קידום ממומן בגוגל לבעלי תקציב דל

interweb
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

הסברה כי קידום ממומן בגוגל הוא עסק יקר מדי, ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים היא טעות נפוצה מאד, אך עדיין – טעות.  פלטפורמות הפרסום קיבלו מוניטין של יקרות במיוחד ובעוד שהן בהחלט לא זולות, הן גם לא מאד יקרות ויכולות להיות אפילו חסכוניות. כל אחד משלם על מה שהוא יכול להרשות לעצמו. כך שגם אם יש לכם רק 1000 ש”ח להשקיע בחודש, עדיין תוכלו לבנות אסטרטגיית פרסום בגוגל, ואפילו אחת טובה, שתביא לכם תנועה, לקוחות, והכנסה. אבל איך עושים את זה? הנה כמה טיפים שיעזרו גם לבעלי תקציב נמוך להצליח לבנות אסטרטגיית קידום ממומן בגוגל:

 

  1. חפשו מילות מפתח בעלות נפח גבוה, כוונה גבוהה, ותחרות נמוכה
    מותגים עם תקציבים גדולים יכולים באמת למקד את מילות המפתח בהן הם מעוניינים ולהציע יותר כסף עבורן, כדי להבטיח שהם יקבלו את מיקום המודעה העליון. קשה יותר לעשות את זה כשאתם עם תקציב הדוק, אז ההימור הטוב ביותר עבור קידום אתרים מוצלח, הוא אסטרטגית בחירת מילות המפתח הנכונות כדי לקבל תוצאות. אמנם זמן המחקר עד למציאתן עלול להיות ארוך יותר, אבל כשתמצאו אותן, זו תהיה הדרך המושלמת להתחבר לקהל היעד שלכם בצורה טובה יותר. הכוונה הגבוהה תהיה המפתח כאן. אם תוכלו למצוא מילת מפתח שמסמנת כוונה גבוהה לרכישה, אך תחרות נמוכה יחסית, זו תהיה דרך נהדרת לבצע המרה קלה וידידותית יותר לתקציב שלכם. 
  2. השתמשו בקבוצות מודעות קטנות
    קבוצות מודעות קטנות יותר, עם פחות מילות מפתח, הן כמעט תמיד הדרך הטובה ביותר כשעובדים על קידום אתרים בגוגל. במקום לנסות לזרוק את כל מילות המפתח שאתם חושבים שהקהל שלכם עשוי לחפש, המטרה עם קבוצות מודעות קטנות היא להפעיל מסעות פרסום הדוקים וממוקדים. אתם יוצרים קבוצות שונות של מילות מפתח, ומבטיחים שתוכלו ליצור מסע פרסום רלוונטי ישירות לשירותים הספציפיים שהקהל שלכם מחפש. קבוצות מודעות הדוקות ורלוונטיות, יכולות לגרום לכך שגוגל תשפר את דירוג ומיקום המודעה שלכם, או שתגביר את נפח ההופעות שלכם בתוצאות החיפוש, גם אם הצעת המחיר שלכם אינה גבוהה כמו של המתחרים. 
  3. השתמשו בקמפיין רימרקטינג
    רימרקטינג (שיווק מחדש) הוא תהליך של שימוש ברשימות לקוחות, או בפעילות מקוונת של הלקוח (במיוחד בהתייחסות לאתר שלכם), כדי להתחבר אליהם שוב. לקמפיין רימרקטינג יש יתרון מובהק של רווחיות גבוהה, והוא  אף יכול להפיק תוצאות רבות יותר בעלות נמוכה יותר. הסיבה לכך פשוטה: הקהל הזה שרואה את המודעה שלכם כבר מכיר אתכם באיזושהי דרך, ואתם יודעים בדיוק מהי הדרך. כלומר, תוכלו ליצור מסעות קידום אתרים שיש סבירות גבוהה שיקרצו ללקוחות שלכם, ויענו על הצרכים או תחומי העניין שלהם. סביר יותר שהם יגרמו ללקוחות להקליק, ויש לקמפיינים אלו סיכוי גבוה יותר להמיר לפעולת רכישה, כך שתקבלו החזר גבוה יותר על הוצאות הפרסום.

 

לסיכום

אחד הדברים הטובים ביותר בפלטפורמת קידום ממומן בגוגל, הוא שיש לכם הרבה שליטה על כמה להשקיע ובמה. נכון, ייתכן שלא תוכלו להיות מדורגים גבוה כמו חברות עם תקציב בידים בלתי מוגבל, או להשיג נתח ההופעות כמו שיש לחברות עם תקציבים של עשרות אלפי שקלים לחודש, אבל זה בסדר. אתם יכולים לקבל תוצאות מצוינות במחיר פרופורציונלי, תוצאות שיעזרו לעסק שלכם לגדול ולהרוויח. 

 

אהבתם? הרשמו לניוזלטר שלנו

ידע זה כוח ואנחנו אוהבים אתכם חזקים. רישמו את המייל שלכם ונדאג שתשארו מעודכנים

שתפו עם חברים, מי יודע לאן זה יוביל

שיתוף ב email
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דברו איתנו

דברו איתנו