gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

קידום ממומן בגוגל לבעלי תקציב דל

תוכן עניינים:

הסברה כי קידום ממומן בגוגל הוא עסק יקר מדי, ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים היא טעות נפוצה מאד, אך עדיין – טעות.  פלטפורמות הפרסום קיבלו מוניטין של יקרות במיוחד ובעוד שהן בהחלט לא זולות, הן גם לא מאד יקרות ויכולות להיות אפילו חסכוניות. כל אחד משלם על מה שהוא יכול להרשות לעצמו. כך שגם אם יש לכם רק 1000 ש"ח להשקיע בחודש, עדיין תוכלו לבנות אסטרטגיית פרסום בגוגל, ואפילו אחת טובה, שתביא לכם תנועה, לקוחות, והכנסה. אבל איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיעזרו גם לבעלי תקציב נמוך להצליח לבנות אסטרטגיית קידום ממומן בגוגל:

 

  1. חפשו מילות מפתח בעלות נפח גבוה, כוונה גבוהה, ותחרות נמוכה
    מותגים עם תקציבים גדולים יכולים באמת למקד את מילות המפתח בהן הם מעוניינים ולהציע יותר כסף עבורן, כדי להבטיח שהם יקבלו את מיקום המודעה העליון. קשה יותר לעשות את זה כשאתם עם תקציב הדוק, אז ההימור הטוב ביותר עבור קידום אתרים מוצלח, הוא אסטרטגית בחירת מילות המפתח הנכונות כדי לקבל תוצאות. אמנם זמן המחקר עד למציאתן עלול להיות ארוך יותר, אבל כשתמצאו אותן, זו תהיה הדרך המושלמת להתחבר לקהל היעד שלכם בצורה טובה יותר. הכוונה הגבוהה תהיה המפתח כאן. אם תוכלו למצוא מילת מפתח שמסמנת כוונה גבוהה לרכישה, אך תחרות נמוכה יחסית, זו תהיה דרך נהדרת לבצע המרה קלה וידידותית יותר לתקציב שלכם. 
  2. השתמשו בקבוצות מודעות קטנות
    קבוצות מודעות קטנות יותר, עם פחות מילות מפתח, הן כמעט תמיד הדרך הטובה ביותר כשעובדים על קידום אתרים בגוגל. במקום לנסות לזרוק את כל מילות המפתח שאתם חושבים שהקהל שלכם עשוי לחפש, המטרה עם קבוצות מודעות קטנות היא להפעיל מסעות פרסום הדוקים וממוקדים. אתם יוצרים קבוצות שונות של מילות מפתח, ומבטיחים שתוכלו ליצור מסע פרסום רלוונטי ישירות לשירותים הספציפיים שהקהל שלכם מחפש. קבוצות מודעות הדוקות ורלוונטיות, יכולות לגרום לכך שגוגל תשפר את דירוג ומיקום המודעה שלכם, או שתגביר את נפח ההופעות שלכם בתוצאות החיפוש, גם אם הצעת המחיר שלכם אינה גבוהה כמו של המתחרים. 
  3. השתמשו בקמפיין רימרקטינג
    רימרקטינג (שיווק מחדש) הוא תהליך של שימוש ברשימות לקוחות, או בפעילות מקוונת של הלקוח (במיוחד בהתייחסות לאתר שלכם), כדי להתחבר אליהם שוב. לקמפיין רימרקטינג יש יתרון מובהק של רווחיות גבוהה, והוא  אף יכול להפיק תוצאות רבות יותר בעלות נמוכה יותר. הסיבה לכך פשוטה: הקהל הזה שרואה את המודעה שלכם כבר מכיר אתכם באיזושהי דרך, ואתם יודעים בדיוק מהי הדרך. כלומר, תוכלו ליצור מסעות קידום אתרים שיש סבירות גבוהה שיקרצו ללקוחות שלכם, ויענו על הצרכים או תחומי העניין שלהם. סביר יותר שהם יגרמו ללקוחות להקליק, ויש לקמפיינים אלו סיכוי גבוה יותר להמיר לפעולת רכישה, כך שתקבלו החזר גבוה יותר על הוצאות הפרסום.

 

לסיכום

אחד הדברים הטובים ביותר בפלטפורמת קידום ממומן בגוגל, הוא שיש לכם הרבה שליטה על כמה להשקיע ובמה. נכון, ייתכן שלא תוכלו להיות מדורגים גבוה כמו חברות עם תקציב בידים בלתי מוגבל, או להשיג נתח ההופעות כמו שיש לחברות עם תקציבים של עשרות אלפי שקלים לחודש, אבל זה בסדר. אתם יכולים לקבל תוצאות מצוינות במחיר פרופורציונלי, תוצאות שיעזרו לעסק שלכם לגדול ולהרוויח. 

 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
קידום אתרים אורגני – SEO

כל מה שצריך לדעת על מחקר מילות מפתח!

מחקר מילות מפתח הוא הבסיס לכתיבת תכנים לאתר שלנו, SEO, קמפיינים ומודעות ממומנות ועוד. 68% מהפעילות המקוונות מתחילה בשאילתות במנועי החיפוש כמו גוגל או בינג. 

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא