gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

ניהול עמוד חברה בלינקדאין

למה לנהל עמוד חברה בלינקדאין, למי זה מתאים, יתרונות, חסרונות ושאלות נפוצות שיעזרו לכם להבין החברה שלכם צריכה עמוד מנוהל בלינקדאין – Linkedin

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

ניהול לינקדאין
לינקדאין - קשרים עסקיים

יצירת קשרים עסקים

עם יותר מ- 550,000,000 חברים רשומים ברחבי העולם, מתוכם כ- 50% פעילים באופן שוטף, ונגישים לתקשורת מיידית, לינקדאין היא הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירת קשרים B2B
לינקדאין - גאוות יחידה

גאוות יחידה

עמוד לינקדאין מתוחזק ואיכותי של חברה מגביר את רצון העובדים להצטרף לעמוד החברה בלינקדאין וכך לחברה לחזק את הקשר עם עובדיה מצד אחד ולהנות מהם כשגרירים מצד שני
לינקדאין - מודעות למותג

מודעות ומעורבות עם המותג

לינקדאין מאפשרת לפרסם תכנים ויזואלים וטקסטואלים שמעבירים את פעילות וערכי החברה. פרסומים קבועים ושפה אחיזה מחזקים את הזכירות של המותג, מגבירים את רמת המעורבות עם המותג ומחזקים את ההעדפה למותג
לינקדאין - גיוס

גיוס

לינקדאין משמשת היום כרשת הגיוס המובילה בעולם. עמוד חברה איכותי ימשוך אליו יותר מועמדים רלוונטים

למה מיועד עמוד חברה בלינקדאין?

עמודי חברה בלינקדאין מיועדים לחברות ואירגונים. הם מאפשרים לאנשים להכיר את החברה בצורה יותר מעמיקה, להתחבר, לעקוב אחרי הפרסומים, לגלות שירותים, מוצרים ולזכור את המותג.
עמודי חברה בלינקדאין נבנו על מנת לתת לחברות את האפשרות להגדיל את החשיפה ואת הנטווורק העסקי.

לאילו חברות מתאים ניהול מקצועי של עמוד חברה בלינקדאין?

  • לחברות שרוצות להגביר את המודעות למותג שלהן
  • לחברות שמעוניינות להגביר את המעורבות עם המותג
  • לחברות B2B שמעוניינות להגדיל את רשת הקשרים העסקיים
  • לחברות שרוצות לחבר את העובדים ולהפוך אותם לשגרירים
  • לחברות שצריכות לגייס אנשים איכותיים
  • לחברות שבתהליך גיום השקעה

עיקרי הדברים

יתרונות וחסרונות - ניהול עמוד חברה בלינקדאין

יתרונות

חסרונות

תהליך תכנון וניהול עמוד חברה בלינקדאין עם ג'אם פלאן

1. שיחת היכרות לפני הכל אנחנו צריכים להכיר אתכם, את החברה, מוצרים, השירותים ואת הערכים שלפהים אתם פועלים ומיחדים אתכם.
2. אפיון ותכנון כדי שנוכל לנהל את העמוד עם תועלת נצברת, נבצע יחד איתכם תהליך אפיון – מטרות, שפה, מבנה ארגוני, חזון וכו' ובהתאמה נתכננן את הפעילות בעמוד החברה.
3. עיצוב ושפת מותג – בהתאם לאפיון נעצב דוגמאות לפוסטים ונגיש לכם את הדוגמאות עם קופי מתאים לאישורכם.
4. ניהול שוטף – אנחנו מחזיקים את ההגה, נפרסם פוסטים, נגדיך את רשת הקשרים, נבדוק את העמוד ונהיה איתכם בקשר כדי לעדכן ולהתיעץ במיד הצורך.
5. אנליזה וסיכומי חודש – בכל סוף חודש נעביר לכם את סיכום הביצועים התובנות והמסקנות להמשך כדי שנוודא שאנחנו מסונכרנים וממשיכים להתקדם.

בין לקוחותינו

hightower
אייקון פיטנס
סיסקו
לייב טיקטס
M&M
האוניברסיטה העברית
תגלית

שאלות נפוצות - ניהול עמוד חברה בלינקדאין

מודעות למותג הינה ביטוי שמתאר כמה המותג מוכר. המודעות למותג נמדדת בכמה המותג זכיר ומזוהה בקרב קהל היעד.
פוסטים עם תמונה או וידאו (תוכן ויזואלי) תמיד מושכים יותר תשומת לב. הם זוכים ליותר מעורבות והם דרך טובה לקדם את המודעות למותג בלינקדאין. מה שחשוב לוודא שהתוכן של הפוסטים איכותי ונותן ערך לעוקבים
יש שלוש רמות עקריות למודעות למותג: מותג זכיר, מותג מזוהה, מותג שולט – אוטוריטה

מודעות למותג חשובה שמשיקים מוצרים או שירותים חדשים והיא עוזרת בקבלת החלטות כאשר לקוחות פוטנציאלים מתלבטים בין חברות דומות. מודעות למותג מעודדת רכישות חוזרות ומגדילה את נתח השוק והמכירות

ניהול עמוד חברה בלינקדאין - Linkedin

אחרי שהבנתם למה מנהלים עמודי חברה בלינקדאין בדרך מקצועית, בדקתם את היתרונות והחסרונות וקיבלתם תשובות לשאלות נפוצות. האם אתם מוכנים להגדיל את המודעות למותג שלכם? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם במהירות >>

בהשארת הפרטים אני  מאשר/ת לקבל אימיילים וחומרים פרסומיים מג'אם פלאן

יש מצב שגם אלו יענינו אותך

בניית אסטרטגיה שיווקית

9 טיפים ליצירת אסטרטגיה מנצחת בלינקדאין!

לינקדאין היא הרשת החברתית המועדפת על בעלי עסקים, היא מציעה את כל היתרונות של רשת חברתית פלוס נוכחות גבוהה של אנשי מקצוע וחזון, יתרון למי

פרסום בדיגיטל
פרסום וקידום ברשת

מדריך שיווק דיגיטלי B2B מוצלח

מה זה שיווק דיגיטלי B2B? שיווק דיגיטלי B2B (באנגלית: Business to Business) הוא שימוש באמצעים דיגיטליים לצורכי שיווק של עסק לעסק או חברה לחברה. אופן

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא