GemPlan » אנליזה ו CRO
בואו נדבר במספרים – 100,000 גולשים ביקרו באתר שלכם החודש ו 3% מהם המירו כלומר 3000. המרה שווה לכם $100. יופי! יש לכם $300,000 מההמרות באתר. עכשיו ביצענו תהליכי CRO ויחס ההמרה השתפר, רק ב 1%. אז יש לכם 4000 המרות ו $400,000 – איך? טיפלנו בנקודות הנטישה וחיזקנו את המעברים הקלים לרכישה. לפעמים כל מה שצריך זה שיפור של תהליך קיים לשינוי משמעותי בתוצאות.
בואו נדבר במספרים – 100,000 גולשים ביקרו באתר שלכם החודש ו 3% מהם המירו כלומר 3000. המרה שווה לכם $100. יופי! יש לכם $300,000 מההמרות באתר. עכשיו ביצענו תהליכי CRO ויחס ההמרה השתפר, רק ב 1%. אז יש לכם 4000 המרות ו $400,000 – איך? טיפלנו בנקודות הנטישה וחיזקנו את המעברים הקלים לרכישה. לפעמים כל מה שצריך זה שיפור של תהליך קיים לשינוי משמעותי בתוצאות.
תהליך קבלת ההחלטה של הגולש הממוצע עובד דרך 4.5 ערוצי שיווק שונים. בואו נשתמש בזה! קודם כל נבחן את עלויות הפרסום כרצף אירועים ונחשב את ה ROAS האמיתי וגם…. נלמד! בכל פלטפורמה אנחנו לומדים להכיר את הגולש יותר ויכולים להציע לו הצעה מדוייקת יותר במפגש הבא (טאצ פוינט).
כשאתם קמים בבוקר, יש לכם סדר פעולות קבוע? ברור שכן! זה גם המצב גם ברשת. אנחחנו בני אדם וההתנהגות שלנו חוזרת על עצמה (גם אצלכם וכן אתם עדין מיוחדים, מאוד!). לימוד התנהגות הגולשים מאפשר לנו לבנות תהליך שיווק ופרסום מכוון התנהגות. איזה כיף אם שניה לפני השעה בבוקר בה אתם מכינים את הקפה, היו מגישים לכם אותו ליד?
כשאתם קמים בבוקר, יש לכם סדר פעולות קבוע? ברור שכן! זה גם המצב גם ברשת. אנחחנו בני אדם וההתנהגות שלנו חוזרת על עצמה (גם אצלכם וכן אתם עדין מיוחדים, מאוד!). לימוד התנהגות הגולשים מאפשר לנו לבנות תהליך שיווק ופרסום מכוון התנהגות. איזה כיף אם שניה לפני השעה בבוקר בה אתם מכינים את הקפה, היו מגישים לכם אותו ליד?
רוצים לפתח משהו חדש? דברו איתנו
רוצים לפתח משהו חדש? דברו איתנו
אנחנו זמינים גם בוואטסאפ
רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא