כל קידום אתרים בגוגל, מתחיל עם כרטיס עסקי מקצועי. כל בעל עסק יודע היום, שבלי כרטיס Google my Business, אף אחד לא ימצא אותו ברשת, לא משנה כמה ישקיע באופטימיזציה של האתר או במודעות ממומנות. Google My Business הינו שירות חינמי הנועד לבעלי עסקים לספק מידע קונקרטי על בית העסק שלהם:
– מיקום והוראות הגעה
– שעות פתיחה
– תמונות
– אתר הבית
-טלפון
אילו הם הפרטים הבסיסיים שכל בעל עסק צריך למלא בכרטיס GMB שלו. אך האם זה מספיק בשביל קידום אתרים בגוגל שיגרום לכם להוביל בתוצאות החיפוש?
המטרה של כרטיס העסק הינה להעניק מידע רלוונטי למשתמש הנמצא בקרבת העסק. כיום חלק מהתוצאות האורגניות המתקבלות במנוע החיפוש של גוגל, מבוססות על פי מיקום המשתמש, בין אם הוא במובייל, או מחובר לרשת הוויי פיי הביתית. כרטיס העסק של גוגל מאפשר גם להעניק אינפורמציה מעמיקה על העסק, ליצור קשר עם המשתמשים ומהווה "כרטיס הביקור" האלקטרוני שלו, אז איך תוודאו שהכרטיס שלכם הינו המוביל?
1. מלאו גם את הפרטים הקטנים ביותר בכרטיס
מילאתם את כתובת בית העסק, סיפקתם תמונות וכתבתם את שעות הפתיחה, אך מה לגבי קטגוריית העסק? ותת הקטגוריה? חשוב שהפרופיל שלכם יהיה שלם ב-100%. גם אם חלק מהקריטריונים קשים למילוי, מצאו את הדבר הקרוב ביותר לכתוב. כרטיס מלא הוא כרטיס שיזכה למיקום גבוה.
2. אל תפחדו מביקורות
ביקורות עוזרות למשתמשים להבין את טיב השירות שאנו מעניקים. כמו כן, הן עוזרות לנו להשתפר ולכן חשוב לשלבן בכרטיס ה-GMB. גוגל מקדישה משקל רב לביקורות, ומעניקה עדיפות לעסק שזוכה לדירוג גבוה וביקורות רבות, הן חיוביות והן שליליות. נצא מנקודת הנחה שהשירות שלכם אדיב ועונה על הצרכים של לקוחותיכם, על כן עודדו אותם לכתוב עליכם ביקורת חיובית ב- Google My Buisness, בין אם זה בתמורה להטבות או בין אם זה פשוט לבקש עם חיוך.
3. עדכנו את זמני הפתיחה של העסק
בעלי עסקים רבים, לאחר שהם מעדכנים בGMB את שעות הפתיחה של מקום העסק, נוטים "לשכוח" ולהשאיר זאת בצד. הבעיה היא שבזמן חגים, ימי אבל, ימי צום ותעניות, לוח הזמנים של בית העסק שלהם נשאר זהה, והמשתמשים נוטים לחשוב, מאיזושהי סיבה, שהעסק פתוח למרות זאת. עדכנו מדי פעם את לוחות הזמנים – רענון תקוף של כרטיס ה-GMB יוצר עניין למערכות של גוגל ומקדם את העסק שלכם למעלה
פתיחת עמוד Google My Business מורכבת הרבה יותר מכפי שהיא נראית. לא מספיק רק שתהיו קיים ברשת החיפוש של גוגל, אלא גם שתופיעו בין התוצאות הראשונות. מסתבכים? אנו בחברת ג'אם פלאן מומחי קידום אורגני וגם קידום ממומן בגוגל ונשמח לעזור. למידע נוסף, צרו עמנו קשר.