גוגל לוקחת צעד קדימה ומכניסה לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש, שעד היום היה בנוי מתוצאות טקסטואליות,
מדיה ויזואלית – תמונות וסרטונים.
המדריך המהיר לויזואל SEO יאפשר לכם ליצור יחידות תוכן ויזואליות בקלות.
יחידות תוכן אלו, באמצעות עבודת SEO נכונה, יתחילו לככב בתצואות החיפוש של גוגל.
איך זה עובד?
אנחנו יודעים שגוגל רוצה לתת לגולשים תשובות כמה שיותר מדויקות.
המטרה של גוגל נשארה זהה – האמצעי להעברת המידע התפתח מטקסט לוידאו כי
התקשורת שלנו הופכת ליותר ויותר ויזואלית.
- בהתאם לאסטרטגית ה SEO של החברה, בדקו מה השאלות הנפוצות שיתרמו לקידום שלכם.
- צרו טמפלט ויזואלי שמדגיש את המותג שלכם – עצבו לבד או השתמשו בתוכנת עיצוב שמגידה טמפלטים מוכנים
- בפריים הראשון עדכנו את השאלה שבחרתם
- בפריים השני והבאים אחריו עדכנו את התשובות
- פריים אחרון – המותג בגדול עם הנעה ברורה לפעולה
מה עכשיו? איפה מעלים את הסרטון?
- יוטיב – בחשבון היוטיוב של החברה פתחו ערוץ שיאגד את כל סרטוני השאלות והתשובות. לכל סרטון עדכנו את המטא דאטא המתאיםמים לאסטרטגית ה SEO של החברה.
- רשתות חברתיות – אותם הנחיות כמו יוטיוב ואם בא לם שיותר אנשים יחפשו לסרטון הנפלא שהפקתם תנו לפוסט גם בוסט נחמד.
- אתר החברה – כחלק מהבלוג או כערוץ תוכן נוסף בו תוכלו להעלות גם עוד סוגים של סרטונים שיזרו את הנוכחות הוישואלית שלכם בתוצאות החיפוש.
קצת דוגמאות
זהו, אתם מוכנים.
זה היהה מדריך מקוצר לויזואל SEO, מכאן אתם יכולים לקחת את זה לכל כיון עם קצת יצירתיות ובלי פחד.
בהצלחה! ואנחנו כאן תציד לכל שאלה או את תרמו לחשוב יחד.