gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

האם הקמת אתר וורדפרס ב – 2019 עדיין כדאית?

תוכן עניינים:

כמעט כל מי שצריך או חושב לבנות אתר שמע על וורדפרס (WordPress). זה הכלי המוביל מבין כל תוכנות ניהול התוכן (CMS – Content Management System) הקיימות בשוק. הוא מחזיק בנתח של יותר מ – 34% בכלל אתרי האינטרנט הקיימים (כאשר הבא אחריו מחזיק רק 2.9%!). משמעות הדבר היא כי עשרות מיליוני אתרים, בתחומים שונים ומגוונים, בנויים על מערכת זו. 

מי שחושב שמערכת וורדפרס טובה רק לבניית אתרים לעסקים קטנים, שיחשוב שוב; בין החברות שמשתמשות בוורדפרס אפשר למנות עיתונים כמו ניו יורקר, טיים וניו-יורק טיימס; אתרי חדשות כמו בלומברג ו BBC אמריקה; אתרי בידור כמו דיסני וסוני מיוזיק; אתרי בלוגים של מלחמות הכוכבים, פלייסטיישן ופייסבוק; אתרי טכנולוגיה כמו טק-קראנצ' ועוד ועוד.

וורדפרס הוא הבחירה הנכונה לבניית אתרים בעיקר תודות לרבגוניות שלו. 

יש לכך שלוש סיבות עיקריות:

  1. גישה לקוד פתוח – בזמן בניית אתרים בוורדפרס יש גישה לכל הקוד שמפעיל אותו. זה מאפשר התאמה אישית של וורדפרס כמו גם הוספה של תכונות חדשות על פי הצורך. איפיון זה שימושי אם למשל יש לכם אתר מורכב אשר דורש כלים ייעודיים או פונקציונליות נוספת; גישה מלאה לקוד מאפשרת לתכנן את וורדפרס כך שיעבוד בדיוק כמו שאתם רוצים.
  2. קהילה מקצועית גדולה – עקב העובדה שוורדפרס כל כך פופולרי, יש מבחר נגיש עצום של שיעורים והדרכות און ליין, כך שכל אחד יכול ללמוד להשתמש בוורדפרס באופן בסיסי בכל מקום ובכל שפה. (וורדפרס זמין בלמעלה מ – 80 שפות).
  3. כמות אינסופית של תוספים (Plugins) – היות ו- וורדפרס בנוי על קוד פתוח, כל מי שיש לו מיומנויות קידוד יכול ליצור כלים, ערכות נושא (Themes), תוספים (plugins) ועוד. לוורדפרס יש, נכון לעכשיו, את אחד ממאגרי התוספים הגדולים ביותר בין כל כלי בניית האתרים בעולם (מעל 55,000 תוספים נכון לעכשיו) – והוא עדיין ממשיך להתרחב! מאגר תוספים זה נותן לוורדפרס את הגמישות המפורסמת שלה. אפשר לומר שיש כבר עתה תוסף לצורך כל רעיון או צורך שעולה בדעתכם כדי לשפר וייעל את פעולת האתר.

בקיצור:

בניית אתר אינטרנט מעולם לא היתה קלה כל כך. יחד עם זאת, בעולם המסחר המקוון והתחרותי של היום עדיף שבניית אתר וורדפרס תיעשה על ידי מקצוענים אשר תחום התמחותם הוא הקמת אתר וורדפרס, על מנת להבטיח אתר אינטרנט מתוחכם ויעיל שיכול לגדול ולהתרחב על פי הצרכים המשתנים של העסק.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרי וורדפרס

הופכים את אתר הוורדפרס ל- PWA!

כבר בשנת 2018 יותר ממחצית הטראפיק לאתרי אינטרנט הגיע מהמובייל. גדילה של 50.3% משנת 2017. בשנת 2022 רוב הטראפיק מגיע מהמובייל. אנשי דיגיטל, מעצבים ומפתחי

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא