הם תורמים למשתמשים לנוע בתוך האתר
– משאירים את המשתמשים זמן רב יותר בחנות
– קישורים פנימיים עוזרים לעכבישי הרשת ( הסריקה של מנועי החיפוש) להבין את מבנה האתר
– הם מעלים את דירוג הדפים של החנות ברשת

  1. הוסיפו ביקורות

ביקורות חיוביות ודירוג לפי כוכבים למוצרים שלכם יכולות להניע גולשים להקליק על המוצר או לרכוש את המוצר.

תוכלו להוריד את התוסף המתאים מתוך החנות של שופיפיי ולהטמיעו באתר. מעבר לצפייה בביקורות, האפליקציה שולחת מידע לגוגל וכמות הכוכבים הצהובים שיש למוצר שלכם, יופיע ביחד עם תוצאות ה-SERP  שלכם.

זה בהחלט יכול לשפר את ה CTRs של האתר ולהניע יותר לקוחות לחנות שלכם.

 

Off-Page SEO

  1. צרו לינקים שמובילים לחנות השופיפיי שלכם

זה כנראה החלק המאתגר ביותר של ה SEO.

המטרה שלנו היא ליצור כמה שיותר לינקים שיובילו לחנות שלנו מאתרים אחרים הנחשבים אמינים בעיניי גוגל. ככל שיהיו יותר לינקים שיובילו לחנות, כך גם האתר שלכם ייתפס "אמין" יותר בעיניי גוגל והדירוג שלו יעלה.

למה זה החלק המאתגר ביותר? כיוון שאין לנו שליטה על איזה לינקים אתרים אחרים בוחרים לשים באתר שלהם.
למרות זאת, יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לדרבן בעלי אתרים אחרים לשים לינקים לאתר שלכם:

– צרו תוכן איכותי שאתרים אחרים ירצו לשים לינק לאתר שלכם.
– הכניסו את המוצרים שלכם למדריכים באתרים אחרים או המלצה על מוצרים.

 לדוגמה: הכניסו את המוצרים שלכם לכתבה באתר אחר שעוסקת ב-10 המתנות הכי טובות לחגים.

-השתתפו בכתבות אירוח באתרים רלוונטים. לדוגמה: אתר שמוכר מוצרי טקסטיל לבית יכול להתארח בכתבות באתרים גדולים כמו YNET על טיפים לעיצוב הבית.

כל שתרחיבו אופקים ותיצרו קשרים עם אנשים ועמודים רלוונטים בתחומכם- זה יתרום לדירוג החנות.

  1. השקיעו ביחסי ציבור

כפי שכתבנו בסעיף הקודם, בניית קשרים אישיים ובניית מערך יחסי ציבור תתרום רבות לדירוג האתר שלכם בגוגל באופן ישיר ובאופן עקיף.

באופן עקיף- תוכלו ליצור מעגל שבו אתרים אחרים ממליצים על החנות שלכם בעוד החנות שלכם ממליצה על אתרים אחרים.

באופן ישיר- מערך יחסי ציבור חיובי וטוב, יאפשר לכם להיכנס לכתבות שהתפוצה שלהן מאוד רחבה, תוכניות טלוויזיה, משפיעני רשת ועוד.

 

תחזוקה שוטפת של האתר

  1. בדקו את האתר באופן שוטף

במהלך הזמן, האתר והחנות שלכם ישתנו. אתם תוסיפו ותמחקו דפים, תעדכנו מילות מפתח רלוונטיות ותבצעו שינויים בהתאם לדירוג שלכם טובות במנועי החיפוש. ניתוח הנתונים מאפשר לכם לשפר את העמודים הזקוקים לחיזוק, להבין אילו מילות מפתח עובדות טוב יותר עבור האתר ואילו מוצרים מעניינים ונמכרים יותר.

  1. תקנו לינקים שבורים

זוכרים שיצרנו לינקים פנימיים באתר שלנו? מעולה.

כאשר אנחנו מוחקים עמודים/ מוצרים בחנות , אנחנו עלולים ליצור מצב שיצרנו לינק לא פעיל מעמוד אחר הקשור אליו.

מעבר לכך שזה גורם לחוויית משתמש לא טובה וחוסר מקצועיות,  גוגל מורידה דירוג לאתרים עם לינקים שבורים כיוון שהאתר נתפס כלא פעיל או לא מתוחזק.

  1. עקבו אחר הדאטה של האתר

ככל שיותר אנשים יכנסו לאתר, יעברו בין העמודים וירכשו מוצרים או יבצעו אינטרקציה כלשהי עם האתר, כך כלי האנליטיקס שלכם יאספו יותר מידע כמו התנהגות המשתמשים באתר, מאיפה הם הגיעו, באילו עמודים נשארו יותר זמן וכו'.

הסיקו מסקנות מתוך הנתונים הללו- אילו מילות מפתח עובדות יותר טוב, מאיזה לינקים המשתמשים הגיעו, איזה תוכן מעניין את הגולשים ועוד.

בהתאם למסקנות תוכלו ליצור אסטרטגיה טובה עבור האתר, להוסיף תוכן איכותי, לשנות את מילות המפתח ולשפר את מערך ה- SEO של חנות השופיפיי שלכם.

 

לסיכום:

יצירת מערך SEO והתחזוקה שלו היא דרך מצוינת להוריד את עלויות גיוס הלקוחות בטווח הארוך. ככל שתשקיעו יותר- כך בעתיד תראו תוצאות טובות יותר.

ללמוד את הבסיס של שופיפיי SEO ולפעול על פי הצ'ק ליסט יכול להוות את ההבדל בין דירוג בינוני לדירוג גבוה בגוגל, בין CTR בינוני ל CTR  גבוה ובין משתמשים שנכנסים לאתר לבין לקוחות משלמים וחוזרים.

מרגישים שהגיע זמן לקחת קדימה את נושא ה SEO ולשפר את ה ROI?
דברו איתנו

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים אורגני – SEO

מתי מתחילים לראות ROI מההשקעה ב- SEO?

אתם עדיין לא בטוחים למה כדאי לכם להשקיע כסף בחיזוק ה- SEO של החברה שלכם? השקעתם כסף ב- SEO ואתם תוהים מתי ההשקעה תתחיל לחזור?

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא