gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

שימוש באוטומציה במודעות גוגל ללא קוד כלל!

תוכן עניינים:

אין לכם ניסיון בכתיבת קוד ואתם מאוד רוצים להשתמש באוטומציה בגוגל אדס? הגעתם למאמר הנכון!

במאמר זה נרכוש כלים וידע להשתמש באוטומציה לקמפיינים ממומנים בגוגל – PPC  עם אפס ניסיון בכתיבת קוד.

בעולם הפרסום היום, אוטומציה הפכה להיות שם דבר לדרך שעוזרת לנו ליעל פעולות קבועות.בעבר, אוטומציות היו נחלתם של מתכנתים או בעלי ידע וניסיון בקוד, אך היום האוטומציה היא עצמה אוטומטית כך שיש ברשותנו את הכלים המתאימים לעבוד חכם ולטווח ארוך. 

לפני שנצלול לטיפים מעשיים, בואו נבין מהן אפשרויות אוטומציה בגוגל אדס:

 

  • הפעלת בדיקות A/B או וריאציות שונות של מודעות
  • ביצוע שינויים בהצעות מחיר בהתבסס על הקריטריונים שהגדרתם
  • ביצוע הפעלה או השהייה של קמפיינים, קבוצות מודעות, מילות מפתח או מודעות
  • שינוי תקציבים
  • הפעלת דוחות

אוטומציה עוזרת לנו לפשט את תהליך ניהול הקמפיינים וניהול החשבונות ולכן גוגל הודיעה שפיתוח האוטומציות נמצא ברשימת סדר העדיפויות שלה לשנת 2022. 

אילו יתרונות מעניקה לנו אוטומציה במודעות PPC:

  • יעילות ופרודקטיביות
  • מאפשרת לנו להתמקד בניתוח ובניית אסטרטגיה
  • להקדיש זמן לקריאייטיב ומהלכים שיניעו את החברה קדימה
  • תוצאות מהירות יותר וביצוע אופטימיזציה מהירה יותר

3 דרכים להשתמש באוטומציה בקמפיינים שכדאי לכם לנסות עוד היום!

  • השתמשו בכללים הבסיסיים המובנים ב- GOOGLE


גוגל אדס מפתחת ומעדכנת את הממשק וכלי האוטומציה עבור מקצועני PPC כל הזמן ,חשוב להישאר מעודכנים. ״כללים״ אוטומטים:
אחת היכולות המוערכות ביותר של גוגל אדס ובאמצעותה ניתן להפוך הרבה דברים לאוטומטים עם כמה כללים פשוטים! מספר דוגמאות למשימות שניתן לבצע בצורה אוטומטית:

  • צרו כלל שמשהה את מודעות המכירה באמצעות תווית מסוימת ביום האחרון של המכירה, או הפוך, צרו כלל המפעיל את המודעות הירוקות כאשר מודעות המכירה נעצרות. 
  • הגדירו כלל שפועל מדי יום עבור מילות המפתח הזולות מהצעת המחיר של הדף הראשון.
    שימו לב, אם אתם מוגבלים בתקציב הקפידו להגדיר סף עלות מקסימלי לקליק כדי שגוגל לא ישתגע עם הצעות המחיר של הארגון. 
  • הגדירו כלל שפועל מדי תקופה מסוימת (שבוע, דו שבועי, חודשי, בהתאם לנפח והתקציב) עבור מילות מפתח בעלות CPA גבוה מהסף הרגיל. ניתן לבחור להשהות את מילות המפתח או לבקש מגוגל לשלוח רשימה של מילות מפתח אלו. 

אסטרטגיית הצעות מחיר
גוגל שיכללה את חבילות אסטרטגיית הצעות המחיר שלה ורוב הסיכויים שלא משנה מה יעדי מסע הפרסום, לגוגל יש אסטרטגיה אוטומטית שתתאים להם. 

בעבר, לגוגל היו אסטרטגיות כמו יעד ״החזר על הוצאות פרסום״ ויעד ״עלות המרה״. הם שילבו זאת עם האסטרטגיות מקסום ערך המרה ומקסום המרות בהתאמה.
האסטרטגיה חשובה מאוד בעת בניית חשבון PPC וקמפיינים חופפים. ודאו כי אתם מקבצים בין קבוצות מודעות ומילות מפתח שיש להם מטרה משותפת.
פילוח + אוטומציה היא דרך מעולה להצליח! 

  • היעזרו בתכונות סקריפט מותאמות אישית

סקריפטים הם דרך נוספת להפוך את החשבונות לאוטומטיים מבלי לדעת קוד למרות שהשימוש בסקריפטים טכנית כן משתמש בקוד.
הסקריפטים בעצם כבר מקודדים וכל מה שנותר לך זה להזין את הנתונים.  חלק מהסקריפטים המובילים מיודעים ל: 

  • ניהול הצעות מחיר ותקציב
  • הפיכת דוחות של גיליונות אלקטרוניים לאוטומטיים
  • האופציה להפעיל או להשהות מודעות, קבוצות מודעות, מילות מפתח ומסעות פרסום
  • בדיקת תוכן דף נחיתה
  • ביצוע N-Gram של שאילתת החיפוש
  • היעזרו בתוכנת צד שלישי לאוטומציה מתקדמת
    כדי לקחת את האוטומציה שלב אחד קדימה, נוכל להיעזר בתוכנות חיצוניות של סקריפטים שיכולות להתקשר ישירות לחשבון הגוגל אדס של הארגון. 

מספר תוכנות שאנו ממליצים עליהן: 

  • Brainlabs
  • Optmyzr
  • Adalysis
  • Acquisio
  • NinjaCat Reporting
  • Shape

יש עוד הרבה תוכנות חיצוניות כך שתוכלו להתנסות ולבחור את התוכנה המתאימה ביותר לצרכי החברה. 

לסיכום, עם כל הכלים העומדים לרשותינו היום אוטומציה היא לא משהו שצריך לחשוש ממנו. להפך! היעזרו באוטומציה כדי לייעל ולשפר את מהלך העבודה שלכם!
ייעול העבודה יאפשר לכם להשקיע זמן בדברים חשובים אחרים כמו בניית אסטרטגיה מתאימה יותר במקום לבזבז זמן על משימות שניתן כיום לבצע באופן אוטומטי. נסתייג מעט ונגיד שאוטומציה היא כלי מדהים שאנחנו מעודדים להשתמש בו אך הוא איננו תחליף לחומר האנושי. כחברה או ארגון אתם עדיין תרצו לנתח את הנתונים המגיעים מתוך כלי האוטומציה ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים כדי להתקרב עוד כמה צעדים לקראת המטרות והיעדים. 

השילוב של אוטומציה + אנשים הוא המפתח האולטימטיבי להצלחה! 

צריכים צוות חשיבה שיעזור לכם בבנית האסטרטגיה ותכנון האוטומציות?
בואו נדבר 🤙

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא