gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

6 דוגמאות לאפליקציות ווב מתקדמות

תוכן עניינים:

מהן אפליקציות ווב מתקדמות?

progressive web apps הוא בעצם אתר אינטרנט שנראה ומרגיש כמו אפליקציה. פירוש הדבר שמשתמשים יכולים לגשת לכל המידע והיכולות מבלי להוריד אפליקציה לנייד ולהנות מיכולות שעד לא מזמן היו שמורות רק לאפליקציות כגון – איתור מיקום. אפליקציות ווב מתקדמות משתמשות בטכנולוגיית אינטרנט חדשנית כדי לספק למשתמשים חוויות דומות-אפליקציות, ישירות בדפדפנים שלהם.

למה אתם צריכים אפליקציות ווב?

אפליקציות ווב מתקדמות הן אפשרות נהדרת לחברות וארגונים שרוצים להנות מיתרונות אפליקטיבים מבלי לפתח אפליקציות בטכנולוגיות שונות. בין היתרונות הבולטים של progressive web apps:

  • פיתוח ותחזוקה מהירים וזולים יותר – טכנולוגיה אחת לכל המכשירים!
  • אין צורך בהורדת אפליקציה – היום הגולשים לא אוהבים להוריד אפליקציות למכשיר אם אין להם צורך קבוע ויומיומי באפליקציה. כמו שניתן לקרוא כאן.
  • אפשרות להנות מחווית שימוש אפליקטיבית לחלוטין.
  • צריכה נמוכה יותר של שימוש בנתונים – הגולשים מקבלים יותר מידע בפחות תעבורה.
  • עלייה משמעותית בשיעור ההמרות (באפליקציות איקומרס) – ראו דוגמאות בהמשך הכתבה
  • היכולת לפעול במצב לא מקוון.

אפליקציות ווב

דוגמאות לאפליקציות ווב מתקדמות מוצלחות

  1. אלי אקספרס – Ali express

אין סיכוי שאתם לא מכירים את AliExpress – אתר מסחר אלקטרוני פופולרי בבעלות קבוצת עליבאבא. לפני מספר שנים הם המירו את האתר הנייד שלהם לאפליקציית אינטרנט מתקדמת. לפני שהשקיעו באפליקציית ווב מתקדמת אלי אקספרס השתמשו באתר הנייד שלהם כדי להמיר משתמשים שאינם משתמשים באפליקציה, לכאלו שכן – מה שלא הסתדר טוב כמו שהם חשבו. במקביל, האתר שלהם לא הצליח לספק חווית משתמש מעניינת במיוחד בנייד. הם החליטו להשקיע באפליקציית ווב מתקדמת חוצת דפדפנים, וההחלטה שיפרה משמעותית את חוויית המשתמש ואת הביצועים הכוללים של אתר החברה. אחרי שעברו ל- progressive web app, היו אלי אקספרס עדים לתוצאות מדהימות:
* עלייה של 104% בהמרות למשתמשים חדשים
* פי שניים עמודים שנצפו בכל ביקור
* עלייה של 74% במשך זמני הביקור באתר

     2. בוק מיי שו BookMyShow

BookMyShow היא חברת הכרטיסים הגדולה ביותר בהודו. החברה פיתחה אפליקציית ווב מתקדמת בשנת 2017 שתחליף את האתר הנייד שלה. השינוי הרחיב את בסיס הלקוחות שלה והגדיל את ההמרות. עוד לפני אפליקציית האינטרנט המתקדמת, כ- 85% מהעסקאות בוצעו בנייד. עם זאת, החברה חוותה שיעורי נטישה גבוהים עקב זמן טעינה איטי וחוויית משתמש גרועה. לחלק מהמשתמשים היו גם בעיות באפליקציית המובייל של BookMyShow בגלל שהיא צרכה הרבה דאטה וזיכרון. אפליקצית הווב המתקדמת פתרה את כל הבעיות הללו. היא סיפקה חוויית הזמנת כרטיסים חלקה וללא תקלות למשתמשים בנייד, מבלי להכביד על יכולות האחסון והזיכרון של המכשיר שלהם.
למעשה, היו גם הפתעות נוספות:
* עלייה של יותר מ 80% בהמרות
* הגודל היה קטן פי 54 מזה של אפליקציית אנדרואיד
* הגודל היה קטן פי 180 מזה של אפליקציית iOS
* ניתן היה לבצע רכישה ולשלם תוך 30 שניות.

     3. סטלד Settled

Settled הינה חברת נדל"ן המסייעת למשתמשים לקנות ולמכור בתים. החברה גילתה שרוב המשתמשים ניגשו לאתר שלה באמצעות מכשירים ניידים. זה הוביל אותה להתמקד בבניית חוויית מובייל מהירה יותר, אמינה ומרתקת יותר. התוצאה? אפליקציית ווב מתקדמת. אפליקציית האינטרנט הפרוגרסיבית של Settled הגדילה בהצלחה את ההמרות ואת העסקאות הסלולריות בכך שסיפקה למשתמשים חווית אינטרנט סלולרית קלה לשימוש, מהירה וללא תקלות והפרעות. להלן כמה מתוצאות המפתח:
* עלייה של 23% בהמרות
* עלייה של 8% בעסקאות סלולריות
* ירידה של 13% בשיעורי הנטישה
* ירידה של 14% בעלות ההמרה בעלות הכוללת של כל המרה.

     4. פיור פורמולז Pure Formulas

Pure Formulas הינה חברת הבריאות ותוספי הבריאות המקוונת המובילה בארה"ב. היא הייתה גם החברה הראשונה בענף שיישמה אפליקציית ווב מתקדמת, מכיוון שהייתה חייבת להצליח לשפר את שיעורי הנטישה וההמרות של עגלת הקניות שלה. האשמים בבעיות אלו היו הדפים שנטענו באיטיות ותהליך הרכישה המייגע. אפליקציית האינטרנט המתקדמת עשתה פלאים. החוויה הפכה לחוויה דומת אפליקציה הגורמות למוערבות גבוהה, יצרה דרך קלה לרכישה למשתמשים ניידים, והביאה תוצאות מצוינות. הנה כמה מהתוצאות הללו:
* עלייה של 14% בהמרות
* עלייה של 9% בערך ההזמנה הממוצע (AOV)
* עלייה של 23% בהכנסות לביקור

     5. סטארבקס Starbucks

במטרה לספק הזמנה מקוונת, נגישה, וידידותית למשתמש לכל הלקוחות שלה, חברת סטארבקס בנתה אפליקציית ווב מתקדמת של מערכת ההזמנות באינטרנט, המספקת חוויה דומה לאפליקציית הנייטיב הקיימת שלהם. במילים אחרות, עם היכולת לפעול במצב לא מקוון, ה- Progressive Web App של סטארבקס מאפשרת ללקוחותיה לגלוש בתפריט, להתאים אישית את ההזמנות שלהם ולהוסיף פריטים לעגלות שלהם – כל זאת ללא גישה עקבית לאינטרנט. ברגע שהם מתחברים לרשת, הם יכולים לקבל תמחור ספציפי למיקום, ולבצע את הזמנת המזון והמשקאות שלהם. כבר בהשקת אפליקציית ההזמנות החדשה, ראתה סטארבוקס תוצאות משמעותיות. גודלה של אפליקציית הווב המתקדמת קטן ב -99.84% מגודלה של אפליקציית iOS הקיימת של סטארבוקס, מה שהופך את אפליקציית האינטרנט למועדפת בקרב המשתמשים שלה. כתוצאה מכך סטארבקס הכפילה את מספר משתמשי האינטרנט שמבצעים הזמנות בכל יום, כאשר משתמשי דסקטופ מזמינים כעת בערך זהה לזה של משתמשי המובייל.

     6. יאמלי Yummly

Yummly היא פלטפורמת בישול חכמה שלומדת את טעמו של האדם הספציפי המשתמש בה, צרכי התזונה שלו, רמת המיומנות שלו, ועוד, כדי להמליץ על מתכונים מותאמים אישית, רשימת קניות, ומשלוחים מהירים מהמכולת הקרובה ביותר. יחד עם אפליקציות האנדרואיד וה- iOS המקוריות, Yummly זמינה גם בדפדפני האינטרנט כאפליקצית ווב מתקדמת. בדומה לאפליקציית הנייטיב הקיימת, אפליקצית הווב של יאמלי מציעה מנוע חיפוש לאוכל, בישול ומתכונים. זה מאפשר למשתמשים לחפש ביותר ממיליון מתכונים שמקורם באתרי מזון מובילים, בלוגים ספציפיים ביותר בכל נישה אפשרית, או מותגי אוכל מקומיים. יתר על כן, את תוצאות החיפוש ניתן לסנן לפי מרכיבים, תזונה, אלרגיה, דיאטה, מחיר, מטבח, זמן, טעם, מנות ארוחות ועוד.

אפליקציות ווב – סיכום

האם אפליקציות ווב מתקדמות הן העתיד? התוצאות הפנטסטיות שלהן עבור חברות וארגונים מובילים בכל הענפים לא משאירות סיבה לחשוב אחרת. תוסיפו לזה את העלות הנמוכה בכמעט פי 10 מאפליקציות נייטיב וזה נשמע כמו עסקה נפלאה.
אמנם אפליקציות ווב מתקדמות אינן תומכות עדיין בכל הפיצ'רים שנוכל למצוא באפליקציות נייטיב אבל הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר ואנחנו מאמינים שגם הפער הזה יתמלא בקרוב.
אז עם יחסי המרה משופרים, עלויות נמוכות יותר ואפשרות שימוש ידידותית יותר לגולשים, השאלה היחידה שנשאר לכם לשאול – מה קורה עם ה-progressive web apps שלכם? 

אם תרצו מידע נוסף ולקבל פרטים כיצד אפשר לפתח אפליקציית ווב לעסק שלכם, היכנסו לעמוד אפליקציות Web והשאירו פרטים

יכול לעניין אתכם גם: 

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא