שגרת היום-יום של מפרסם דיגיטלי יכולה להיות שוחקת, מעיקה וקצת מזכירה העתק הדבק לפעמים. בין אם אתם מנהלי קמפיינים מקצועיים או אדם פרטי שמשווק דיגיטלית את העסק האישי שלו, אתם מודעים לכמות השינויים שאפשר לבצע בגוגל אדווארדס לפיקוח וביצוע אופטימיזציות לקמפיינים שלכם.
בשביל להגיע לציון האיכות הגבוה ביותר עליכם להיות עם יד על הדופק באופן מתמיד על המודעות שלכם. מה שאולי לא סיפרו לכם, שקיימים מאות סקריפטים שיכולים לחסוך לכם בזמן, לשפר לכם את המודעות ולעשות לכם את החיים הרבה יותר קלים.
אז מה זה סקריפט (Script)?
"אז מה הסקריפטים האלה עושים?" אתם בטח שואלים את עצמכם. התשובה היא שהם מבצעים את כל הפעולות שבדרך כלל אתם עושים באופן ידני, כמו בדיקת רלוונטיות למודעות או מחיקת מודעות שלא מניבות תוצאות. המשמעות לכך היא שתתעסקו פחות בדברים היבשים והמשעממים ויתפנה לכם זמן לעשות שינויים משמעותיים ויצירתיים.
אוקיי, הבנתם עכשיו איך הסקריפטים יעזרו לכם, אבל איך הם נראים בכלל?
לאלו מכם של עסקו או ראו בעבר קודים/סקריפטים של גוגל, הם בוודאי יראו לכם טיפה מאיימים ומפחידים בהתחלה, אך אל דאגה, אחרי המאמר הזה תגלו שהשד לא נורא כל כך. מעבר לכך, שימוש נכון בסקריפטים לא יפגע בקמפיינים שלכם, יתרה מזאת הם יחסכו לכם זמן וישפרו את הפרסום שלכם בגוגל.
כעת נציג לכם 5 סקריפטים נבחרים שעוסקים במודעות של גוגל
1. מחיקה אוטומטית של מודעות בתפקוד נמוך
בקידום ממומן אחד הכללים החשובים הוא ביצוע אופטימיזציה למודעות שקיימות לכם בחשבון.
הקפדה על כך משפרת את הביצועים והיא קריטית לשיפור תקציב ה-PPC שלכם. היתרון של סקריפט זה הוא הוידוא שרצות לכם רק מודעות בעלות ביצועים טובים ביותר, והסרה של מודעות בתפקוד נמוך.
נכון, יש בגוגל אפשרות להעדפת מודעות שמתפקדות יותר טוב אבל תמיד כדאי לבדוק ולהסיר את המודעות שאינן מספקות ביצועים טובים.
להורדה והסברים נוספים על הסקריפט >>
https://www.optmyzr.com/scripts/remove-underperforming-ads/
2. העתקת תוספי מודעות במהירות ובקלות
אם עוד אינכם משתמשים בתוספי מודעות בקמפיינים שלכם, עזבו הכל ועשו זאת עכשיו. יש ביכולתם לשפר פלאים את שיעור הקליקים ואת ציון האיכות שלכם. ברגע שתוסיפו אותם תראו שיפור מיידי במודעות שלכם.
הבעיה היחידה בהם, זה הקושי להעתיקם מקמפיין לקמפיין, אך אל דאגה בדיוק לתרחיש זה הסקריפט הנ"ל עוזר לפתור את הבעיה.
להורדה והסברים נוספים על הסקריפט >>
https://searchengineland.com/heres-script-copies-adwords-extensions-campaigns-258165
3. מחיקת מודעות שלא אושרו
בחשבונות גדולים קיימים מספר לא מבוטל של קמפיינים, אשר כוללים אד גרופים רבים שאוגרים בתוכם מספר לא קטן של מודעות.
אלו מכם שמנהלים חשבונות כאלה בוודאי יודעים כמה זה לא קל לעבור על כל מודעה, לערוך אותה ולחכות שגוגל יאשרו אותה.
סדר וארגון זה אחד מהכללים הראשונים בניהול קמפיינים ממונים.
סקריפט זה עוזר לחשבונכם להיות מסודר ומדוגם, בלחיצת כפתור אחת ימחקו כל המודעות שלא אושרו על ידי גוגל ויתפנה לכם זמן לדברים החשובים באמת.
להורדה והסברים נוספים על הסקריפט>>
https://www.freeadwordsscripts.com/2012/11/delete-all-disapproved-ads-in-account.html
4. מודעות מוצרים שאזלו במלאי
אם הנכם מנהלים חשבונות לחנות מסחר אלקטרונית (E-commerce), גוגל יתעדף את המוצרים שהם פופלאריים וריווחיים יותר. אבל האם גוגל יודע להפסיק להציג מודעה של מוצר שאזל במלאי?
התשובה היא לא.
הצגה של מוצרים שאינם במלאי מבזבזת כסף לקמפיין וגורמת לאכזבת הגולשים. לכן חשוב מאוד להשתמש בסקריפט זה שדואג לבדוק האם המוצר קיים במלאי, במידה ולא הוא יכבה אוטומטית את המודעה.
להורדה והסברים נוספים על הסקריפט >>
https://www.freeadwordsscripts.com/2013/10/disable-ads-and-keywords-for-out-of.html
5. הפיכת התוספים במודעות לדינאמיים
סקריפט זה יעזור מאוד למנהלי הקמפיינים המנוסים יותר ברשת החיפוש של גוגל. התוספים של המודעות (קישורים לטלפון, עמודים באתר, מיקום וכולי) עוזרים מאוד למשתמשים בכך שהם מספקים מידע רב ושימושי טרם כניסתם לאתר. לעיתים, נעשים שינויים באתר או שהאתר מתעדכן והקישורים של התוספים עלולים להשתנות ובעצם לפגוע במודעות.
סקריפט זה מאפשר לתוספים של המודעות להיות דינאמיים, הוא עזור להם להתעדכן באופן אוטומטי ומבטיח שהתוספים יפנו לעמודים הנכונים.
להורדה והסברים נוספים על הסקריפט >>
https://searchengineland.com/dynamic-ad-extensions-dont-let-sitelinks-callouts-get-date-259775
סיימנו עם המודעה עכשיו יש לנו הודעה!
מוזמנים ומוזמנות לפנות אלינו לכל סוגי הקידומים, גם האורגניים וגם הממומנים.
כל שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם >>