gemplan חברת שיווק דיגיטלי ובניית אתרים

איך ליצור אתר אינטרנט?

תוכן עניינים:

אם אתם בעליו של כל עסק שהוא, ועדיין אין לכם אתר אינטרנט, אתם באמת צריכים לשקול בניית אתר וורדפרס. ולמה כדאי לכם ליצור אתר עסקי? האמת היא שאתם פשוט לא יכולים להרשות לעצמכם שלא יהיה לכם. רוב הלקוחות מצפים להיות מסוגלים למצוא את העסק שלכם באינטרנט. בין אם אתם מוכרים  את המוצרים שלכם באינטרנט, או בין אם אתם פשוט רוצים לספק קצת מידע על העסק, ואת פרטי הקשר שלכם, חובה שיהיה לכם אתר אינטרנט. אבל איך ליצור אתר? התשובה אינה מסובכת, אבל לפני שאתם מתחילים בבנייה, כדאי לכם לעצור ולחשוב על מה שאתם מקווים להשיג באמצעות האתר. מחקר יסודי של אתרי האינטרנט של המתחרים שלכם, יכול לעזור לכם להבין מה בדיוק אתם צריכים.

אז איך ליצור אתר באינטרנט?

לשמחתכם, בניית אתר וורדפרס (או בפלטפורמות שונות) היא מלאכה די פשוטה בימינו. כיום יש מעל 200 מיליון אתרי אינטרנט פעילים, והרבה מהם נעשו על ידי אנשים "רגילים" – ולא על ידי מתכנתים או פריקים של מחשב. היום כל אחד יכול לבנות אתר  אינטרנט, ללא קשר לרמת המיומנות הטכנית שלו. זה אמנם עלול להיראות כמו משימה מרתיעה, אבל כיום יש הרבה כלים זמינים, שהופכים את התהליך הזה לפשוט למדי. ואם אתם מעוניינים באתר וורדפרס, הרי שהתהליך הופך לממש קל.

איך תדעו אם וורדפרס טובה לכם?

כמעט שליש מכל האתרים בעולם בנויים על הפלטפורמה של וורדפרס. השלב הראשון של בניית אתר אינטרנט באמצעות וורדפרס הוא לדעת לקראת מה אתם הולכים. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן המאפשרת לכם ליצור ולארגן תוכן דיגיטלי. את שאר האלמנטים הדרושים ליצירת כמו הוסטינג ורישום דומיין, כדאי שתעשו בנפרד.

  • הוסטינג – אחסון אתרים. הבית של האתר שלכם. הקבצים המרכיבים את אתר האינטרנט שלכם צריך מיקום וירטואלי לחיות בו.
  • דומיין – בחירת שם לאתר – הדומיין הוא הכתובת הוירטואלית של אתר האינטרנט שלכם. למשל, הדומיין שלנו הוא gemplan.co.il – שם אתם יכולים למצוא אותנו. האתר שלכם גם צריך אחד, וכשאתם בונים את אתר הוורדפרס שלכם, זה כנראה משהו שתצטרכו לעשות לבד.

בחירת שם טוב לאתר שלכם

אין נוסחה סודית לבחירת השם המושלם עבור האתר שלכם, אבל יש כמה כללי אצבע ששווה לדבוק בהם כשמתחילים לחשוב על איך ליצור אתר:

  • רלוונטיות היא המפתח – ודאו שהדומיין שלכם מתאים לאתר שלכם. אם לעסק שלכם קוראים "תקליטים משומשים למכירה" אל תרשמו בתור newmusicexchange.com.
  • קצר וקולע –  אתם רוצים שאנשים יזכרו את כתובת האתר שלכם, כך שכמה שיותר קצר זה יותר טוב!
  • אל תשתמשו במספרים -מספרים בשם הדומיין יכולים להיות בעייתיים כי  אנשים לא יודעים אם להקליד '2' או 'two', למשל.
  • ייחודיות –  ודא שהדומיין לא בשימוש. זה נשמע ברור, אבל יכול לחסוך זמן יקר בטווח הארוך.

עכשיו, אחרי שבחרתם שם לאתר, אתם יכולים לצאת לדרך, איך בונים באופן מעשי את האתר? על כך בכתבה הבאה שלנו על בניית אתרים wordpress.

Gemplan

ב GemPlan פועל צוות מומחים, כל אחד בתחומו, שיודעים להביא כל כלי לרמה הגבוהה ביותר ולאחר מכן, לעבוד יחד ולשלב את היכולות לאסטרטגיה אחת מנצחת. אנחנו טובים יותר יחד. שלושת הבסיסים שלנו הם: טכנולוגיה חכמה, תוכן מבריק ופרסום אסטרטגי ממוקד מטרה. השילוב בין שלושתם מאפשר לנו להביא לכם את הפתרונות הטובים ביותר לבניית הנוכחות וההצלחה של החברה שלכם ברשת. החברה בנויה מצוות של אנשים מעולים שאוהבים ונהנים ממה שהם עושים. אנחנו השותפים של ‏הלקוחות שלנו להצלחה והעבודה איתנו צמודה ואישית. אנחנו כאן תמיד, לכל בקשה, שאלה או ‏התייעצות. אנחנו מעורבים בעסק, לומדים את התחום, תמיד שואפים לקחת את הדברים צעד אחד ‏קדימה ולעדכן אתכם בחידושים, גם באלו שטרם ביקשתם. אנחנו עושים, מנהלים, מייעצים וחושבים ‏יחד איתכם.
אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. הזינו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

מאמרים שתמיד רצית לקרוא
בניית אסטרטגיה שיווקית

7 אסטרטגיות מתקדמות לשיווק B2B בלינקדאין

לא עבר הרבה זמן מאז שלינקדאין התפתחה מאתר קטן לרשת חברתית מקצועית ענקית! כבר מאז תחילתה, משווקי B2B ניסו לפצח את הקוד והאלגוריתם ולהצליח לקדם

בואו נעשה דברים נפלאים ביחד!

תפריט נגישות

דברו איתנו

רוצים להיות הראשונים?
2CLICK REVIEW 
שני קליקים ויש לכם ביקורת
השאירו פרטים והירשמו לגרסת הבטא