SEO - קידום אורגני

אם אתם פה כנראה שאתם מבינים (או חוקרים כדי להבין) את החשיבות של קידום אורגני לאתר שלכם במנועי החיפוש.
קידום אורגני לאתר של עסק הוא דבר הכרחי היום, רוב הלקוחות הפוטנציאליים של רוב העסקים יחפשו מידע
על השירות או המוצר שהם מעוניינים בו בשלב כזה או אחר, ואתם רוצים לוודא שאתם שם בזמן הנכון ובמקום הנכון כשמחפשים אתכם.

 

קידום אורגני או קידום ממומן?

במוקדם או במאוחר השאלה הזאת תמיד מגיעה, האם חכם יותר להשקיע משאבים כדי לקדם את את העסק שלי אורגנית,
או שאולי שווה יותר להשקיע את המשאבים על קידום ממומן?

התשובה שלנו לגבי זה היא שעדיף את שניהם, מכיוון שהם תורמים אחד לשני מאוד ומקדמים אחד את השני.

כדי לענות על השאלה הזאת יותר לעומק יש להסתכל עליה ממספר זוויות:
• זמן
• משאבים וכסף
• עלות מול תועלת
• תוצאות לטווח הרחוק ולטווח הקצר

המשאב הכי יקר: זמן

זמן הוא הדבר היחיד שלא חוזר ושאין לנו שליטה עליו (עדיין), כל עסק שואף להיות “מעל פני הקרקע” של השוק שלו ולהשיג נראות והכרה
כדי לקבל לקוחות ולייצר הכנסה.

כשזה מגיע לקידום, במקרה הזה קידום ממומן יראה תוצאות מהירות יותר, יתחיל להניע את זרימת הלקוחות וייצור
“עסק” בקצב יותר מהיר ובזמן יותר קצר!

לכן ניתן להגיד שבטווח הקצר קידום ממומן עדיף.
יחד עם זאת חשוב לזכור שהאפקט והתועלת של קידום ממומן תתקיים כל עוד אנחנו משקיעים כסף בקמפיינים.

משאבים נוספים וכסף

קידום אורגני אמנם לא דורש הוצאה כספית ישירה כמו בקידום ממומן, אך הוא דורש השקעה בכתיבת תכנים ויצירת “יחסי ציבור” (שמתבטא בבניית לינקים וכו’)
שבהם כן צריך להשקיע משאבים כספיים, אך ברגע שהתוצאות הושגו הן יישארו שם לטווח הארוך גם כשקמפיין הקידום האורגני שלנו צלח ובעצם הופסק.

עלות מול תועלת

כמו שבטח כבר הבנתם, גם קידום ממומן וגם קידום אורגני דורשים השקעה כספית.
מבחינת עלות מול תועלת, קידום אורגני בטווח הארוך זול יותר, מביא תוצאות שמחזיקות יותר זמן ומביא תנועה שממירה באחוזים גבוהים יותר מקידום ממומן

גם בקידום ממומן העלות מול תועלת היא גבוהה, אך התועלת מתקיימת רק בתנאי שאנחנו ממשיכים לשלם לגוגל באופן ישיר.

תוצאות לטווח הרחוק ולטווח הקצר

כפי שכבר ציינו, בטווח הקצר קידום ממומן הוא ללא ספק הווינר, בטווח הארוך קידום אורגני לוקח את התחרות ללא צל של ספק,
עסק שהחליט להשקיע בקידום אורגני ומתמיד בתחזוקת הSEO באתר, יהנה מתנועה קבועה ומתמשכת לאתר ומזרם לקוחות קבוע ויציב לאורך זמן מה שיצור הכנסה לעסק

SEO – קידום אורגני

אם אתם פה כנראה שאתם מבינים (או חוקרים כדי להבין) את החשיבות של קידום אורגני לאתר שלכם במנועי החיפוש.

קידום אורגני לאתר של עסק הוא דבר הכרחי היום, רוב הלקוחות הפוטנציאליים של רוב העסקים יחפשו מידע על השירות או המוצר שהם מעוניינים בו בשלב כזה או אחר, ואתם רוצים לוודא שאתם שם בזמן הנכון ובמקום הנכון כשמחפשים אתכם.

קידום אורגני או קידום ממומן?

במוקדם או במאוחר השאלה הזאת תמיד מגיעה, האם חכם יותר להשקיע משאבים כדי לקדם את את העסק שלי אורגנית,
או שאולי שווה יותר להשקיע את המשאבים על קידום ממומן?

התשובה שלנו לגבי זה היא שעדיף את שניהם, מכיוון שהם תורמים אחד לשני מאוד ומקדמים אחד את השני.

כדי לענות על השאלה הזאת יותר לעומק יש להסתכל עליה ממספר זוויות:
• זמן
• משאבים וכסף
• עלות מול תועלת
• תוצאות לטווח הרחוק ולטווח הקצר

המשאב הכי יקר: זמן

זמן הוא הדבר היחיד שלא חוזר ושאין לנו שליטה עליו (עדיין), כל עסק שואף להיות “מעל פני הקרקע” של השוק שלו ולהשיג נראות והכרה
כדי לקבל לקוחות ולייצר הכנסה.

כשזה מגיע לקידום, במקרה הזה קידום ממומן יראה תוצאות מהירות יותר, יתחיל להניע את זרימת הלקוחות וייצור
“עסק” בקצב יותר מהיר ובזמן יותר קצר!

לכן ניתן להגיד שבטווח הקצר קידום ממומן עדיף.
יחד עם זאת חשוב לזכור שהאפקט והתועלת של קידום ממומן תתקיים כל עוד אנחנו משקיעים כסף בקמפיינים.

משאבים נוספים וכסף

קידום אורגני אמנם לא דורש הוצאה כספית ישירה כמו בקידום ממומן, אך הוא דורש השקעה בכתיבת תכנים ויצירת “יחסי ציבור” (שמתבטא בבניית לינקים וכו’)
שבהם כן צריך להשקיע משאבים כספיים, אך ברגע שהתוצאות הושגו הן יישארו שם לטווח הארוך גם כשקמפיין הקידום האורגני שלנו צלח ובעצם הופסק.

עלות מול תועלת

כמו שבטח כבר הבנתם, גם קידום ממומן וגם קידום אורגני דורשים השקעה כספית.
מבחינת עלות מול תועלת, קידום אורגני בטווח הארוך זול יותר, מביא תוצאות שמחזיקות יותר זמן ומביא תנועה שממירה באחוזים גבוהים יותר מקידום ממומן

גם בקידום ממומן העלות מול תועלת היא גבוהה, אך התועלת מתקיימת רק בתנאי שאנחנו ממשיכים לשלם לגוגל באופן ישיר.

תוצאות לטווח הרחוק ולטווח הקצר

כפי שכבר ציינו, בטווח הקצר קידום ממומן הוא ללא ספק הווינר, בטווח הארוך קידום אורגני לוקח את התחרות ללא צל של ספק

עסק שהחליט להשקיע בקידום אורגני ומתמיד בתחזוקת הSEO באתר, יהנה מתנועה קבועה ומתמשכת לאתר ומזרם לקוחות קבוע ויציב לאורך זמן מה שיצור הכנסה לעסק

קידום אורגני SEO

אז מה זה בעצם SEO - קידום אורגני?

אחרי שהבנו את המשתנים, הכדאיות והיתרונות של קידום אורגני, בואו נבין יותר לעומק מה זה בכלל קידום אורגני.

SEO – קידום אורגני, או באנגלית Search Engine Optimization, זהו התהליך הכולל של אופטימיזציה של אתר אינטרנט.

אופטימיזציה (מיטוב) מורכבת משיפור של כל האלמנטים שמהם אתר בנוי (נקרא גם On site SEO) ובנוסף, אופטימיזציה של כל האלמנטים שקשורים לאתר שהם לא בתוך האתר עצמו (נקרא גם Off site SEO).

בין אם את\ה עושים או מתכננים לעשות קמפיין SEO ממוקד, או שואפים לשפר את רמת הנראות האורגנית שלכם באופן כללי – תהיו חייבים לשפר את שני האלמנטים הנ”ל (On site SEO, Off site SEO).

בואו נצלול עוד קצת ונבין יותר מה מרכיב את האלמנטים הללו.

קידום אורגני SEO

אז מה זה בעצם SEO - קידום אורגני?

אחרי שהבנו את המשתנים, הכדאיות והיתרונות של קידום או

SEO – קידום אורגני, או באנגלית Search Engine Optimization, זהו התהליך הכולל של אופטימיזציה של אתר אינטרנט.

אופטימיזציה (מיטוב) מורכבת משיפור של כל האלמנטים שמהם אתר בנוי (נקרא גם On site SEO) ובנוסף, אופטימיזציה של כל האלמנטים שקשורים לאתר שהם לא בתוך האתר עצמו (נקרא גם Off site SEO).

בין אם את\ה עושים או מתכננים לעשות קמפיין SEO ממוקד, או שואפים לשפר את רמת הנראות האורגנית שלכם באופן כללי – תהיו חייבים לשפר את שני האלמנטים הנ”ל (On site SEO, Off site SEO)

בואו נצלול עוד קצת וניגע במה שמרכיב את האלמנטים הללו!

תהליך הSEO - קידום אורגני

אחרי שהבנו באופן מאוד כללי מה זה קידום אורגני בעצם, בואו נחקור מה הם אותם מרכיבים שעלינו לשפר

On Site SEO - אופטימיזציית אתר\דף

כדי להבין מה אנחנו צריכים לשפר בדף שלנו שהקידום האורגני שלנו יצליח, בואו נבין לפני כן ממה הדף שלנו בנוי מאספקט של SEO וכך נדע מה לשפר:

מילות מפתח \ מילות חיפוש – זהו האלמנט החשוב ביותר בכל תהליך קידום!

לב ליבו של כל תהליך קידום אורגני נבנה סביב מילות חיפוש, בלי מילות חיפוש אין קידום אורגני, בכל תהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמים בעצם את מילות החיפוש.

גם אם אנחנו מקדמים וידאו ביוטיוב או תמונה בגוגל אנחנו עדיין נגיע לאנשים שאליהם אנחנו שואפים להגיע דרך מילות החיפוש שבהן הם משתמשים כדי להגיע למוצר או לשירות שלנו.

מילות המפתח הם בעצם הטקסט הכתוב בדפים ובפוסטים שבאתר האינטרנט שלנו.

תמונות – תמונות כאלמנט גרפי זהו מרכיב חשוב בתהליך קידום, גם בשביל מנועי חיפוש וגם בשביל בני אדם

וידאו מרכיב ויזואלי חשוב בכל תהליך קידום

לינקים פנימיים – מרכיב חשוב ביותר בכל דף באתר

Off Site SEO - אופטימיזצייה מחוץ לדף

תהליך זה כולל בעיקר בניית לינקים וכתבות באתרים אחרים עם מילות מפתח שיש להן ערך עבורנו, שמפנים קישורים לאתר שלנו

קידום אורגני SEO
קידום אורגני SEO

תהליך הSEO - קידום אורגני

אחרי שהבנו באופן מאוד כללי מה זה קידום אורגני בעצם, בואו נחקור מה הם אותם מרכיבים שעלינו לשפר

On Site SEO - אופטימיזציית אתר\דף

כדי להבין מה אנחנו צריכים לשפר בדף שלנו שהקידום האורגני שלנו יצליח, בואו נבין לפני כן ממה הדף שלנו בנוי מאספקט של SEO וכך נדע מה לשפר:

מילות מפתח \ מילות חיפוש – זהו האלמנט החשוב ביותר בכל תהליך קידום!

לב ליבו של כל תהליך קידום אורגני נבנה סביב מילות חיפוש, בלי מילות חיפוש אין קידום אורגני, בכל תהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמים בעצם את מילות החיפוש.

גם אם אנחנו מקדמים וידאו ביוטיוב או תמונה בגוגל אנחנו עדיין נגיע לאנשים שאליהם אנחנו שואפים להגיע דרך מילות החיפוש שבהן הם משתמשים כדי להגיע למוצר או לשירות שלנו.

מילות המפתח הם בעצם הטקסט הכתוב בדפים ובפוסטים שבאתר האינטרנט שלנו.

תמונות – תמונות כאלמנט גרפי זהו מרכיב חשוב בתהליך קידום, גם בשביל מנועי חיפוש וגם בשביל בני אדם

וידאו – מרכיב ויזואלי חשוב בכל תהליך קידום

לינקים פנימיים – מרכיב חשוב ביותר בכל דף באתר

Off Site SEO - אופטימיזצייה מחוץ לדף

תהליך זה כולל בעיקר בניית לינקים וכתבות באתרים אחרים עם מילות מפתח שיש להן ערך עבורנו, שמפנים קישורים לאתר שלנו

קידום אורגני SEO

מרכיבי קידום אורגני נוספים

תהליך קידום ב SEO הוא עולם שלם.
מעבר למרכיבי הקידום הקריאיטיביים המתבטאים בליצור תכנים שיעניינו את הקהל שלנו כמו וידאויים, כתבות ותמונות מושכות, יש גם אספקט טכני בקידום אתר:

• מבנה נכון של האתר
• הסרת לינקים שמובילים לדפי 404
• הסרה של דפי 404 או הפנייתם לדפים תקינים ע”י הפניות 301
• יכולת “זחילה” אופטימלית של הבוטים של מנוע החיפוש
ועוד…

קידום אורגני SEO

מרכיבי קידום אורגני נוספים

תהליך קידום ב SEO הוא עולם שלם.
מעבר למרכיבי הקידום הקריאיטיביים המתבטאים בליצור תכנים שיעניינו את הקהל שלנו כמו וידאויים, כתבות ותמונות מושכות, יש גם אספקט טכני בקידום אתר:

• מבנה נכון של האתר
• הסרת לינקים שמובילים לדפי 404
• הסרה של דפי 404 או הפנייתם לדפים תקינים ע”י הפניות 301
• יכולת “זחילה” אופטימלית של הבוטים של מנוע החיפוש
ועוד…

הצעדים הבאים...

מקווים שנשארתם לקרוא עד לפה, אם כן, סביר להניח שהתחלתם להבין מה זה אומר לייצר תהליך של קידום אורגני, למה כדאי לכם לייצר תהליך כזה ובמה זה כרוך.

יישום כל התהליכים זה משהו שלוקח זמן, מיומנות וניסיון.
עדיף להתחיל תהליך SEO כמה שיותר מוקדם כדי לראות תוצאות כמה שיותר מוקדם.

באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מדריכים רבים איך ליישם טכניקות ומתודות על האתר שלכם כדי לקדם אותו, אנחנו פה כדי לחלוק אתכם את הידע שלנו ומזמינים אתכם להעשיר את הידע שלכם.

קידום אורגני SEO
קידום אורגני SEO

SEO – קידום אורגני

SEO – קידום אורגני אם אתם פה כנראה שאתם מבינים (או חוקרים כדי להבין) את החשיבות של קידום אורגני לאתר שלכם במנועי החיפוש.קידום אורגני לאתר

קרא עוד »
קידום אורגני SEO

הצעדים הבאים...

מקווים שנשארתם לקרוא עד לפה, אם כן, סביר להניח שהתחלתם להבין מה זה אומר לייצר תהליך של קידום אורגני, למה כדאי לכם לייצר תהליך כזה ובמה זה כרוך.

יישום כל התהליכים זה משהו שלוקח זמן, מיומנות וניסיון.
עדיף להתחיל תהליך SEO כמה שיותר מוקדם כדי לראות תוצאות כמה שיותר מוקדם.

באתר שלנו תוכלו למצוא עוד מדריכים רבים איך ליישם טכניקות ומתודות על האתר שלכם כדי לקדם אותו, אנחנו פה כדי לחלוק אתכם את הידע שלנו ומזמינים אתכם להעשיר את הידע שלכם.

עוד על SEO - קידום אורגני

רוצים להנות מכוחה של הרשת? דברו איתנו

בטח, שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

רוצים להנות מכוחה של הרשת? דברו איתנו

בטח, שתפו

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin