gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

אי אפשר בלי קידום אפליקציות

תוכן עניינים:

כל אחד יודע מה זה אפליקציה. לאן שלא נביט, נראה אנשים שקועים באיזושהי אפליקציה בסמארטפון. ומה הפלא? רק ברבעון הראשון של שנת 2019 היו בחנות של גוגל קרוב ל – 2,100,00, בחנות של אפל קרוב ל – 1,800,000, וזה מבלי להזכיר חנויות אחרות כמו מיקרוסופט (669,000), אמזון (475,000) ועוד.

ואם נתונים אלה לא מרשימים מספיק, נסו להפנים את הנתון הבא: אפליקציות לנייד צפויות להניב הכנסות של 188.9 מיליארד דולר בשנת 2020!

מכאן ברור שהתחרות בשוק זה מחריפה מרגע לרגע והאתגר הוא איך לקדם אפליקציות.

מה זה קידום אפליקציות?

מדובר בתהליך הקרוי App Store Optimization, או בקיצור ASO, שעיקרו הוא שיפור החשיפה של האפליקציה במסגרת חנות אפליקציות (Apple App Store, Google Play וכו').המטרה היא לשכנע גולשים ללחוץ על האפליקציה ברגע שהם מצאו אותה.

דברים שחשוב לעשות:

  • לבנות אסטרטגיית ASO: חשוב להגדיר ולהכיר את קהל הלקוחות המיועד. זהו תנאי בסיסי להכנת מחקר מילות המפתח שבהן ייעשה שימוש כדי לשפר תוצאות חיפוש של האפליקציה בחנות.
    • חשוב גם ללמוד את השונה והדומה בין החנויות, משום ששיטת הדירוג של אפל שונה מזו של גוגל.
  • לבחור את השם הנכון (App title) – זה הדבר הראשון שהמשתמש רואה, ולכן חשוב לבחור שם רלוונטי, קל לקריאה וייחודי. אם השם מושך, אנשים יזכרו אותו, מה שבתורו יעניק לאפליקציה ערך גבוה יותר.
    • נכון לעכשיו, אפשר לבחור שם של עד 50 תווים בחנות גוגל, ועד 30 תווים בחנות של אפל.
  • לכתוב תיאור של האפליקציה – זה חלק חיוני של המטא-דטה של האפליקציה, שמספק למשתמשים מידע עליה ונותן סקירה כללית על תכונותיה העיקריות. התיאור אינו רלוונטי רק למשתמשים, אלא גם עבור האלגוריתם של חנויות האפליקציות. 
  • לבצע מחקר מושכל של מילות מפתח – המטרה כאן היא ליצור ערכת מילות מפתח שתעזור לאפליקציה להופיע בתוצאות החיפוש בחנויות האפליקציות .ישנם גם כלי אופטימיזציה יעודיים לקידום אפליקציות, אשר מציגים ממשק מסודר המאפשר מעקב, הערכה והתאמה של מילות המפתח.
  • להיערך ללוקליזציה – תודו, עשיתם את כל הפיתוח מתוך מחשבה על השוק האמריקאי, ובהנחה שכולם מחפשים באנגלית, נכון? אז מסתבר שלא כל העולם קורא ודובר אנגלית, ויש שווקים אדירים בשפות אחרות, ויתכן גם ששם התחרות מתונה יותר. לוקליזציה תשפר את החשיפה בחנות האפליקציות ותגדיל את קהל היעד.
  • ביקורות – משוב ממשתמשים הוא חלק בלתי נפרד של ASO. החנויות לוקחות בחשבון את ההערות והסקירות שהמשתמשים כותבים לאפליקציות. ככל שיש יותר ביקורות טובות, כך האפליקציה רלוונטית יותר בעיני החנויות, ומדורגת גבוה יותר.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אסטרטגיה שיווקית

9 טיפים ליצירת אסטרטגיה מנצחת בלינקדאין!

לינקדאין היא הרשת החברתית המועדפת על בעלי עסקים, היא מציעה את כל היתרונות של רשת חברתית פלוס נוכחות גבוהה של אנשי מקצוע וחזון, יתרון למי

הקשר בין קידום ממומן בגוגל לקידום האורגני, והתרומה ההדדית שלהם
בניית מסע לקוח

גוגל אנליטיקס 4: החידושים שחייב להכיר + מסקנות

Google Analytics (גוגל אנליטיקס) הוא אחד הכלים החשובים עבור מפרסמים ובעלי עסקים. הוא מאפשר הבנה וניתוח מעמיקים של העדפות המשתמשים ומסייע בשיפור חווית השימוש והתקשורת

בניית אתרים

10 דוגמאות לסוגי אתרים נפוצים

בעידן האינטרנטי של היום שבו כל אחד יכול לפתוח אתר בקלות, בחינם או אפילו בכמה דולרים בודדים, מבינים כי בניית אתרים מקצועיים יכולה לתת יתרון

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא