קידום אתרים באמצעות אוטומציה: יש דבר כזה?

עולם ה – SEO עומד על סף של שינוי ענק, כזה שכבר משנה את הדרך בה ניגשים לחיפוש.
האוטומציה מאפשרת לנו לגייס יותר תובנות מהחיפוש, וכתוצאה מזאת, הערוץ האורגני פרץ את גבולות מעמדו ככלי שיווק כדי לעזור לצרכנים לגלות מוצרים ושירותים חדשים.

אז מהם הטרנדים המשפיעים ביותר שכדאי להכיר כדי להשיג השפעה מירבית בעתיד?

תובנות SEO בזמן אמת מניעות את העסק ברחבי המותג

בכל הערוצים, דרך אפליקציה או בחנות אמיתית, באופן מקוון ומחוצה לה, הצרכנים משאירים רמזים רבים לאיתור, שמותגים יכולים לקחת בחשבון. בעוד שחלק מנקודות המגע הללו מצביעות רק על העדפה או מאפיין, שאילתות חיפוש יכולות לחשוף גם כוונות ומניעים ספציפיים. אין פלא אם כן, כי נעשה שימוש בתובנות SEO בזמן אמת בכל כך הרבה תחומי שיווק שונים. צוותי תוכן שיווקי משתמשים בהם, כמו צוותי קידום ממומן וכך גם צוותי סושיאל וכו’. וכולנו זוכרים כי חיפוש אורגני מניע כיום תנועה רבה לאתרים, כך שכדאי להקדיש לו רגע.

ואם באמת חושבים על זה, אפשר להבין כי מומחי ה- SEO נמצאים בעמדת כוח אמיתית בסביבה זו – הם יכולים לשלוט במסע הלקוח ולבצע אופטימיזציה של תוכן בזמן אמת, כדי לענות על צרכיו.
אם כך, SEO של ימינו צריך:

  • להבין את מסע הלקוח.
  • לבצע אדפטציה בזמן אמת – לבצע אופטימיזציה לתוכן בכל מחזור החיים של הלקוח.

תובנות בזמן אמת אלו הן המפתח להבנת מסע הלקוח. ועם הטכנולוגיה הקיימת כיום, יש גם אפשרות להגיב באותו הרגע. איסוף כל נתוני החיפוש הללו זה משהו אחד, אך כדי להפיק את המרב מתובנות בזמן אמת, צריך להיות מסוגלים גם להפעיל אותן. אנחנו צריכים לחשוב על לבצע אוטומציה בצורה אינטליגנטית. אם אתם מעוניינים לדעת כיצד לעקוב ולנתח את מסע הלקוח, אתם יכולים להיכנס למדריך שלנו שמלמד כיצד לבצע מעקב וניתוח התנהגות גולשים.

פעולה בזמן אמת: אוטומציה חכמה ב- SEO

SEO הוא ענף עתיר עבודה וכזה שצורך המון זמן. כך שלאורך השנים, כולם מנסים למצוא פתרונות ודרכים לאוטומציה של משימות חוזרות – מרקטינג אוטומיישן.
את הזמן שנחסך באמצעות מרקטינג אוטומיישן, אפשר להשקיע בתחומים הדורשים את הכישורים שלנו, כמו בניית אסטרטגיית תוכן יצירתית.
משמעות ביצוע אוטומציה חכמה היא:

  • התמקדות במשימות שדורשות זמן רב ביותר – אלו הדורשות מעט מאוד מיומנות אנושית או יצירתיות.
  • שחרור זמן עבורכם

ה- SERPs משתנים כל העת עם דגש על קול ועל ויזואלז.
במקביל, מנועי חיפוש אנכיים, כמו אמזון, מתפתחים. אוטומציה לא רק עוזרת במשימות שיכולות לגזול זמן יקר, היא גם עוזרת לפנות זמן להתמקד בדברים כמו יצירתיות, אסטרטגיה וכיוון דיגיטלי. ביקורת אתרים, ניתוח ותיקון קישורים, מחקר תחרות, מעקב וניתוח דירוגים ועוד, הופכים גם הם ליעילים ואפקטיביים עם מרקטינג אוטומשיין, מכיוון שקידום אתרים טכני הופך להיות צורך.

אוטומציה חכמה, לעומת זאת, היא זן חדש לחלוטין של אוטומציה. טכנולוגיה זו יכולה לא רק לאסוף ולנתח מערכי נתונים מאסיביים, אלא למעשה לקבל החלטות והמלצות על בסיס האינפוט הזה. זה הדבר המשנה לגמרי את חוקי המשחק,
ומעניק לאנשי קידום האתרים תובנות גדולות יותר לגבי הדרכים בהן אופטימיזציות החיפוש משפיעות על חווית הלקוח בכל שלב במסע, כמו גם את הכוח לשלוט בהן.
כעת, התובנות שנאספו מהנתונים בזמן אמת יכולות לעזור בעיצוב כל היבט של האופטימיזציה עבור חוויית הלקוח – מגילוי להמרה.

ומה לגבי אופטימיזציה לתוכן באמצעות אוטומציה?

אופטימיזצית התוכן היא כעת חשובה מאי פעם. רף האיכות גבוה וגוגל צריכה להיות מסוגלת לראות כיצד כל פיסת תוכן – בין אם מדובר בטקסט, תמונה או וידאו – היא התשובה הטובה ביותר לסוגים מסוימים של שאילתות. אבל ביצוע אופטימיזציה חד פעמית לתוכן, לפני שהוא עוד פורסם, כבר לא מספיקה יותר.

אוטומציה ב- PPC אינה דבר חדש אבל יש לה השפעה מאסיבית על המשווקים. אוטומציה באמצעות AI:

  1. חוסכת זמן בביקורות SEO, שגיאות באתר, תוכן כפול, שגיאות במובייל.
  2. מספקת תיקונים מיידיים ו/או המלצות, במהירות.
  3. מסייעת במחקר תחרותי
  4. מסייעת בזיהוי אזורים שבהם צריכים לבנות ולשפר תוכן
עכשיו, בזכות ה- AI, יש לנו את הטכנולוגיה. ולא רק שניתן לזהות כעת בעיות ושגיאות, אלא ניתן לתקן בעיות אלו ללא התערבות ידנית.
במקרים אלה מחשבים אכן מחליפים אנשים – אך אנו בשליטה של 100% על מה שהם עושים.
מסירת משימות כאלה לאוטומציה היא החלטה הגיונית לחלוטין המבוססת על התחושה הכלכלית שהיא מביאה, ותוצאות ה- SEO המעולות אותן ניתן להפיק כאשר קיים ניטור קבוע, מסביב לשעון.

טיפ שלנו: הפכו את האוטומציה החכמה לחלק מתרגול הפיתוח המקצועי שלכם

האם המחשבה להחליף חלק מהמשימות שלכם במכונה גורמת לכם לאי נוחות? האם המונח מרקטינג אוטומיישן נשמע לכם כמו מדע בדיוני? עשו לעצמכם טובה, והחלו ללמוד עוד על: AI, הטכנולוגיה שיכולה להיות חלק מההתפתחות המקצועית שלכם בחודשים הקרובים. כיום, מקדמי קידום אורגני, כמו גם מקדמי קידום ממומן, צריכים להיות בעמדה בה הם מבינים כוונות ומגמות בזמן שהם מתרחשות. חשוב מכך,יש להגיב לאלו באותו הרגע, בכדי לנצל את ההזדמנויות ברגע שהן צצות.

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

יכול לעניין אותך גם

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

מסך מחשב עם אייקון של כדור הארץ
פרסום במנועי חיפוש

5 סקריפטים מומלצים ליייעול מילות מפתח

חשיבות מילות המפתח בקמפיין פרסום ברחבי הרשת, ובמנוע החיפוש של גוגל בפרט, מושתת כמעט ברובו על מילות מפתח או בשפה פשוטה מילות חיפוש. מילת מפתח

פיתוח מוצרים דיגיטליים

PWA נגד AMP: מה ההבדל ומה הכי מתאים לכם?

שניהם נוצרו כדי לשפר את חווית המשתמש ולהפחית את זמן טעינת העמודים במובייל אבל גם יש הבדלים מהותיים שחשוב לדעת. רוצים לדעת מה עדיף בשביל

אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. רישמו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

דברו איתנו

דברו איתנו

Open chat
היי כיף שבאתם,
איך נוכל לעזור?
Powered by
Secured By miniOrange