gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום אתרים באמצעות אוטומציה: יש דבר כזה?

תוכן עניינים:

עולם ה – SEO עומד על סף של שינוי ענק, כזה שכבר משנה את הדרך בה ניגשים לחיפוש.
האוטומציה מאפשרת לנו לגייס יותר תובנות מהחיפוש, וכתוצאה מזאת, הערוץ האורגני פרץ את גבולות מעמדו ככלי שיווק כדי לעזור לצרכנים לגלות מוצרים ושירותים חדשים.

אז מהם הטרנדים המשפיעים ביותר שכדאי להכיר כדי להשיג השפעה מירבית בעתיד?

תובנות SEO בזמן אמת מניעות את העסק ברחבי המותג

בכל הערוצים, דרך אפליקציה או בחנות אמיתית, באופן מקוון ומחוצה לה, הצרכנים משאירים רמזים רבים לאיתור, שמותגים יכולים לקחת בחשבון. בעוד שחלק מנקודות המגע הללו מצביעות רק על העדפה או מאפיין, שאילתות חיפוש יכולות לחשוף גם כוונות ומניעים ספציפיים. אין פלא אם כן, כי נעשה שימוש בתובנות SEO בזמן אמת בכל כך הרבה תחומי שיווק שונים. צוותי תוכן שיווקי משתמשים בהם, כמו צוותי קידום ממומן וכך גם צוותי סושיאל וכו'. וכולנו זוכרים כי חיפוש אורגני מניע כיום תנועה רבה לאתרים, כך שכדאי להקדיש לו רגע.

ואם באמת חושבים על זה, אפשר להבין כי מומחי ה- SEO נמצאים בעמדת כוח אמיתית בסביבה זו – הם יכולים לשלוט במסע הלקוח ולבצע אופטימיזציה של תוכן בזמן אמת, כדי לענות על צרכיו.
אם כך, SEO של ימינו צריך:

  • להבין את מסע הלקוח.
  • לבצע אדפטציה בזמן אמת – לבצע אופטימיזציה לתוכן בכל מחזור החיים של הלקוח.

תובנות בזמן אמת אלו הן המפתח להבנת מסע הלקוח. ועם הטכנולוגיה הקיימת כיום, יש גם אפשרות להגיב באותו הרגע. איסוף כל נתוני החיפוש הללו זה משהו אחד, אך כדי להפיק את המרב מתובנות בזמן אמת, צריך להיות מסוגלים גם להפעיל אותן. אנחנו צריכים לחשוב על לבצע אוטומציה בצורה אינטליגנטית. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לעקוב ולנתח את מסע הלקוח, אתם יכולים להיכנס למדריך שלנו שמלמד כיצד לבצע מעקב וניתוח התנהגות גולשים.

פעולה בזמן אמת: אוטומציה חכמה ב- SEO

SEO הוא ענף עתיר עבודה וכזה שצורך המון זמן. כך שלאורך השנים, כולם מנסים למצוא פתרונות ודרכים לאוטומציה של משימות חוזרות – מרקטינג אוטומיישן.
את הזמן שנחסך באמצעות מרקטינג אוטומיישן, אפשר להשקיע בתחומים הדורשים את הכישורים שלנו, כמו בניית אסטרטגיית תוכן יצירתית.
משמעות ביצוע אוטומציה חכמה היא:

  • התמקדות במשימות שדורשות זמן רב ביותר – אלו הדורשות מעט מאוד מיומנות אנושית או יצירתיות.
  • שחרור זמן עבורכם

ה- SERPs משתנים כל העת עם דגש על קול ועל ויזואלז.
במקביל, מנועי חיפוש אנכיים, כמו אמזון, מתפתחים. אוטומציה לא רק עוזרת במשימות שיכולות לגזול זמן יקר, היא גם עוזרת לפנות זמן להתמקד בדברים כמו יצירתיות, אסטרטגיה וכיוון דיגיטלי. ביקורת אתרים, ניתוח ותיקון קישורים, מחקר תחרות, מעקב וניתוח דירוגים ועוד, הופכים גם הם ליעילים ואפקטיביים עם מרקטינג אוטומשיין, מכיוון שקידום אתרים טכני הופך להיות צורך.

אוטומציה חכמה, לעומת זאת, היא זן חדש לחלוטין של אוטומציה. טכנולוגיה זו יכולה לא רק לאסוף ולנתח מערכי נתונים מאסיביים, אלא למעשה לקבל החלטות והמלצות על בסיס האינפוט הזה. זה הדבר המשנה לגמרי את חוקי המשחק,
ומעניק לאנשי קידום האתרים תובנות גדולות יותר לגבי הדרכים בהן אופטימיזציות החיפוש משפיעות על חווית הלקוח בכל שלב במסע, כמו גם את הכוח לשלוט בהן.
כעת, התובנות שנאספו מהנתונים בזמן אמת יכולות לעזור בעיצוב כל היבט של האופטימיזציה עבור חוויית הלקוח – מגילוי להמרה.

ומה לגבי אופטימיזציה לתוכן באמצעות אוטומציה?

אופטימיזצית התוכן היא כעת חשובה מאי פעם. רף האיכות גבוה וגוגל צריכה להיות מסוגלת לראות כיצד כל פיסת תוכן – בין אם מדובר בטקסט, תמונה או וידאו – היא התשובה הטובה ביותר לסוגים מסוימים של שאילתות. אבל ביצוע אופטימיזציה חד פעמית לתוכן, לפני שהוא עוד פורסם, כבר לא מספיקה יותר.

אוטומציה ב- PPC אינה דבר חדש אבל יש לה השפעה מאסיבית על המשווקים. אוטומציה באמצעות AI:

  1. חוסכת זמן בביקורות SEO, שגיאות באתר, תוכן כפול, שגיאות במובייל.
  2. מספקת תיקונים מיידיים ו/או המלצות, במהירות.
  3. מסייעת במחקר תחרותי
  4. מסייעת בזיהוי אזורים שבהם צריכים לבנות ולשפר תוכן
עכשיו, בזכות ה- AI, יש לנו את הטכנולוגיה. ולא רק שניתן לזהות כעת בעיות ושגיאות, אלא ניתן לתקן בעיות אלו ללא התערבות ידנית.
במקרים אלה מחשבים אכן מחליפים אנשים – אך אנו בשליטה של 100% על מה שהם עושים.
מסירת משימות כאלה לאוטומציה היא החלטה הגיונית לחלוטין המבוססת על התחושה הכלכלית שהיא מביאה, ותוצאות ה- SEO המעולות אותן ניתן להפיק כאשר קיים ניטור קבוע, מסביב לשעון.

טיפ שלנו: הפכו את האוטומציה החכמה לחלק מתרגול הפיתוח המקצועי שלכם

האם המחשבה להחליף חלק מהמשימות שלכם במכונה גורמת לכם לאי נוחות? האם המונח מרקטינג אוטומיישן נשמע לכם כמו מדע בדיוני? עשו לעצמכם טובה, והחלו ללמוד עוד על: AI, הטכנולוגיה שיכולה להיות חלק מההתפתחות המקצועית שלכם בחודשים הקרובים. כיום, מקדמי קידום אורגני, כמו גם מקדמי קידום ממומן, צריכים להיות בעמדה בה הם מבינים כוונות ומגמות בזמן שהם מתרחשות. חשוב מכך,יש להגיב לאלו באותו הרגע, בכדי לנצל את ההזדמנויות ברגע שהן צצות.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
פרסום ברשתות חברתיות

פרסום בלינקדאין ב- 2021

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת החברתית המובילה בעולם העסקי. היא הוקמה ב- 2003 וביססה את עצמה כפלטפורמת שיווק יעילה עבור קהלי יעד מקצועיים . לינקדאין משמשת

קידום אתרים אורגני – SEO

8 דוגמאות להדמיות נתונים מעוררות השראה!

אנחנו יודעים שנתוני ה- SEO מספרים לנו סיפור על החברה והצמיחה שלה ומשפיעים על החלטות אסטרטגיות שונות ומגוונות, אך לפעמים קשה לעקוב אחר כל הנתונים

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא