gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

בניית אתר וורדפרס – גם החברות הגדולות בעולם עושות זאת!

תוכן עניינים:

זה לא סוד כי בניית אתרים בוורדפרס היא תופעה פופולרית מאד כיום. כ- 28.6% מכלל האתרים משתמשים בוורדפרס, והיא מחזיקה בנתח שוק דומיננטי של 59.4% בכל הנוגע למערכות ניהול תוכן. אבל לא מדובר רק בהמון אתרי אינטרנט קטנים המשתמשים בפלטפורמה – האם ידעתם כי כמה מאתרי האינטרנט והמותגים הגדולים ביותר בעולם בנויים גם הם על וורדפרס? אז כן, אם גם אתם חושבים על בניית אתר וורדפרס בעצמכם, דעו שאתם בחברה טובה:

אטסי – Etsy

Etsy הוא שוק פופולרי שכבש את העולם בסערה בכל מה שקשור לפריטים שנעשו בעבודת יד. בנוסף לאתר העסקי יש להם גם טראפיק אדיר שמגיע מהבלוג שמשתף כל מיני עצות עבור חובבי אמנות ועבור בעלי חנויות. מדובר בבלוג רציני מאד, בעל המון עמודים ודפי תוכן והוא כולו מופעל על ידי וורדפרס! זוהי דוגמה מצוינת לעבודה נהדרת – בניית אתר וורדפרס עליו יכול להישען אתר בסדר גודל רציני מאד:

מייקרוספוט והבלוג של סקייפ

מיקרוסופט מתפעלת את כל הבלוג של סקייפ באמצעות וורדפרס. צוות העובדים של סקייפ מעדכן את הבלוג מספר פעמים בשבוע, מה שהופך את זה לשימוש רציני ביותר בוורדפרס, על ידי אחת החברות ואתר האינטרנט הגדולים בעולם, שמשיקה בימים אלו את גרסת ה- 8.0 החדשה:

חברת השליחויות הגלובלית – UPS

ענקית המשלוחים, UPS, משתמשת וורדפרס כדי לתת כוח לאתר הגלובלי שלה-  UPS Global, אתר המספק מגוון עצום של טיפים וכלים שיסייעו למשלוח בינלאומי.

TED

מה שהתחיל בתור מוסד ללא כוונות רווח קטן, הפך לסדרת הועידות המפורסמת בעולם. השיחות של TED מוכרות בכל רחבי העולם, ואתר האינטרנט הפופולרי ביותר שלו, TED בלוג, מציג יותר מ 700 מהן. הנה אחת לדוגמה:

מגזין האופנה ווג – Vogue

כמגזין אופנה ולייף סטייל המוביל והמוכר בעולם כולו, ווג מקבל כמות מדהימה של טראפיק בכל חודש. האתר אולי נראה פשוט בהתחלה (וכן, בניית אתר וורדפרס אכן יכולה להיות משימה פשוטה!),  אבל ככל שתגללו למטה תוכלו להבחין בניואנסים שרק מגזין סגנון יכול להעלות על הדעת – במיוחד כשמדובר בפרסום. והנה ביונסה על השער:

https://www.youtube.com/watch?v=9SK58OIqycM

ביונסה

הרגע הייתה על השער של ווג, והנה גם האתר שלה נכנס לרשימה. זוהי הדוגמה המושלמת להראות כמה שוורדפרס מגוונת וניתנת להתאמה אישית. עם קולאז' יפה של תצלומים, האתר של ביונסה עוזר לה לספר את סיפור חייה, ויוצר חוויה ייחודית למבקרים ולאוהדים. והנה השיר הכי יפה שלה:

סוני מיוזיק

חברת Sony Music Entertainment שבבעלות Sony Corporation of America משתמשת באתר המופעל על ידי וורדפרס כדי להציג אמנים פופולריים כמו סיה, אשר, מייקל ג'קסון ועוד. שוב אפשר לראות עיצוב פשוט למדי, אבל עם אימפקט מקסימלי.  באמצעות תמה מינימליסטית, סוני מפנה את תשומת לבם של הצופים לאמנים שלה. כמעט שני שלישים מהחלל שמעל השטח מכוסים בתמונות של מוזיקאים. מתחת לזה, סוני מדגישה סרטונים פופולריים וחדשות רלוונטיות על האמנים שלה. כן, גם על מייגן טריינור, זוכת פרס הגראמי ואחת הכוכבות הגדולות של הרגע:

זוהי כמובן רק רשימה מצומצמת ביותר. עכשיו, אחרי שראיתם שגם החברות הגדולות בעולם משתמשות בפלטפורמה, נגלה לכם גם כי בניית אתרים בוורדפרס אינה כה מסובכת כפי שחושבים. כמובן, שאם תרצו להתייעץ איתנו ולהיעזר בשירותי החברה שלנו – ג'אם פלאן, פשוט צרו עימנו קשר באתר ואנחנו נשמח לעזור!

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אתרי וורדפרס

איך כדאי לפתח PWA בוורדפרס?

אם לא קראתם את הכתבה שלנו על מה הן הסיבות  להפוך את אתר הוורדפרס שלכם ל- PWA, הקליקו כאן>> למה לפתח אפליקציית ווב בוורדפרס? תהליך

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא