gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אתרים אורגני - SEO

אנחנו חברת קידום אתרים שמתמחה בהשגת תוצאות. אנחנו רוצים לעזור לכם להגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלכם על ידי שיפור הדירוג של האתר שלכם בתוצאות החיפוש, תוך התחשבות בצרכים שלכם, בתקציב שלכם וביעדים שלכם.

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

נוכחות רחבה

קידום אתרים איכותי מאפשר לייצר נוכחות רחבה ברשת החיפוש – בדגש על גוגל ובכך ממצב את החברה כמומחית בתחומה ותורם להעצמת תפיסת המותג בשוק תחרותי.

אייקון דולר

לידים איכותיים (ROI מנצח)

אחוז ההמרה מגולש לרכישה / ליד המגיעים מקידום אורגני הינו הגבוה ביותר בהשוואה לאמצעי שיווק דומים. עלות הליד מצד שני נשארת קבועה ולא עולה.

בכל שלבי הפאנל

81% מהאנשים מבצעים לפחות 5 חיפושים שונים לפני שמקבלים החלטה. קידום אורגני כחם יאפשר לכם להיות בכל שלבי הפאנל – מרגע ההתענינות ועד לקבלת ההחלטה

ניהול משברים

במצבים בהם מתפרסם תוכן שלילי אודות החברה, כמו כתבה או חוות דעת, קידום אורגני הוא הדרך היעילה ביותר לדחוק תוכן זה מתוצאות החיפוש הראשונות ולתת חלופות תוכן איכותיות במקומו.

איך חברת קידום אתרים בגוגל יכולה לעזור לך להגדיל את החשיפה?

מחקרי שיווק רבים שנערכו בשנים האחרונות הראו שגולשים מחפשים את המוצר או השירות שברצונם לקנות קודם ברשת החיפוש. 75% מהחיפושים היו בגוגל ו- 70% מהמחפשים בחרו בתוצאות האורגניות (ולא במודעות) הנמצאות בעמוד התוצאות הראשון.

קידום אורגני במנועי החיפוש הוא עבודה ארוכת טווח, שמבטיחה נוכחות תמידית ברשת החיפוש, כדי להיות שם כשהלקוחות הפוטנציאליים יגיעו ויחפשו משהו שהחברה שלכם יכולים להציע להם. ענפים רבים נחשבים לתחרותיים במיוחד והבולטות של חברה זו או אחרת מושגת בפעמים רבות בזכות עבודה מעולה של חברת קידום אתרים אורגני. 

כמו כן, קידום אורגני מתמקד בתוכן איכותי, שמטרתו להפוך את החברה לאוטוריטה בתחומה. קידום אתרים מתאים גם לחברות ששואפות לדייק את הלידים / הקונים המגיעים אליהם, להפוך אותם לאיכותיים יותר ולהגדיל את ה- ROI (יחס עלות תועלת של כל ליד). קידום אורגני מיצר את הלידים עם ה ROI הגבוהה ביותר.

ניהול קמפיינים בגוגל (יצירת מודעות בתשלום) הוא נדבך חשוב בשיווק דיגיטלי, ומייצר מקור משלים ומיידי לקידום SEO אך אינו מחליף אותו. למעשה, מדובר בשני כלים מהותיים שעושים בהם שימוש זה לצד זה.

עיקרי הדברים

יתרונות וחסרונות בקידום אורגני SEO

יתרונות

חסרונות

תהליך קידום אתרים אצלנו ב-GemPlan:

ב- GemPlan אנחנו בונים אסטרטגיית שיווק דיגיטלי, שבה אנחנו משלבים את הקידום האורגני לאתר.

עבודת ה- SEO אצלנו נעשית באמצעות כמה שלבים:

  1. היכרות – חשוב לנו לערוך היכרות מעמיקה איתכם, עם החברה שאותה אתם מייצגים, ללמוד את מאפייני החברה, הסגנון והשפה שלה, את קהל היעד שלה ועוד. ככל שנכיר אתכם יותר נדע לייצר עבורם תכנים מתאימים יותר ולקדם אותם בצורה היעילה ביותר.
  2. הגדרת מטרות ויעדים – כאמור, קידום SEO בגוגל זו ריצה למרחקים ארוכים, לכן נרצה להגדיר מטרת על ויעדים קצרי טווח, שאליהם נרצה להגיע תוך פרק זמן שנגדיר יחד.
  3. מחקר ביטויים – במחקר זה נרצה להבין מהם הביטויים ומילות החיפוש בהם משתמשים הגולשים שמהווים את קהל היעד של החברה, עד כמה הביטויים האלו תחרותיים או ייחודיים, ומה תמהיל הביטויים שנרצה לקדם על מנת ליצור נוכחות ברשת החיפוש.
  4. בדיקת ההיבטים הטכניים באתר – בנוסף לתוכן, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על קידום אתרים אורגני בגוגל, כמו למשל מהירות טעינת האתר, אופן הגדרת הכותרות בעמודים, הגדרות סכמה ועוד. כל ההיבטים הטכניים נבדקים בתחילת הפעילות באופן מקיף ובפעילות השוטפת באופן חודשי. בהתאמה מופק דוח Audit שמועבר לצוות הפיתוח עם הנחיות מדויקות.
  5. מחקר מתחרים – כדי ליצור בידול ובולטות, אנחנו צריכים בין היתר להבין גם מה עושים המתחרים, מהן נקודות החוזק והחולשה שלהם. אילו ביטויים חזקים יותר אצלם ואיפה היתרונות או החסרונות שלהם על פני החברה שלכם.
  6. דו"ח סיכום והמלצות – לאחר שבדקנו היטב את השטח והגדרנו יחד מטרות ויעדים אנחנו מגבשים דו"ח ובו סיכום עם המלצות לעבודת הקידום האורגני. הדו"ח הזה עובר למחלקות הפיתוח והתוכן, שמיישמות את האסטרטגיה שבנינו הלכה למעשה.
  7. עבודה שוטפת – קידום אורגני מתבצע כל הזמן, תמיד יש צורך לשפר, לדייק, לעדכן, להוסיף תוכן ועוד כדי להוביל בתוצאות החיפוש. כחלק מהעבודה השוטפת נקבעים יעדים מדידים ובחינה חודשית של המצב בפועל אל מול המטרות שנקבעו.
  8. דו"חות לייב – חשוב לנו שתדעו כל הזמן מה קורה. ה SEO זה לא סוד. כדי שאתם תהיו בשקיפות מלאה לגבי מה קורה, אנו נספקים ללקוחותינו  דיווחים ויזואליים שוטפים בזמן אמת אודות הישגי עבודת הקידום האורגני על גבי פלטפורמת Visual Gem

לראות את ביצועי האתר בקלות ובכל זמן!

בתור חברת קידום אתרים מנוסה, אנחנו מאמינים בשקיפות ובעבודה מבוססת נתונים. 
כדי לאפשר את אלו, פיתחנו את Visual Gem. מערך דיווח ויזואלי שמאפשר ללקוחותינו לראות בזמן אמת את הנתונים, ההתקדמות והניתוח של מקדמי האתרים.

 

For SEO​ Visual Gem

Visual Gem tool

בין לקוחותינו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

שאלות נפוצות

SEO – Search Engine Optimization, ובעברית "מיטוב (אופטימיזציה) למנועי חיפוש". השם המוכר יותר של SEO בישראל הוא קידום אתרים אורגני או פשוט קידום אורגני, שמטרתו העיקרית היא שיפור ביצועי האתר, כך שידורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש (בדגש על גוגל). 

רוב התנועה לאתרים מגיעה ממנועי חיפוש, כאשר רוב המחפשים סומכים יותר על התוצאות האורגניות מאשר על אלו הממונות. הקידום האורגני הפך לחלק בלתי נפרד מאסטרטגיות שיווק בדיגיטל של חברות וארגונים, קטנים כגדולים.

נתחיל מזה שניתן לעשות SEO באופן עצמאי. חברת קידום אתרים נדרשת כאשר אין לכם זמן להתעסק בזה לבד, כאשר תרצו לקחת את האתר שלכם שלב אחד קדימה או לבנות מערך קידום לטווח ארוך. חברת קידום אתרים תשפר את מערך ה-SEO של האתר באמצעות מגוון פעולות אפקטיביות כמו בניית אסטרטגיית תוכן, מחקר מילות מפתח מקיף, עריכת תוכן, ייעוץ בנושא מבנה האתר, קידום קישורים פנימיים וחיצוניים וכו׳.
היתרון בלהיעזר בחברת קידום אתרים הוא שהחברה מבצעת גם מעקבים קפדניים על התוצאות האסטרטגיה ומשנה אותה בהתאם לצורך. ככל שהחברה שלכם צומחת, כך גם התחרות עולה ויש להיעזר בשיטות מתקדמות יותר על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים.

ישנן פעולות רבות שאנחנו עושים במסגרת קידום אתרים אורגני. אפשר לחלק אותן לשני תחומים:

  1. פעולות הנעשות בתוך האתר (On-Page SEO), כמו: העלאת תוכן איכותי, שיפור העיצוב, בניית קישורים פנימיים, שיפור מהירות טעינת האתר, הפיכה לרספונסיבי ועוד.
  2. פעולות הנעשות מחוץ לאתר (Off-Page SEO), כמו שיתופי פעולה עם אתרים חיצוניים, שמפנים לאתר שלכם (בתוך כתבה למשל) ושימשו חכם ברשתות החברתיות.

קידום אורגני הוא עבודה ארוכת טווח, ולכן גם קצירת הפירות לא תהיה מהירה (לפחות חצי שנה). קידום ממומן מיועד ליצירת אפקט מיידי. שתי אסטרטגיות הפרסום האלו שונות בתכלית, ולכן גם לא צריכות לבוא אחת על חשבון השנייה, אלא להתקיים זו לצד זו. בעוד שקידום ממומן עובד בעיקר על performance, כלומר שיפור הביצועים או קידום המכירות, קידום אורגני עובד יותר על awareness, כלומר על שיפור המודעות לחברה וליתרונותיה.

בקידום ממומן יש צורך להגדיר מה הסכום שנרצה לשים על הקמפיין, מה נרצה לקדם באמצעותו, כמה זמן ירוץ הקמפיין ומה ייחשב הצלחה. לעומת זאת, בקידום אורגני המטרות הן יותר ברמת המקרו – למצב את החברה כמומחית בתחומה, ליצור אהדה והעדפה למותג ועוד, כל אלו מחלחלים לאט לאט ואת התוצאות נראה לאחר מספר חודשים. 

גוגל לא חושפת את כל הפרמטרים בדירוג אתרים, אבל ישנם כמה מאפיינים ידועים שמסייעים למקדמי אתרים בעבודתם, כמו: אמינות האתר, תוכן מקורי, התנהגות גולשים באתר, חווית משתמש, התאמה למסכים שונים, מהירות טעינה ועוד. המטרה העיקרית של גוגל היא שהגולשים ימשיכו לחפש במנוע שלה, לכן כל הזמן היא מנסה לשפר את התוצאות המוצגות, כך שיהיו כמה שיותר תואמות לכוונות המחפשים.

קידום אורגני הוא עבודה מתמשכת, שמבוססת על הטמעה של שינויים ושיפורים באתר באופן שיטתי. בחינת התוצאות של עבודת SEO יכולה להיעשות רק לאחר מספר חודשים. זאת לא עבודת קסמים ולא קמפיין מהיר, אלא עבודה לטווח הארוך, שדורשת השקעה ומחשבה ובחינה תמידית של הנתונים. 

לקידום ממומן וקידום אורגני יש מטרות שונות ולכן אין טוב יותר או פחות- הכל תלוי במטרה, התחרות בשוק והפלטפורמה אותה אנחנו רוצים לקדם. קידום אורגני הוא קידום העובד לטווח ארוך- בניית קהל וקהילה סביב המותג, קידום האתר במטרה להגיע למקום הראשון במנועי החיפוש ועוד.
קידום ממומן הוא קידום לטווח קצר- להשיג לידים עבור המותג, להניע תנועה איכותית לאתר, הגדלת מכירות ועוד.

התהליך של SEO הוא תהליך ארוך ומורכב מכמה סיבות:
– הדרישות של מנועי החיפוש משתנות כל הזמן ולכן יש לשנות ולתחזק את אסטרטגיית הקידום האורגני בהתאם.
– התחרות בשוק כל הזמן צומחת ויש לתחזק את התוכן ומילות המפתח בצורה שוטפת לא רק כדי להגיע לדף הראשון בגוגל, אלא גם כדי להישאר שם.
תהליך ה-SEO הוא תהליך ארוך שנדרשת בו סבלנות והשקעה של זמן וכסף, אך התוצאות כדאיות ויועילו בטווח הארוך.

  • עבודת קידום טובה היא תמיד מבוססת נתונים. מהניסיון שלנו רוב מנהלי השיווק ובעלי העסקים מבזבזים 20%-30% מזמנם היקר בניסיון לאסוף את הנתונים ולאחר מכן עוד לא מעט זמן כדי לנתח אותם ולהסיק מסקנות.
    על מנת לא לבזבז כל כך הרבה זמן, רוב מנהלי השיווק נעזרים בחברות קידום אתרים.
    אנחנו בג׳אם פלאן, אוספים ועוקבים אחר הנתונים המגיעים מהאתר שלכם ברמה יומיומית ומייצרים שקיפות מלאה מול הלקוחות שלנו.

אנחנו מבינים מהם הנתונים שחשובים לכל חברה או ארגון ובונים דשבורד LIVE שבו תוכלו להיות חלק מהתהליך והכל נעשה בצורה גלויה וברורה. בדשבורד, ניתן לנתח את הנתונים ואפילו לכתוב מסקנות והצעות להמשך. בנוסף, אנחנו מסכמים כל חודש באמצעות מצגת ועוברים יחד איתכם על הנתונים וחושבים יחד איך אנחנו הולכים לשפר את הנתונים ולהרים את האתר למעלה (ליטרלי בגוגל) >>> הקליקו כאן כדי לראות איך המערכת עובדת!

בטח, עבודת קידום אתרים בינלאומיים שונה מעבודת קידום לוקאלית, מקומית.
בעבודת SEO יש חשיבות גדולה למנוע החיפוש שבו מתמקדים וכאשר החברה או הארגון צריכים קידום אורגני בינלאומי אנחנו נתאים את האסטרטגיה לפי מנוע החיפוש הרלוונטי וקהל היעד ואופיו.
חשוב לבצע התאמות באתר כדי שיופיע ויקבל דירוגים במנוע החיפוש הרצוי שהגדרנו.

בדיגיטל אין קסמים! כדי להצליח בקידום אתרים יש לתכנן היטב את הפעילות, לחבר אותה למציאות העסקית, להגדיר מטרות ויעדים ברורים ולייצר אסטרטגיה ברורה שלוקחת בחשבון את כל המשתנים, החיצוניים והפנימיים. לדוגמה: מתחרים, השוק ורמת התחרות בשוק, רמת המיצוב והוותק של המותג, משאבים קיימים, נכסים דיגטליים נוספים ועוד.

שאלת מיליון הדולר – אם היינו יודעים את התשובה כנראה שלא הייתם צריכים אותנו.
קידום אורגני הוא כמו לבנות יסודות לבניין – זה אולי לוקח יותר זמן מלבנות את הקירות של החדרים (קמפיינים) אבל ההשפעה של העבודה נשארת לטווח ארוך. עבודת SEO טובה מחזיקה מעמד גם חודשים ושנים אחרי.
תוצאות מהקידום האורגני נראה מהרגע הראשון, השאלה הנכונה היא מה המטרות שהגדרנו ואילו תוצאות אנחנו מודדים? להגיע למקומות הראשונים במנועי החיפוש זה תהליך שיכול לקחת חודשים ושנים, אבל יש לנו בדרך מדדים נוספים שמראים לנו שאנחנו בכיוון הנכון: עלייה בכמות החשיפות, עלייה בכמות התנועה האורגנית לאתר, ביטויים שמקבלים קרדיט מגוגל ועוד.

בוודאי! אנחנו מעודכנים בכל השינויים החלים באלגוריתמים ומשנים את האסטרטגיות עבור הלקוחות שלנו בהתאם. בתחום בו אנחנו עוסקים יש כל הזמן שינויים ואם יש משהו אחד בטוח הוא- שחייב להיות כל הזמן עם היד על הדופק.
ההצלחה של החברה שלכם היא ההצלחה גם שלנו!

בסופו של דבר SEO הוא SEO.
נכון, לכל שוק יש את ההתאמות שצריך לבצע כדי לתת מענה לקהל היעד ולבנות אסטרטגיה בהתאם לשוק ולתחום, אבל עבודת הקידום דומה. אנחנו עובדים עם לקוחות מכל העולם במגוון שווקים ותחומים ותמיד שמחים לחקור ולהכיר תחומים חדשים. גם כאשר התחום מוכר לנו אנחנו מתחילים בעבודת מחקר עומק על השוק והתחום כי בעולם הדינאמי והמשתנה שלנו מה שהיה חשוב אתמול היום כבר לא רלוונטי.

שאלה מעולה. קודם כל, אנחנו תמיד פה בשבילכם לכל שאלה או ייעוץ.
חשוב להכיר בכך שקידום אורגני הוא לא תהליך אחד וסיימנו. עבודת קידום אורגנית טובה היא עבודה שלא נגמרת וכדי לשמר את התוצאות אליהן אנחנו מגיעים צריך להמשיך ולתחזק. לכן, כאשר מתחילים תהליך חשוב להמשיך ולהתמיד בו.

כן, רשתות חברתיות הן מקור לתנועה לאתר והן עוזרות לנו להגביר את הנוכחות והמודעות למותג. סושיאל מדיה עוזר לנו בבניית מוניטין המותג וביסוס החברה כאוטוריטה בתחומה וכמובן משפרות את הנראות בתוצאות החיפוש הויזואליות. עבודה עם הרשתות החברתיות כחלק מאסטרטגיית SEO יכולה לשפר את הביצועים כל עוד יודעים איך לעשות את זה נכון.

מוכנים לצאת לדרך?

נשמח להיות שותפים שלכם להצלחה!

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

מאמרים נוספים בתחום

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא